Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

07.06.2008 r.1. 2 Charakterystyka Spółki, Rynek odzieży – kobieta +30, MONNARI na tle konkurencji, Wyniki finansowe, Strategiczne kierunki rozwoju, Druga.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "07.06.2008 r.1. 2 Charakterystyka Spółki, Rynek odzieży – kobieta +30, MONNARI na tle konkurencji, Wyniki finansowe, Strategiczne kierunki rozwoju, Druga."— Zapis prezentacji:

1 r.1

2 2 Charakterystyka Spółki, Rynek odzieży – kobieta +30, MONNARI na tle konkurencji, Wyniki finansowe, Strategiczne kierunki rozwoju, Druga emisja publiczna, Osiągnięcia, Podsumowanie. Plan Prezentacji

3 r.3 Marka istnieje na polskim rynku od 1998 r. Spółka akcyjna MONNARI TRADE została zawiązana w 2000 r. Pierwszy salon firmowy został otwarty 6 lat temu. Młodość

4 r.4 Pracowitość Do naszych zadań należy: –zarządzanie portfelem marek w oparciu o nowoczesny marketing, obecnie Spółka ma salony z markami kobiecymi: –projektowanie atrakcyjnej odzieży damskiej, dla kobiet powyżej 30 roku życia, –tworzenie sieci własnych salonów oraz sprzedaż markowej odzieży, obuwia i dodatków, –zlecanie i kontrolowanie produkcji.

5 r.5 Piękno Naszą misją jest odkrywanie kobiecego piękna. Pracujemy wśród kobiet i dla kobiet.

6 r.6 Umiejętność uczenia się Dress code w Polsce jest zjawiskiem wciąż nowym, ale stopniowo odgrywa coraz większą rolę. Wszyscy postrzegamy rzeczywistość zmysłowo, przypisujemy innym określone atrybuty, etykiety. Ubranie informuje o przynależności do grupy społecznej, a nawet zawodzie. Sugeruje cechy charakteru i osobowości.

7 r.7 W Unii Europejskiej średnio 5,7 % dochodów gospodarstwa, przy przeciętnym wynagrodzeniu 2,5 tys. EUR\miesięcznie, przeznaczane jest na wydatki związane z odzieżą i obuwiem. W Polsce stosunek ten wyniósł 4,6%, przy przeciętnym wynagrodzeniu 2,9 tys. PLN\miesięcznie. * wg. danych GUS na koniec 2006 r. Łakomstwo Naszymi klientkami są Panie w wieku od 30 do 59 roku życia, żyjące w miastach, jest ich w Polsce 5,3 mln*.

8 r.8 Jesteśmy liderem w segmencie markowej odzieży kobiecej - jako Grupa Kapitałowa mamy 210 salonów na koniec maja 2008 r. W Polsce istnieje 7 uznanych marek kobiecych posiadających salony firmowe - trzy marki należą do MONNARI TRADE S.A. Szybki wzrost

9 r.9 Szybki wzrost Plan na 2008 r. co najmniej 78 salonów.

10 r.10 Umiejętność uczenia się Trend wzrostowy pozycji sklepów sieciowych położonych w centrach handlowych % respondentów robiących zakupy odzieżowe w centrach handlowych*: % % % Wyraźny trend spadkowy zakupów robionych na bazarach i targowiskach. * dane wg badań Gfk Polonia Moda Polska (2007) MONNARI TRADE S.A. posiada swoje salony wyłącznie w centrach handlowych za wyjątkiem jednego.

11 r.11 Liczba m 2 powierzchni handlowej przypadających na mieszkańców

12 r.12 Wiedza Przewaga konkurencyjna MONNARI TRADE S.A.: -dynamiczny rozwój w długim okresie czasu, w oparciu o skuteczną strategię, - wartościowe marki w portfelu Spółki, -rozbudowana sieć sprzedaży, - know – how w zakresie projektowania, organizacji produkcji i sprzedaży detalicznej.

13 r.13 Spółki odzieżowe na GPW LP.Spółki Przychody za 2007 r. Zysk/strata za 2007 liczba własnych salonów 1NG REDAN LPP MONNARI VIST.&WÓLCZ GINNO ROSSI W.KRUK Artman BYTOM Próchnik MEWA

14 r.14 Efektywność

15 r.15 Realizacja założonych celów na 2007 ponad plan: Skuteczność Plan Wykonanie Zmiana % Przychody mln zł117142,621,9 EBIT mln zł16,120,628,0 EBIDTA mln zł18,723,425,1 Zysk netto mln zł1317,333,1

16 r.16 W skaźniki finansowe dot. MONNARI TRADE S.A. Cel: stabilność i długotrwały wzrost Rentowność netto12,1 C/Z*20,6_ C/Wk**3,9_ *Cena akcji 28,35 z r. **Wartość księgowa wg stanu na Efektywność

17 r.17 Efektywność

18 r.18 Wyniki finansowe w 2008 r. WYBRANE WYNIKI FINANSOWE Spółki w mln zł I kwartał 2008 I kwartał 2007 Zmiana w % Przychody ze sprzedaży52,527,193,7 Zysk netto 2,501,5066,67 WYBRANE WYNIKI FINANSOWE Grupy Kapitałowej w mln zł I kwartał 2008 I kwartał 2007 Zmiana w % Przychody ze sprzedaży 56,9027,10110,00 Zysk netto 1,50 0,00 Jednostkowe przychody ze sprzedaży "MONNARI TRADE" S.A. w mln I-V 2008 r.I-V 2007 r. Dynamika zmiany 82,8044,486,7% Efektywność

19 r.19 Zysk netto i EBITDA w latach 2003 – 2007 (w mln zł)Przychody ze sprzedaży w latach 2003 – 2007 (w mln zł) w mln zł Wysoka dynamika wzrostu przychodów i zysku netto Skuteczność

20 r.20 Strategiczne kierunki rozwoju: Rozwój kilku sieci salonów w Polsce, Rozwój portfela marek – docelowo 5 – 6 marek, Rozwój poza granicami Polski (obecnie 4 salony, 2 - Berlin i 2 Kaliningrad), Dopasowanie infrastruktury magazynowej do stale wzrastającej wielkości firmy. Dalekowzroczność

21 r.21 Strategiczne kierunki rozwoju: Ekspansja Obecnie Grupa Kapitałowa MONNARI TRADE S.A. posiada 4 salony zagraniczne.

22 r.22 Budowa Centrum logistycznego przy ul. Rzgowskiej w Łodzi Planowany termin otwarcia to II połowa 2008 r. Lokalizacja inwestycji jest bardzo korzystna z punktu widzenia usytuowania obiektu w południowej części miasta, obok głównego traktu handlowego.

23 r.23 Spółka nabyła nieruchomość położoną w centrum Łodzi, o powierzchni 3,5 hektara, z budynkiem halowym o pow. ponad 4,7 tys. metrów kwadratowych. Dopasowanie infrastruktury magazynowej do potrzeb firmy

24 r.24 Spółka planuje drugą emisję publiczną akcji. Konsekwentny dynamiczny rozwój Spółki = wycena jej wartości. Druga publiczna emisja akcji

25 r.25 Jakie mamy osiągnięcia? Pozyskaliśmy: Satysfakcję klientek. Rosnącą wartość naszej marki MONNARI, dzięki kampanii reklamowej z Claudią Schiffer wzrosła świadomość i rozpoznawalność marki, wg badań BPS DGA z września 2007 r. najlepiej rozpoznawalną kampanią reklamową w Polsce była kampania z udziałem Claudii Schiffer – 52 % respondentów rozpoznaje i utożsamia markę z top modelką. Odnowiliśmy markę PABIA.

26 r.26 Popularność Nagrody i wyróżnienia dla MONNARI TRADE S.A. w 2007 r.: po raz czwarty, tytuł Doskonałość Mody - nagroda w kategorii Polska Firma Ekskluzywna, Solidna Firma, Lider Rynku, Euro Lider, Marka Wysokiej Reputacji, Złoty Laur Klienta 2007, 17 miejsce w Top 100 i 2 miejsce w tym rankingu wśród spółek giełdowych, Dobra Firma - jedna z 20 najdynamiczniej rozwijających się w Polsce firm, Firma Roku województwa łódzkiego wg Forbesa.

27 r.27 po raz piąty, tytuł Doskonałość Mody, Diamenty Forbesa, Gazele Biznesu, EU Standard. Popularność Nagrody i wyróżnienia dla MONNARI TRADE S.A. w 2008 r.:

28 r.28 Podsumowanie MONNARI TRADE S.A. osiąga najwyższą spośród spółek giełdowych z branży odzieżowej dynamikę wzrostu, najniższa historyczna dynamika organicznego wzrostu przychodów Spółki jaka wystąpiła kiedykolwiek po 2003 roku wyniosła +48,2 %, najwyższa zaś 91 %, w 2007 r. jest to 55,6 %. Szybkość wzrostu MONNARI TRADE S.A. jest unikalna. Gwarancją jej kontynuacji jest siła kilku marek. Stabilność rozwoju firmy opiera się na know-how w obszarze mody i budowie detalicznej sieci sprzedaży.

29 r.29 MONNARI TRADE S.A. ul. Radwańska 6, Łódź tel.: ( ) fax: ( ) Niniejsza informacja ma charakter wyłącznie promocyjny. Dziękujemy za uwagę Kontakt: Anna Augustyniak-Kala Dyrektor Biura Zarządu Kontakt: Agnieszka Forasińska Specjalista ds. Relacji Inwestorskich


Pobierz ppt "07.06.2008 r.1. 2 Charakterystyka Spółki, Rynek odzieży – kobieta +30, MONNARI na tle konkurencji, Wyniki finansowe, Strategiczne kierunki rozwoju, Druga."

Podobne prezentacje


Reklamy Google