Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ERASMUS PLUS Tytuł projektu: e-plat-Forming Education.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ERASMUS PLUS Tytuł projektu: e-plat-Forming Education."— Zapis prezentacji:

1 ERASMUS PLUS Tytuł projektu: e-plat-Forming Education

2 Statystyka 12 dofinansowanych wniosków w całej Polsce ze złożonych 48 3 dofinansowane samorządy: Łódź, Tarnobrzeg, Proszowice drugie najwyższe dofinansowanie w kwocie euro dla konsorcjum polsko – greckiego (najmniejsza redukcja kosztów podczas oceny) czas realizacji 36 miesięcy

3 Partnerstwo Gmina i Miasto Proszowice Miejska Biblioteka Publiczna w Proszowicach Szkoły podstawowe i gimnazja podległe Gminie Proszowice: SP nr 1 w Proszowicach SP w Ostrowie SP w Szczytnikach SP w Żębocinie Gimnazjum w Proszowicach Zespół Szkół w Klimontowie Zespół Szkół w Kościelcu Urząd Gminy i podległe szkoły w miejscowości Karditsa Grecja

4

5 Zadania GiM Proszowice Monitoring działań w projekcie Koordynacja kontaktów z partnerem zewnętrznym Zapewnienie obsługi księgowej Bezpłatne użyczanie pomieszczeń na potrzeby projektu Pełnienie funkcji doradczej i nadzorującej

6 Ogólne zadania biblioteki i szkół Wdrażanie zadań projektowych Organizowanie zespołów do zadań projektu Organizacja mobilności Udział w seminariach / konferencjach Pozyskanie Europass dla uczestników Produkty intelektualne i produkty twarde

7 Ogólne cele projektu zaprojektowanie i rozwinięcie platformy edukacyjnej dla szkół i lokalnej społeczności w gminie Proszowice i gminie Karditsa, Grecja digitalizacja, nowoczesność i komputeryzacja uatrakcyjnienie zdobywania wiedzy oraz personalizacja w edukacji opracowanie metod aktywnej przedsiębiorczości dla młodych wzmacnianie konieczności nauki języka angielskiego wsparcie dla uczniów z deficytami

8 Spodziewane efekty aktywizacja różnych grup społecznych zaprojektowanie i wdrożenie nowoczesnego narzędzia edukacyjnego podwyższenie kompetencji personelu i podmiotów projektu ułatwienie i uatrakcyjnienie procesu edukacyjnego implementacja technik IT do wszystkich obszarów edukacji zwiększenie kompetencji przedsiębiorczości i samodzielnego działania oraz aktywnego obywatelstwa

9 Działania w projekcie – 3 poziomy władze edukacyjne – dyrektorzy szkół szkoły / biblioteka – uczniowie szkoły / biblioteka - rodzice

10 Władze edukacyjne a Dyrektorzy Szkół Przesyłanie dokumentów Platforma poufnych danych Komunikaty, informacje itp. Korzystanie za pomocą specjalnego loginu

11 Szkoły/Biblioteka a uczniowie Mobilna Szkoła: -zestawy ćwiczeń, testów z omówieniem, prezentacji pp dla uczniów wszystkich poziomów edukacyjnych z naciskiem na przedmioty egzaminacyjne Finals Online Revision Course Elementary FORCE -kontakt przez Skype z uczniami czasowo pozbawionych możliwości uczęszczania do szkoły ( nauczanie indywidualne) -podcasty – nagrania lekcji – video udostępnione na platformie

12 -katalog biblioteczny na platformie z dostępnością wypożyczenia -audiobooki -„i co było dalej……” nagrania czytanych bajek, lektur itp. przez bibliotekarzy -kontakt mailowy z Biblioteką -„Kącik Gier Online” – pomysły uczniów -„Portal Młodego Przedsiębiorcy” -„Gazeta Młodych” -wirtualne spacery po miastach regionów partnerskich i innych -chat-room dla młodzieży

13 Kurs języka angielskiego on-line -przeznaczony dla różnych poziomów edukacyjnych -prezentacja wymowy on-line -ćwiczenia przeznaczone dla klas zdających egzamin z języka angielskiego -ćwiczenia przeznaczone dla uczniów biorących udział w Małopolskim Konkursie J Angielskiego -zdobycie European Language Label

14 Szkoły / Biblioteka a rodzice Portal Wsparcia dla Rodziców -Dziennik elektroniczny – powiadamianie rodziców o ocenach, nieobecnościach itp. -Kontakt mailowy/chatroom do kontaktu bezpośredniego z rodzicami -Porady psychologiczne i z doradztwa zawodowego -„Czas z moim dzieckiem” – oferty edukacyjne i z edukacji poza-formalnej, tutoring i coaching -Porady dla rodziców dzieci dyslektycznych i dotkniętych innymi deficytami – ćwiczenia praktyczne, pomocne linki -Biblioterapia – oferta MBP w Proszowicach -Publikacja poradnika dla rodziców

15 Uwagi końcowe Umowy Partnerów Stowarzyszonych ze wszystkim uczestnikami projektu. Wszystkie materiały muszą być autorskie o wysokiej jakości Koordynator projektu zajmuje się: -organizacją działań – grupy zadaniowe -zgodnością z harmonogramem -wydatkami i ich celowością -komunikacją między partnerami -ewaluacją projektu - raporty -mobilnościami – wszyscy pracownicy projektu mogą brać w nich udział -organizację konferencji rozpowszechniających projekt


Pobierz ppt "ERASMUS PLUS Tytuł projektu: e-plat-Forming Education."

Podobne prezentacje


Reklamy Google