Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Ikony znane i nieznane ikony w promocji miasta czyli landmarks, celebrities i inne… Magdalena Florek Warszawa 17.04.2007 materiały dla uczestników.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Ikony znane i nieznane ikony w promocji miasta czyli landmarks, celebrities i inne… Magdalena Florek Warszawa 17.04.2007 materiały dla uczestników."— Zapis prezentacji:

1 ikony znane i nieznane ikony w promocji miasta czyli landmarks, celebrities i inne… Magdalena Florek Warszawa materiały dla uczestników

2 ikona ikona – rzecz lub osoba będąca symbolem czegoś symbol, który wizualnie i werbalnie prezentuje wartości i historię miasta Florek

3 ikon rola ikon miasta źródło świadomości istnienia i znajomości miasta źródło skojarzeń i opinii o mieście środek komunikacji element/źródło identyfikacji wizualnej inspiracja dla esencji, strategii marki miasta Florek

4 oficjalne nieoficjalne symbole miasta Florek

5 oficjalne symbole miasta herb flaga chorągiew barwy patron pieczęć hejnał insygnia chorągiew logo logo Florek

6 źródła nieoficjalne symbole miasta – źródła potencjał ludzki architektura przedsiębiorstwa, produkty, marki przyroda nauka, religia muzyka, film, sztuki wizualne sport wydarzenia inne (specjalność kulinarna, strój, legendy, …) Florek

7 ludzie ludzie jako ikony celebrities - znane osobistości wywodzące się z miasta wizytujące miasto postaci historyczne lokalni liderzy postaci fikcyjne cechy mieszkańców Florek

8 architektury ikony architektury landmarks – charakterystyczne obiekty architektoniczne: zabytkowe – np. zamek, pałac, kościół, dom współczesne - np. hotel, most, centrum handlowe pomniki zespoły architektoniczne - np. plac, ulica, zespoły budynków fragmenty architektury – np. okno, mur Florek

9 przedsiębiorstwa, produkty, marki przedsiębiorstwa, produkty, marki jako ikony dominująca gałąź przemysłu pojedyncze przedsiębiorstwo kategoria produktów znana marka Florek

10 elementy przyrody elementy przyrody jako ikony osobliwości natury zwierzęta roślina zjawisko przyrodnicze Florek

11 nauka, religia nauka, religia jako ikony szkoła/uczelnia uczeni Wydarzenia naukowe (cykliczne i jednorazowe) miejsca kultu religijnego postaci związane z religią (historyczne i współczesne) wydarzenia religijne (cykliczne i jednorazowe) Florek

12 film, muzyka, sztuki wizualne film, muzyka, sztuki wizualne jako ikony miejsce akcji filmu, serialu, programu tv motyw miasta w filmie, serialu, programie tv miejsce akcji powieści motyw miasta w piosence, powieści, poezji dzieła sztuki ośrodek kulturalny, np. muzeum, galeria artyści wywodzący się z miasta artyści tworzący w mieście Florek

13 znani sportowcy drużyny sportowe dyscyplina sportu wydarzenia sportowe obiekty sportowe sport i sportowcy sport i sportowcy jako ikony Florek

14 wydarzenia wydarzenia jako ikony jednorazowe: historyczne i współczesne cykliczne, np. festiwale, konkursy targi, wystawy afery, wypadki, katastrofy Florek

15 inne …i inne źródła ikon naj… - Guinness attractions powiedzenie, zwrot atmosfera specjalność kulinarna strój, mity, legendy … Florek

16 dylematy i potencjalne problemy ikony znane czy nieznane brak wyraźnych ikon jedna dominująca ikona zbyt wiele ikon związki między ikonami ikona(y) a otoczenie ikona a wizerunek miasta ikona a cele miasta (strategia marki, komunikacji, itp.) potencjał i przyszłość ikon(y) Florek


Pobierz ppt "Ikony znane i nieznane ikony w promocji miasta czyli landmarks, celebrities i inne… Magdalena Florek Warszawa 17.04.2007 materiały dla uczestników."

Podobne prezentacje


Reklamy Google