Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało."— Zapis prezentacji:

1 Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało. Po wykonaniu pierwszego kroku przychodzi czas na drugi: poinformowanie rynku o istnieniu firmy a żeby to zrobić trzeba wyróżnić budynek w którym znajduje się firma, a w tym celu do góry na ścianie obok drzwi umieszczamy kaseton, lub u góry fasady litery styrodurowe, robimy to aby nasz klient bez problemu do nas trafił i okoliczni mieszkańcy oraz przechodnie nas zauważyli i powiedzieli o istnieniu nowej firmy swoim znajomym.

2 Następnym elementem bardzo ważnym dla nowopowstałej firmy jest wizytówka. Wizytówki firmowe są to specyficzne formy reklamy, które rozdaje się na różnych spotkaniach. Obecnie wizytówki są bardzo popularne, ponieważ pokazują najważniejsze informacje dotyczące danej firmy. W tym przypadku mogą one zawierać podstawowe dane takie jak nazwa firmy, adres, telefon oraz e-mail. Wizytówkami można wymieniać się na konferencjach, spotkaniach biznesowych, targach, a nawet na prywatnym przyjęciu. Wszystkie te okoliczności mają na celu poznanie siebie nawzajem i nawiązanie współpracy. Dzięki temu można pozyskać klienta, kontrahenta, a nawet ważnego inwestora. Jeżeli nie posiadają Państwo pomysłu na projekt swojej wizytówki nic nie szkodzi ponieważ my jesteśmy od tego aby Państwu doradzić i wspólnie poszukać odpowiedniego rozwiązania.

3 W dobie Internetu jednym z ważniejszych kroków jest posiadanie strony WWW ale zdając sobie sprawę że nowo wchodzących może nie stać na rozbudowane strony WWW chciałabym im zaproponować tańszą ale na początek wystarczającą wizytówkę WWW, która ma na celu poinformowanie przyszłych klientów o istnieniu firmy, a więc jest reklamą która powiększy liczbę klientów i zmaksymalizuje zyski. W zakresie marketingu internetowego proponuję Państwu następujące usługi: - określenie ilości odwiedzin strony przez użytkowników Internetu, - tworzenie i dystrybucję e-mailingu, - pozycjonowanie strony, - dodanie firmy do katalogów WWW, -prowadzenie kampanii i linków sponsorowanych,

4 Nowowchodzący którzy posiadają większy budżet na reklamę i promocję jak Ci którzy już istnieją na rynku mogą skorzystać z innych elementów reklamy wizualnej. Przed drzwiami do firmy możemy umieścić potykacz może on służyć jako reklama naszej firmy bądź produktów lub usług, które mamy w swojej ofercie handlowej. Jego rodzaj dostosowany jest do indywidualnych potrzeb klienta. Następną formą reklamy jest tablica reklamowa ten rodzaj komunikacji wizualnej można umieścić przy ruchliwej drodze gdzie ma dużą siłę oddziaływaniana na przyszłych klientów. Jest to jeden z nośników reklamy out doorowej (zewnętrznej).

5 Kolejną znaną formą reklamy zewnętrznej jest bilbord. Jest to nośnik reklamy, będący dużą, często oświetloną tablicą reklamową, umieszczaną na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach. Jako kolejny element reklamy out doorowej możemy wymienić Banner. Jest to wydrukowany na specjalnym materiale przekaz informacyjny lub reklamowy. Wiesza się go na płotach lub w specjalnych ramach. Nowoczesną formą przekazu jest reklama pneumatyczna czyli na balonach, namiotach można ją zaprezentować na różnego rodzaju imprezach. Systemy pneumatyczne to najprościej mówiąc dmuchańce.

6 Następną nowoczesną formą reklamy tym razem wewnętrznej są Rollup'y. Stanowią one wyjątkowo elegancki i charakteryzujący się nowoczesnym designem system. Są szybkie i łatwe w montażu. Zapewniają doskonałą wizualizację firmy lub produktu oraz skutecznie wspierają promocję. Rollup umożliwia łatwą i szybką wymianę grafiki, a także możliwość dopasowania jej wielkości do indywidualnych potrzeb. Po zakończonej prezentacji, grafika zamykana jest w poręcznej kasecie tak, aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu i przechowywania. Rollup jest powszechnie stosowany podczas różnego rodzaju konferencji, targów, spotkań promocyjnych, promocji i wystaw. Ten nowoczesny system reklamowy charakteryzuje się konstrukcją w postaci aluminiowego stelaża z zamocowaną na nim grafiką, wydrukowaną na odpowiednim materiale. Lekka i bardzo prosta w montażu konstrukcja tego urządzenia pozwala na łatwy transport i wielokrotne wykorzystanie.


Pobierz ppt "Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało."

Podobne prezentacje


Reklamy Google