Prezentacja na temat: "Rekreacja na cztery pory roku. Uczestnicy: 10 uczniów klasy IIC Opiekunowie: mgr B. Całka mgr E. Jasik mgr A. Mazur."— Zapis prezentacji:

1 Rekreacja na cztery pory roku

2 Uczestnicy: 10 uczniów klasy IIC Opiekunowie: mgr B. Całka mgr E. Jasik mgr A. Mazur

3 poszerzenie wiedzy na temat spędzania wolnego czasu planowanie wycieczki pieszej poznanie zasad bezpiecznego wypoczynku

4 Wycieczka rowerowa do Wisły Wyjście na basen Turniej siatkowy Wycieczka do Pszczyny

5 Dnia 8 września część uczniów klasy 2c Gimnazjum nr 8 w Katowicach, wraz z opiekunami w ramach projektu edukacyjnego wyruszyła na wycieczkę rowerową po Wiśle.

6 Gdy dojechaliśmy pociągiem na miejsce, dostaliśmy rowery, przydzielono nam przewodnika i wyruszyliśmy w stronę rynku. Redaktor Radia Katowice przeprowadziła z nami wywiad.

7 Następnie pojechaliśmy pod skocznię. Akurat trafiliśmy na zawody.

8 Zrobiliśmy tam sobie kilka zdjęć, m.in. z nartami Małysza, czy z widokiem skoczni od strony skoczka

9 Widzieliśmy: pstrągarnię, zbiornik na Wiśle, Zameczek Prezydenta.

10 Później trafiliśmy na rynek, obejrzeliśmy targi zorganizowane z okazji 50-lecia nadania praw miejskich Wiśle, po czym poszliśmy razem na pizzę. Następnie wstąpiliśmy do muzeum, by zrobić sobie zdjęcie z czekoladowym Małyszem.

11 Tuż przed powrotem zaopatrzyliśmy się w zabójcze papryczki chilli, którymi później się raczyliśmy. Ok. godziny 20:00 byliśmy na swoim osiedlu. Wszystkim uczestnikom wycieczka się spodobała, pogoda dopisała, dowiedzieliśmy się ciekawych rzeczy, a czas nam mile upłynął

12 Dnia 21 października 8 osób z klas drugich wraz z opiekunem wybrali się na basen w szkole plastycznej w Katowicach

13 D ZIĘKUJEMY UCZNIOM ZE WSZYSTKICH DRUŻYN ZA UDZIAŁ W ROZGRYWKACH W DUCHU FAIR PLAY ORAZ ZA TO, ŻE DZIĘKI WAM, UDAŁO NAM SIĘ ZREALIZOWAĆ NASZ PROJEKT.

14 W dniu 4 lutego 2013 uczniowie z wszystkich klas 1-3 z Gimnazjum nr 8 im. Królowej Jadwigi w Katowicach, zostali powiadomieni o odbywającym się w ramach, Projektu Edukacyjnego: Turnieju Piłki Siatkowej. Opiekunem Projektu została Pani Agnieszka Mazur a jego organizatorkami uczennice: Wiktoria Czech i Agnieszka Ślązak. Po zaciętej walce zostały wyłonione mistrzowskie zespoły. I miejsce zajęła klasa: I A, II A, IIIA II miejsce zajęła klasa: III B, IIIC, IB III miejsce zajęła klasa: IIC

15 W dniu 18 maja 2013 zebraliśmy się o godzinie 8 na przystanku za szkołą. Dojechaliśmy na dworzec PKP w Katowicach a o 9. 15 mieliśmy pociąg do Pszczyny. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Muzeum Prasy Śląskiej. Poznaliśmy techniki dawnego druku oraz sami wydrukowaliśmy obrazki św. Jana Nepomucena. Nie obyło się bez cukierni i lodów. Potem spacerkiem dotarliśmy do Pokazowej Zagrody Żubrów. Następnie udaliśmy się na pszczyński zamek. Tam część z nas poszła zwiedzić zbrojownię a reszta park. Po pałacu spacerkiem dotarliśmy do Pokazowej Zagrody Żubrów. Tam widzieliśmy króliki, łosie, sarny, kaczki, pawie, oraz oczywiście żubry. Usiedliśmy sobie na ławeczkach i porozmawialiśmy sobie. Następnie poszliśmy do McDonalds. Po zjedzeniu trasą turystyczną doszliśmy do dworca PKP. Tam wsiedliśmy do pociągu i udaliśmy się w drogę powrotną do Katowic. O 18 wróciliśmy bezpiecznie do domu. Pogoda nam dopisywała. Było wesoło. Podsumowując wycieczka była udana.

Pobierz ppt "Rekreacja na cztery pory roku. Uczestnicy: 10 uczniów klasy IIC Opiekunowie: mgr B. Całka mgr E. Jasik mgr A. Mazur."