Prezentacja na temat: "Trip to London 07.06.13r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,"— Zapis prezentacji:

1 Trip to London r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję, by wsiąść na prom, a potem….

2 Welcome England! Po długiej podróży dotarliśmy do portu w Dover. Przed nami roztoczył się przepiękny widok – wapienne klify.

3 Royal Observatory Greenwich
Pierwszego dnia będąc w Greenwich mogliśmy stanąć równocześnie na dwóch półkulach – wschodniej i zachodniej.

4 Zobaczyliśmy, a nawet mogliśmy dotknąć, najstarszy na Ziemi meteoryt, a potem zrobiliśmy sobie wspólne zdjęcie.

5 The Queen’s House Mogliśmy także spojrzeć z góry na pochodzący z XVII wieku dom królowej.

6 Rejs po Tamizie Płynąc po rzece łodzią turystyczną podziwialiśmy piękne widoki i słynne budowle Londynu, np.: Tower Bridge

7 London Eye Tower of London Parlament

8 Pod koniec dnia trafiliśmy do rodzin, które miały się nami zająć przez kolejne dni, gdy wracaliśmy zmęczeni po zwiedzaniu. Mogliśmy tam skosztować kuchni brytyjskiej, zasmakować życia w Wielkiej Brytanii i praktykować mowę w języku angielskim. Ciekawostką okazały się osobne krany na ciepłą i zimną wodę oraz sznurek zamiast włącznika światła.

9 Madame Tussauds Drugiego dnia mieliśmy okazję zwiedzić muzeum Madame Tussauds, w którym największą atrakcją okazało się fotografowanie figur woskowych słynnych osób.

10 Wielką zabawę sprawiła nam również podróż taksówkami na szynach, które spowodowały, że na chwilę przenieśliśmy się w magiczny świat postaci historycznych czy fikcyjnych.

11 Tower of London Następnie udaliśmy się do Tower of London, gdzie poznaliśmy ciekawą historię związaną z tym miejscem. Pani przewodniczka w przystępny sposób przedstawiła nam dzieje tego pałacu. Ogromne wrażenie wywarły na nas także królewskie korony i inne klejnoty.

12 London Eye Trzeciego dnia mieliśmy okazję znaleźć się na szczycie London Eye, co sprawiło nam największą radość. Mogliśmy stamtąd podziwiać przecudowną panoramę Londynu. W jednej kapsule mieszczą się 23 osoby, koło ma 135m wysokości, a jeden obrót trwa pół godziny.

13 Komunikacja miejska Wiele razy podróżowaliśmy słynnym czerwonym autobusem - double decker’em – oraz metrem.

14 W następnych dniach zwiedzaliśmy wiele muzeów, m. in
W następnych dniach zwiedzaliśmy wiele muzeów, m. in. British Museum, Natural History Museum, Science Museum oraz National Maritime Museum, gdzie mogliśmy podziwiać wiele fascynujących eksponatów z różnych dziedzin. Od mumii i rzeźb greckich, przez dinozaury i wynalazki, aż po historyczne okręty.

15 Pożegnanie Ostatniego dnia udaliśmy się na zakupy i około wyruszyliśmy autokarem z powrotem do domu. Było nam smutno, że czas upłynął tak szybko, ale byliśmy zadowoleni z wycieczki, a podróż szybko nam minęła w tak miłym towarzystwie 

16 Podczas wycieczki zdarzyło się wiele zabawnych sytuacji, które będziemy długo wspominać :D

17 KONIEC Przygotowały: Marta Bronowicka Klaudia Huszcza Natalia Jagieła

Pobierz ppt "Trip to London 07.06.13r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,"