Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PREZENTACJA styczeń 2010. Agenda Informacje wydawnicze Podstawowe działy Do kogo trafia magazyn – profil czytel nika Cennik reklam Harmonogram wydawniczy.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PREZENTACJA styczeń 2010. Agenda Informacje wydawnicze Podstawowe działy Do kogo trafia magazyn – profil czytel nika Cennik reklam Harmonogram wydawniczy."— Zapis prezentacji:

1 PREZENTACJA styczeń 2010

2 Agenda Informacje wydawnicze Podstawowe działy Do kogo trafia magazyn – profil czytel nika Cennik reklam Harmonogram wydawniczy Podsumowanie

3 Informacje wydawnicze Cykl wydawniczy - kwartalnik Rozpowszechnianie bezpłatne – egz.* Podstawowa objętość – 40 stron + 4 okładki Format – 205mm. x 270mm. Oprawa – szyta Okładka, papier - 90gram Środki, papier – 56 gram * Źródło: ZKDP, egzemplarzowe rozpowszechnianie bezpłatne ogółem, IV 2009

4 Podstawowe działy MAGAZYN VITAY ZŁOTA PROMOCJA NOWOŚCI W KATALOGU MĘSKI ŚWIAT, MULTIMEDIA DLA AUTA DLA DZIECI MAGAZYN VITAY DLA DOMU SPORT, REKREACJA

5 Podstawowe działy –Magazyn Vitay…

6

7 Podstawowe działy – Dla auta…

8 Podstawowe działy – Sport i rekreacja…

9 Kim są klienci stacji ORLEN ?

10 Profil klienta stacji Orlen Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC, wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/ /2009

11 Profil klienta stacji Orlen 60% to główni użytkownicy samochodów, codziennie w podróży… Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC, wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/ /2009

12 Profil klienta stacji Orlen Ubezpieczają swoje samochody… Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC, wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/ /2009

13 Profil klienta stacji Orlen Dbają o samochód… Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC, wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/ /2009

14 Profil klienta stacji Orlen Aktywnie spędzają swój wolny czas… Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC, wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/ /2009

15 Profil klienta stacji Orlen Decydują się na produkty markowe. Płacą więcej za jakość Źródło: TGI zrealizowane przez SMG/KRC, wskaźnik SCPW, GC: klienci stacji Orlen, 04/ /2009

16 Cennik powierzchni reklamowych

17 Profil klienta stacji Orlen Planują w najbliższym czasie zakup samochodu 1 strona 1 / 3 strony 1 / 2 strony 1 / 4 strony PLN PLN 1 / 3 strony PLN PLN Cennik reklam

18 Harmonogram wydawniczy numerdata emisjizleceniagotowe materiały 1/10 1 marca lutego 15 lutego 2/10 1 czerwca maja 15 maja 3/10 1 września sierpnia 15 sierpnia 4/10 1 grudnia listopada 15 listopada

19 Podsumowanie – korzyści Możliwość precyzyjnego dotarcia do ciekawej grupy – aktywnych, wykształconych, dobrze sytuowanych osób, kierowców samochodów Olbrzymi nakład gwarancją wysokiego zasięgu Tytuł dobrej jakości dzięki profesjonalnemu przygotowaniu przez zespół redakcyjny tygodnika Auto Świat Długi czas życia magazynu a wraz z nim zamieszczonej w nim reklamy

20 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "PREZENTACJA styczeń 2010. Agenda Informacje wydawnicze Podstawowe działy Do kogo trafia magazyn – profil czytel nika Cennik reklam Harmonogram wydawniczy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google