Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Platforma Moodle jako e-learningowe narzędzie w komplementarnym nauczaniu języka angielskiego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu Katarzyna Szypuła-Sajon.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Platforma Moodle jako e-learningowe narzędzie w komplementarnym nauczaniu języka angielskiego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu Katarzyna Szypuła-Sajon."— Zapis prezentacji:

1 Platforma Moodle jako e-learningowe narzędzie w komplementarnym nauczaniu języka angielskiego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu Katarzyna Szypuła-Sajon

2 B-(lended) learning

3 B-(lurred) learning blurred

4 3 strony INSTYTUCJA STUDENT LEKTOR

5 Instytucja edukacyjna koszty: sale sprzęt kadra dydaktyczna

6 Instytucja edukacyjna korzyści: przewaga konkurencyjna lepsze wykorzystanie istniejącej infrastruktury w perspektywie redukcja kosztów

7 Student koszty: komputer dostęp do Internetu

8 Student korzyści: znane i lubiane narzędzie dostęp – 24h na dobę więcej ćwiczeń dla każdego coś dobrego:

9 Lektor problemy: obsługa komputera po co? czasochłonność

10 Lektor korzyści: automatyczne sprawdzanie testów ksero ciekawsze zajęcia – więcej czasu na komunikację

11 System nauczania języków obcych – lektorat 8 modułów (poziomów zaawansowania) moduły A-D – obowiązkowe moduły E-H – nadobowiązkowe moduł fachowy każdy moduł 1 semestr wspólny egzamin modułowy dla danego poziomu

12 System nauczania języków obcych – zajęcia dodatkowe Centrum Językowe Forward Uniwersytet Każdego Wieku

13 Platforma Moodle zastosowanie: diagnostyka prezentacja programów nauczania kursy on-line komunikacja

14 Platforma Moodle dawniej: dowolność kursy wprowadzające dziś: 50% kosztów uzyskania przychodu kursy dla lektorów

15 Platforma Moodle diagnostyka: studia niestacjonarne – testy diagnostyczne w domu studia stacjonarne – testy diagnostyczne na terenie uczelni

16 Platforma Moodle diagnostyka – korzyści: mniej osób do obsługi studentów wyniki dostępne od razu redukcja kosztów

17 Program nauczania 8 e-Syllabusów studenckich 8 e-Syllabusów nauczycielskich dodatkowe ćwiczenia listy słówek egzamin próbny on-line i w wersji papierowej

18 e-Syllabus

19 egzamin próbny

20

21 kurs on-line

22 Quizy data zamknięcia zmiana kolejności pytań poziom zaliczenia okna z wynikami

23 wyniki quizów

24 Korzyści student: monitorowanie postępów możliwość wielokrotnego wykonania tego samego ćwiczenia w innym układzie ułatwione przygotowanie do kolokwiów i egzaminów wynik od razu

25 Korzyści lektor: możliwość monitorowania postępów studentów zamieszczanie komentarzy do pojedynczych pytań analiza błędów dodatkowe ćwiczenia na rozumienie ze słuchu ograniczenie ściągania przeprowadzanie testów (nie trzeba ich kserować i sprawdzać)

26 Podsumowanie kursy na platformie wydatnie wspomagają proces dydaktyczny – dobre wyniki na egzaminie dobre składniki właściwe proporcje instrukcje dla studentów

27 I co dalej? przyszłość w b-learningu? – TAK zwiększenie kontaktu z językiem stymulowanie różnych kanałów poboru informacji narzędzie przyjazne studentowi możliwość zamieszczanie wielorakich typów ćwiczeń możliwość tworzenia słowników możliwość przenoszenia treści z kursu do kursu i dzielenia się z innymi lektorami

28 I co dalej? problemy do rozwiązania: więcej sal komputerowych słuchawki i mikrofony większa zachęta dla lektorów system szkoleń z podstaw obsługi komputera i działania platformy Moodle

29 Blended learning nie tylko kursy on-line inne technologie: –dyktafony –kamery video –tablice interaktywne wykorzystanie badań nad mózgiem –aktywacja prawej półkuli –mind-mapping

30 Dziękuję Państwu za uwagę Katarzyna Szypuła-Sajon


Pobierz ppt "Platforma Moodle jako e-learningowe narzędzie w komplementarnym nauczaniu języka angielskiego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu Katarzyna Szypuła-Sajon."

Podobne prezentacje


Reklamy Google