Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Gdańsk miastem wolności. Produkty turystyczne a strategia marki Gdańsk Anna Zbierska, Dyrektor BPPM, UM w Gdańsku.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Gdańsk miastem wolności. Produkty turystyczne a strategia marki Gdańsk Anna Zbierska, Dyrektor BPPM, UM w Gdańsku."— Zapis prezentacji:

1 Gdańsk miastem wolności. Produkty turystyczne a strategia marki Gdańsk Anna Zbierska, Dyrektor BPPM, UM w Gdańsku

2 O czym dziś nie opowiem? Jak powinien wyglądać folder turystyczny? Ile trzeba wydać pieniędzy, żeby odnieść sukces? Jakie gadżety zachwycają teraz turystów?

3 TO, CO NAJWAŻNIEJSZE Od czego trzeba zacząć?

4 miasto = marka

5 turystyka gospodarka kultura i sport dziedzictwo ludzie

6 CO CHCEMY OSIĄGNĄĆ? Pytanie podstawowe

7 BUDOWA SILNEJ, PRESTIŻOWEJ MARKI GDAŃSK NA RYNKU GLOBALNYM

8 ZWIĘKSZENIE LICZBY TURYSTÓW ODWIEDZAJĄCYCH GDAŃSK, ZWŁASZCZA POZA GŁÓWNYM SEZONEM TURYSTYCZNYM

9 GRUPA DOCELOWA Kogo chcielibyśmy gościć w Gdańsku?

10 WYRÓŻNIKI MIASTA Co podkreślamy?

11 duch wolności historia + przyszłość bursztyn niezwykłe historie gdańszczan imprezy kulturalne sportowe wydarzenia dziedzictwo historyczne

12 PODSTAWOWE ZASADY O czym powinniśmy pamiętać wszyscy?

13 Do kogo kierujemy komunikat? W jaki sposób? Co mówimy?

14 SPÓJNOŚĆ WSPÓŁPRACA BENCHMARKING NOWE TECHNOLOGIE

15 PRZYKŁADY DZIAŁAŃ Co robi Gdańsk?

16

17

18

19

20

21 Wizyty studyjne

22 Targi turystyczne

23

24

25 Ciekawe pomysły

26 7 ZŁOTYCH ZASAD Podsumowanie

27 1. działajmy spójnie 2. szukajmy wyróżników (USP) 3. współpracujmy 4. pamiętajmy: nie zawsze duże$ = duży efekt 5. wykorzystujmy nowe technologie 6. angażujmy 7. obserwujmy innych

28 A wszystko to dla naszego Miasta. WYKORZYSTAJMY NASZE SZANSE!!!

29


Pobierz ppt "Gdańsk miastem wolności. Produkty turystyczne a strategia marki Gdańsk Anna Zbierska, Dyrektor BPPM, UM w Gdańsku."

Podobne prezentacje


Reklamy Google