Prezentacja na temat: "Pierwszego dnia byliśmy w Toruniu. Graliśmy w grę miejską, w czasie której rozwiązywaliśmy różne zadania związane ze stolicą pierników."— Zapis prezentacji:

3 Pierwszego dnia byliśmy w Toruniu. Graliśmy w grę miejską, w czasie której rozwiązywaliśmy różne zadania związane ze stolicą pierników.

4 Każdego dnia naszego wyjazdu byliśmy nad morzem.

6 Drugiego dnia zwiedziliśmy Gdynię. Byliśmy w muzeum Marynarki Wojennej. Pan przewodnik opowiadał nam o różnych rodzajach broni, statkach i samolotach. Mogliśmy również obejrzeć różne modele statków, które bardzo nas zainteresowały.

7 Zwiedziliśmy także ORP Błyskawica, w którym dowiedzieliśmy się wielu ciekawych informacji.

8 Mieliśmy także okazję przepłynąć się po morzu.

9 Pani przewodnik zaprowadziła nas do Gwiazdy Północy.

10 Pojechaliśmy do Gdańska, w którym zobaczyliśmy fontannę Neptuna i podziwialiśmy Rynek. Zdjęcie z facebook.com/buxida1

11 Spacerowaliśmy po Molo w Sopocie, na którym wszyscy dobrze się bawili.

12 Wieczorem odpoczywaliśmy przy ognisku, piekliśmy kiełbaski i piliśmy ciepłą herbatkę.

13 Czwartego dnia pojechaliśmy do Szymbarku, gdzie zobaczyliśmy najdłuższą deskę, dom do góry nogami, najdłuższą ławkę, największy fortepian. Byliśmy także w Domu Sybiraka i kościółku św. Rafała.

17 Wieczorem robiliśmy klasowy plakat

19 Ostatniego dnia, wracając już do domu, zwiedziliśmy największy zamek w Polsce - zamek Zakonu Krzyżackiego w Malborku.

20 Nasi rycerze

23 Prezentację wykonały Maria Marecka i Nikola Piotrowska z 6c

Pobierz ppt "Pierwszego dnia byliśmy w Toruniu. Graliśmy w grę miejską, w czasie której rozwiązywaliśmy różne zadania związane ze stolicą pierników."