Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

URLOP W POLSCE Rocznie średnio ponad 6,5 mln Polaków deklaruje spędzanie urlopu w Polsce. Źródło TGI, SMG/KRC - wrzesień – październik 2003 1 www.qinvest.pl.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "URLOP W POLSCE Rocznie średnio ponad 6,5 mln Polaków deklaruje spędzanie urlopu w Polsce. Źródło TGI, SMG/KRC - wrzesień – październik 2003 1 www.qinvest.pl."— Zapis prezentacji:

1

2 URLOP W POLSCE Rocznie średnio ponad 6,5 mln Polaków deklaruje spędzanie urlopu w Polsce. Źródło TGI, SMG/KRC - wrzesień – październik

3 Około 2.4 mln osób wyjeżdża w trakcie urlopu nad polskie morze. GDZIE SIĘ UDAJĄ NA WYPOCZYNEK? Źródło TGI, SMG/KRC - wrzesień – październik

4 Są to relatywnie ludzie młodzi (15-39 lat), o minimum średnim wykształceniu, z interesujących grup społecznych. KIM SĄ CI, KTÓRZY WYBIERAJĄ MORZE? Źródło TGI, SMG/KRC - wrzesień – październik

5 KIM SĄ CI, KTÓRZY WYBIERAJĄ MORZE? Atrakcyjny profil społeczny koreluje z wysokimi dochodami gospodarstw domowych z których wywodzą się urlopowicze. W większości nad morzem wypoczywają przedstawiciele dużych miast w tym przede wszystkim największych aglomeracji. Źródło TGI, SMG/KRC - wrzesień – październik

6 BARDZO KRÓTKIE PODSUMOWANIE Osoby wypoczywające nad morzem to grupa o profilu społecznym atrakcyjnym dla reklamodawców: –osoby młode (w tym duża reprezentacja studentów) –mieszkańcy miast –przedstawiciele gospodarstw domowych o wyższym potencjale finansowym Reklama skierowana do osób w okresie wypoczynku przez prawie cały dzień jest świetnie widoczna i dobrze odbierana. 5

7 - OPTYMALNY NOŚNIK REKLAMY 6

8 - OPTYMALNY NOŚNIK REKLAMY 7

9 - OPTYMALNY NOŚNIK REKLAMY 8

10 - PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE Tkanina: płótno banerowe lub ortalion Kolor tkaniny dowolny – zgodnie z sugestiami klienta Nadruk metodą sitodruku lub solwentu, kolory PANTONE lub CMYK, odporne na działanie promieniowania UV Konstrukcja panelowa pozwalająca na szybki i sprawny montaż parawanu lub konstrukcja stała 9

11 - PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE Szerokość – 244 cm Wysokość – 100 cm Wielkość powierzchni reklamowej – 150 cm 2 10

12 - PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE 11

13 - Zalety ŁATWOŚĆ MONTAŻU – oszczędność czasu i pieniędzy. Parawan pomimo dużej powierzchni (prawie 2 m 2 powierzchni reklamowej), jest wygodny w transporcie, w niezajmującym dużo miejsca opakowaniu, jak również łatwy w montażu. TRWAŁOŚĆ – nośnik reklamowy na lata... Z racji na długą żywotność materiałów użytych do produkcji parawanu, jak również jego prostą konstrukcję, raz kupiony służyć będzie przez lata, materiał zadrukowany jest w standardzie farbami odpornymi na działanie promieni UV. ODPORNOŚĆ NA WARUNKI ATMOSFERYCZNE – dobre materiały i kształt. Wysokiej jakości materiały użyte do produkcji sprawiają, że jego trwałość i odporność na deszcz są bardzo duże, a aerodynamiczny kształt zapewnia stabilność przy silnych podmuchach wiatru. GWARANCJA JAKOŚCI Firma Q Invest Sp. z o.o. jako wyłączny dystrybutor parawanu na terenie Polski udziela gwarancji na okres 12 miesięcy. 12

14 - Zalety CHARAKTERYSTYCZNY KSZTAŁT – nowatorska forma i niepowtarzalność czynią go lepiej zauważalnym. DUŻA POWIERZCHNIA REKLAMOWA – doskonała widoczność oraz brak innych nośników reklamowych w bezpośrednim sąsiedztwie skutecznie utrwalają informacje o reklamowanym produkcie. CAŁA POWIERZCHNIA FRONTEM DO ODBIORCY – kształt parawanu zapewnia skuteczny przekaz reklamowy, czytelny z każdej strony. SPRAWDZONY NOŚNIK REKLAMOWY - na plażach całej niemal Europy zachodniej. NAJTAŃSZY NOŚNIK REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ NA RYNKU - zakup parawanu na własność z możliwością nieograniczonego eksploatowania to mniej więcej równowartość kosztu jednego miesiąca wynajmu nośnika reklamy zewnętrznej. Jest również tańszy od parasola plażowego. 13

15 WIDOK OGÓLNY 15

16 WIDOK OGÓLNY 16

17 Wyłączny dystrybutor w Polsce : Biuro handlowe: Warszawa Ul.Poznańska 11/8A Warszawa +48/ Michał Nowak PRODUCENT


Pobierz ppt "URLOP W POLSCE Rocznie średnio ponad 6,5 mln Polaków deklaruje spędzanie urlopu w Polsce. Źródło TGI, SMG/KRC - wrzesień – październik 2003 1 www.qinvest.pl."

Podobne prezentacje


Reklamy Google