Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Gdański Projekt Społeczny Euro 2012 Grażyna Hałaburda Urząd Miejski w Gdańsku.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Gdański Projekt Społeczny Euro 2012 Grażyna Hałaburda Urząd Miejski w Gdańsku."— Zapis prezentacji:

1 Gdański Projekt Społeczny Euro 2012 Grażyna Hałaburda Urząd Miejski w Gdańsku

2 Gdański Projekt Społeczny Euro 2012 INFORMACJE PODSTAWOWE Projekt prowadzony przez Biuro ds. Euro 2012 Data rozpoczęcia: sierpień 2008 CEL POWOŁANIA PROJEKTU wykorzystanie potencjału społecznego UEFA Euro 2012 na rzecz rozwoju społecznego miasta Gdańska

3 Potencjał społeczny UEFA Euro 2012 Futbol amatorski dla każdego Zdrowy styl życia Kibicowanie bez przemocy Nie rasizmowi Potrzeby społeczne Gdańska Silne organizacje pozarządowe Dynamiczne sieci społeczne Nie wykluczeniu i marginalizacji Efektywny dialog społeczny Aktywność i kompetencje obywatelskie CELE PROJEKTU

4 STRUKTURA GDAŃSKIEGO PROJEKTU SPOŁECZNEGO EURO 2012 Gdański Projekt Społeczny Euro 2012 Edukacja 2012 Kibicowanie Zdrowy styl życia Futbolowy Gdańsk 2012 Współpraca ze środowiskiem kibiców Współpraca ze stowarzyszeniem Lwy Północy Kibice w swoim mieście Kibice Razem Ambasady Kibiców Współpraca z mieszkańcami Letnicy Informacja Materiały informacyjne Kampanie i imprezy informacyjne

5 Dlaczego projekty kibicowskie są potrzebne w Gdańsku? Nowy stadion – 40 tys. widzów, Kibice, silny partner społeczny, Pozytywne relacje społeczne. Jak Urząd Miejski w Gdańsku widzi swoją rolę? Wspierać kibiców w zdobywaniu narzędzi rozwoju stowarzyszenia, Praca na rzecz zmiany systemu, w którym funkcjonują kibice-bardzo zróżnicowana grupa.

6 Gdańsk Praca ze stowarzyszeniem kibiców 1.Gdański Projekt Społeczny Euro 2012 – udział kibiców we wszystkich projektach, 2.Kibice w Swoim Mieście, 3.Kibice Razem, 4.Ambasady Kibiców. Praca z otoczeniem Wpisanie projektów kibicowskich w strategię rozwoju miasta (prawo lokalne, budżet miejski), Wbudowanie inicjatyw kibicowskich w system polityki społecznej (np. projekty street workingowe) Promowanie inicjatyw kibiców wśród organizacji i instytucji, Animowanie dialogu pomiędzy kibicami, a głównymi interesariuszami.

7 KIBICE W SWOIM MIEŚCIE PROJEKT PRACY EDUKACYJNEJ ZE STOWARZYSZENIAMI KIBICÓW CELE: nawiązanie efektywnej współpracy kibiców z demokratycznymi instytucjami nawiązanie kontaktu z niemieckimi kibicami – patrzmy w przyszłość! korzystajmy z doświadczeń innych! uczmy się na błędach! nawiązanie współpracy z Football Supporters Europe (FSE) – Stowarzyszenie może działać także na poziomie struktur europejskich! PARTNERZY PROJEKTU

8 KIBICE RAZEM DZIAŁAN IE W GDAŃSKU TRWA KONKURS NA PROWADZENIE LOKALNEGO OŚRODKA KIBICE RAZEM ZAŁOŻENIA WALKA Z PODSTAWAMI PRZEMOCY WALKA Z POGLĄDAMI O CHARAKTERZE RASISTOWSKIM ROZWÓJ TECHNIK KIBICOWANIA METODA POSTĘPOWANIA TO FANCOACHING

9 AMBASADY KIBICÓW PUNKT INFORMACYJNY KIBICA TWORZONY PRZEZ KIBICÓW

10 RÓŻNE AMBASADY KIBICA MOBILNESTACJONARNE

11 UEFA EURO 2012 BĘDZIE FESTIWALEM KIBICA

12 Dziękuję za uwagę!


Pobierz ppt "Gdański Projekt Społeczny Euro 2012 Grażyna Hałaburda Urząd Miejski w Gdańsku."

Podobne prezentacje


Reklamy Google