Prezentacja na temat: "Gimnazjum nr 42 Nasza wycieczka rozpoczęła się 5 maja o godzinie 23:00. Punktualnie zebraliśmy się przed autokarem i zajęliśmy swoje miejsca. Wszyscy."— Zapis prezentacji:

2 Gimnazjum nr 42

3 Nasza wycieczka rozpoczęła się 5 maja o godzinie 23:00. Punktualnie zebraliśmy się przed autokarem i zajęliśmy swoje miejsca. Wszyscy głęboko spaliśmy, ponieważ rano miało zacząć się wielkie zwiedzanie Berlina.

4 W pierwszej kolejności pojechaliśmy pod pałac w Charlottenburgu, gdzie zwiedziliśmy tamtejsze muzeum. Niestety pogodna nie była piękna, jednak i tak było ciekawie.

5 Następnie udaliśmy się na nogach ( z czego nie byliśmy zbytnio zadowoleni z powodu deszczu ) do Gedächtniskirche gdzie zobaczyliśmy zabytkową katedrę ( kościół ). Pani przewodnik dała nam też 2 godziny wolnego czasu, który poświęciliśmy na zwiedzanie sklepów.

6 Tamtejsza fontanna, wokoło były sklepy Zabytkowa Katedra

7 Później udaliśmy się metrem pod pomnik Holocaustu i chyba najbardziej znany zabytek w Berlinie- Bramę Brandenburską, gdzie zrobiliśmy sobie zdjęcia z żołnierzami. Po ciężkim dniu wróciliśmy do hotelu na nocleg.

8 Pomnik Holocaustu brama Brandenburska

9 Dzień 2 zaczęliśmy od Berlińskiego zoo - Zoologischer garten. Połączyliśmy się w kilku osobowe grupy i wciągu 2 godzin zwiedziliśmy cały obiekt. Pogoda nam sprzyjała. Udało nam się zobaczyć wiele ciekawych zwierząt.

10 Pingwiny w specjalnie chłodzonym pomieszczeniu

11 Następnie pojechaliśmy metrem do Muzeum Pergamońskiego. Zobaczyliśmy tam wiele zbiorów sztuki ze starożytności.

12 Dzieła sztuki w tamtejszym muzeum

13 Kolejnym miejscem, do którego poszliśmy pieszo był Alexanderplatz. Tradycyjnie mieliśmy tam wolny czas dla siebie ( zakupy, jedzenie, zdjęcia, odpoczynek ). Zobaczyliśmy też wieżę telewizyjną.

14 Dzień 2 zakończyliśmy obejrzeniem katedry - Berliner Dom i udaliśmy się metrem pod Bramę Brandenburską skąd wróciliśmy autokarem do hotelu.

15 Każdy z nas nie mógł się doczekać 3 dnia, ponieważ mieliśmy się wtedy udać na Tropikalną wyspę. Ze względu na wszelkie atrakcje z nią związane, spędziliśmy tam 8-9 godzin. ( od około 13 do 21 ) a następnie wyruszyliśmy się w drogę powrotną do Krakowa

16 Pokaz slajdów przygotowała: Agata Wyczesany klasa Ia Zdjęcia: Agata Wyczesany Opis i informacje: Agata Wyczesany Dziękuję za oglądnięcie.

Pobierz ppt "Gimnazjum nr 42 Nasza wycieczka rozpoczęła się 5 maja o godzinie 23:00. Punktualnie zebraliśmy się przed autokarem i zajęliśmy swoje miejsca. Wszyscy."