Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Strategia turystyczna dla Karpat KOSZYCE 27 MARCA 2015r. DAWID LASEK.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Strategia turystyczna dla Karpat KOSZYCE 27 MARCA 2015r. DAWID LASEK."— Zapis prezentacji:

1 Strategia turystyczna dla Karpat KOSZYCE 27 MARCA 2015r. DAWID LASEK

2 1 Wnioski/ rekomendacje Propozycje dla CARPATHII Uczestnicy Prezentacje 1.Konwencja Karpacka 2. Marka Karpacka Plan Panelu

3 Czy międzynarodowa, innowacyjna, terytorialna Marka Karpacka może być akceleratorem rozwoju turystyki w Karpatach? Jakie warunki musimy spełnić i jakie działania podjąć aby Marka CARPATHIA stała się wciągu najbliższej dekady atutem dla Karpat na rynkach globalnych? Strategiczne pytania dla Marki

4 Inspiracja i doświadczenia szwajcarskie Misja Euroregionu/ Konwencja Karpacka Brak strategicznej interwencji UE Marka Karpacka CARPATHIA – geneza Inspiracja i doświadczenia szwajcarskie

5 Ludzie Współpraca Biznes Marka Karpacka CARPATHIA – założenia

6 Gospodarczy: Wspólna przestrzeń społeczno – gospodarcza Misyjny: Odmienić siebie – odmienić Europę Marka Karpacka CARPATHIA – cele

7 Marka Karpacka CARPATHIA – elementy kluczowe Autentyczność Pokora wobec natury Wielokulturowość Doznanie przestrzeni

8 Marka Karpacka CARPATHIA – atrybuty Marki Karpackiej CARPATHIA Przestrzeń Styk religii (zachodniej i wschodniej) Tajemnica (przeszłość, obyczaje, poszukiwanie) Legendy Dzikość przyrody Przeżycia (odnajdywanie siebie, wolność, pokonywanie słabości) Autentyczność Bezwarunkowa gościnność Sztuka (muzyka, malarstwo, architektura)

9 Marka Karpacka CARPATHIA – unikalność Marki Unikalność marki Carpathia wynika z połączenia różnorodnej i wieloreligijnej kultury karpackich krain oraz niezwykłej przestrzeni gór z bogatym światem przyrody.

10 Marka Karpacka CARPATHIA – Misja Zapewnić przestrzeń i warunki do refleksji/namysłu nad życiem i poznaniem samego siebie

11 Marka Karpacka CARPATHIA – Styl wypowiedzi Marki – Obrazy 11 Autentyczność Kolorowe obrzędy, malownicza, tradycyjna architektura wsi i miasteczek, regionalne potrawy i produkty (owoce, warzywa, sery, wędliny itp.), mieszkańcy (pasterze, ginące zawody, rzemieślnicy, artyści). Przestrzeń Góry, połoniny, jeziora i rzeki, kolory i zjawiska pór roku (mgła, śnieg, pełnia słońca), ludzie na tle przestrzeni (odpoczynek i relaks, aktywność i rekreacja).

12 Marka Karpacka CARPATHIA – Styl wypowiedzi Marki – Obrazy Wielokulturowość Mieszkańcy (tradycyjne obrzędy, uroczystości religijne), mistyczne miejsca związane z religiami (cerkwie, kościoły, kapliczki, klasztory), ikony i rzeźby ludowe, stroje ludowe i przedmioty artystyczne. Przyroda Lasy, połoniny, jeziora i rzeki, rośliny i zwierzęta, ludzie czerpiący energię i inspirację z otaczającej przyrody (wędrowcy na szlakach, obserwatorzy przyrody itp.).

13 Marka Karpacka CARPATHIA – Styl wypowiedzi Marki – Język 13 Karpaty to mistyczna kraina rozległych gór, pasterzy i połonin. Trudno dostępne tereny górskie i burzliwe dzieje historyczne sprawiły iż do tej pory tereny te żyją własnym niezakłóconym cyklem, który wyznacza przyroda. Piękne góry i bogata i egzotyczna kultura górali zamieszkujących te tereny przyciągały od wieków ludzi poszukujących natchnienia. Karpaty to góry w środkowej Europie, ciągnące się wygiętym ku północnemu- wschodowi łukiem, otaczającym Kotlinę Panońską. Średnia wysokość szczytów 1000 m n.p.m., maksymalna - 2655 m (Gierlach w Tatrach). Wypiętrzone w orogenezie alpejskiej, zbudowane głównie ze skał osadowych (piaskowce, wapienie, łupki) oraz ze skał krystalicznych (granity) i metamorficznych (gnejsy).

14 Marka Karpacka CARPATHIA – cechy przedsięwzięcia 14 Carpathia Projekt długoterminowy Carpathia Projekt partnerski Carpathia Koncept gospodarczy, biznesowy

15 Marka Karpacka CARPATHIA – architektura systemu – dom Marek 15 Produkty Karpackie sery Targi Sport w Tatrach Biznes Pasterstwo Miasta

16 Marka Karpacka CARPATHIA – architektura systemu – powiązania 16 Strategia Programy/ produkty System sprzedaży/ Użytkownik/ klient

17 Marka Karpacka CARPATHIA – architektura systemu – korporacja 17 Sub - marki Partnerzy CARPATHIA DMO

18 Marka Karpacka CARPATHIA – procesy – plan pracy 18 Wizja/strategia Audyt/ Analiza Produkty/ programy

19 Marka Karpacka CARPATHIA – sentencje 19 Carpathia musi zwyciężyć w głowach konsumentów. To tam rozegra się przyszłość Marki X Podczas spotkania konsultacyjnego Marki Karpackiej w Małopolsce Carpathię zatwierdzać będzie klient, decyzja czy akceptacja lub jej brak ze strony polityków ma tu drugorzędne znaczenie.. Y W odpowiedzi na pytanie urzędnika administracji centralnej, co będzie gdy Minister nie zatwierdzi Marki Karpackiej CARPATHIA

20 Marka Karpacka CARPATHIA 20 Zapraszamy do współpracy!


Pobierz ppt "Strategia turystyczna dla Karpat KOSZYCE 27 MARCA 2015r. DAWID LASEK."

Podobne prezentacje


Reklamy Google