Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

30.01.2008 r.1 Zysk jest w modzie……. 30.01.2008 r.2 Charakterystyka Spółki, Wyniki finansowe za III kwartały 2007, Prognozowane wyniki za 2007 r., Realizacja.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "30.01.2008 r.1 Zysk jest w modzie……. 30.01.2008 r.2 Charakterystyka Spółki, Wyniki finansowe za III kwartały 2007, Prognozowane wyniki za 2007 r., Realizacja."— Zapis prezentacji:

1 r.1 Zysk jest w modzie……

2 r.2 Charakterystyka Spółki, Wyniki finansowe za III kwartały 2007, Prognozowane wyniki za 2007 r., Realizacja założonych celów, Wyniki finansowe na tle konkurencji, Strategiczne kierunki rozwoju: Rozwój kilku sieci salonów w Polsce, Rozwój poprzez brandy, Ekspansja zagraniczna, Dopasowanie infrastruktury magazynowej do potrzeb firmy, Podsumowanie. Plan Prezentacji:

3 r.3 Kim jesteśmy? Jesteśmy liderem w segmencie markowej odzieży kobiecej Posiadamy największą sieć sprzedaży w segmencie kobieta +30 Na pierwszym miejscu stawiamy satysfakcję klientów i akcjonariuszy. Charakterystyka Spółki

4 r.4 Charakterystyka Spółki Do naszych zadań należy: –zarządzanie portfelem marek w oparciu o nowoczesny marketing, obecnie Spółka ma salony z markami kobiecymi: –projektowanie atrakcyjnej odzieży damskiej, dla kobiet powyżej 30 roku życia, –tworzenie sieci własnych salonów oraz sprzedaż markowej odzieży, obuwia i dodatków, –zlecanie i kontrolowanie produkcji.

5 r.5 Jakie mamy osiągnięcia? Pozyskaliśmy: Satysfakcje klientek, Rosnącą wartość naszej marki, dzięki kampanii reklamowej z Claudią Schiffer wzrosła świadomość i rozpoznawalność marki, wg badań BPS DGA z września 2007 r. najlepiej rozpoznawalną kampanią reklamową w Polsce była kampania z udziałem Claudii Schiffer – 52 % respondentów rozpoznaje i utożsamia markę z top modelką. Realizujemy: Skuteczną strategię, o czym świadczą nasze wyniki.

6 r.6 Nagrody i wyróżnienia dla MONNARI TRADE S.A. w 2007 r.: po raz czwarty, tytuł Doskonałość Mody - nagroda w kategorii Polska Firma Ekskluzywna, Solidna Firma, Lider Rynku, Euro Lider, Marka Wysokiej Reputacji, 17 miejsce w Top 100 i 2 miejsce w tym rankingu wśród spółek giełdowych, Złoty Laur Klienta 2007, Dobra Firma - jedna z 20 najdynamiczniej rozwijających się w Polsce firm, Firma Roku województwa łódzkiego wg Forbesa.

7 r.7 po raz piąty, tytuł Doskonałość Mody, Diamenty Forbesa Gazele Biznesu. Nagrody i wyróżnienia dla MONNARI TRADE S.A. w 2008 r.:

8 r.8 Przewaga konkurencyjna MONNARI TRADE S.A.: - dynamiczny rozwój w długim okresie czasu, w oparciu o skuteczną strategię, - 4 wartościowe marki w portfelu Spółki, - rozbudowana sieć sprzedaży, - know – how w zakresie projektowania, organizacji produkcji i sprzedaży odzieży damskiej.

9 r.9

10 10 Prognoza wyników finansowych za 2007 r.

11 r.11 Zysk netto i EBITDA w latach 2003 – 2007 (w mln zł) Udowodniona skuteczność realizacji strategii Przychody ze sprzedaży w latach 2003 – 2007 (w mln zł) w mln zł Wysoka dynamika wzrostu przychodów i zysku netto

12 r.12 Realizacja założonych celów na 2007 ponad plan: Plan Wykonanie Zmiana % Przychody mln zł za I-XII117,0142,621,9 EBIT mln zł za I-XII 16,120,5027,32 EBIDTA mln zł za I-XII 18,723,4025,1 Zysk netto mln zł za I-XII13,017,20 32,3 Nowo otwarte salony w 2007 plan na 2 lata %

13 r.13 W skaźniki finansowe 2007 % 2006 % Rentowność netto (I-XII)12,0612,1 Stopa zwrotu aktywów ROA (I-XI) 13,5220,2 Stopa zwrotu kapitałów ROE (I-XI) -Emisja akcji serii D18,1852,0 C/Z*27,9_ C/Wk**5,1_ *Cena akcji 33,00 z r. **Wartość księgowa wg stanu na

14 r.14 Strategiczne kierunki rozwoju: Rozwój kilku sieci salonów w Polsce, Rozwój portfela marek – docelowo 5 – 6 marek, Rozwój poza granicami Polski (obecnie 3 salony, 2 - Berlin i 1 Kaliningrad), Dopasowanie infrastruktury magazynowej do stale wzrastającej wielkości firmy

15 r.15 Trend wzrostowy pozycji sklepów sieciowych położonych w centrach handlowych % respondentów robiących zakupy odzieżowe w centrach handlowych*: % % % Wyraźny trend spadkowy zakupów robionych na bazarach i targowiskach. *dane wg badań Gfk Polonia Moda Polska (2007)

16 r.16 Strategiczne kierunki rozwoju Rozwój kilku sieci salonów w Polsce. Sieci lataMONNARIPABIAMOLTONTAMARIS salonów na koniec 2007 r. 264 salonów na koniec 2008 r.

17 r.17 Zwiększenie udziału w rynku poprzez rozbudowę portofolio posiadanych marek: alianse, lub przejęcia. Docelowo Spółka zakłada zarządzanie około 5-6 markami, co przyniesie stabilne, zdywersyfikowane źródło wzrostu przychodów. Obecnie w portfelu MONNARI TRADE S.A. znajdują się marki: Strategiczne kierunki rozwoju

18 r.18 Strategiczne kierunki rozwoju: Ekspansja Na koniec 2007 r. MONNARI TRADE S.A. posiadała 3 salony zagraniczne

19 r.19 Budowa Centrum logistycznego przy ul. Rzgowskiej w Łodzi Planowany termin otwarcia to połowa Lokalizacja inwestycji jest bardzo korzystna z punktu widzenia usytuowania obiektu w południowej części miasta, obok głównego traktu handlowego.

20 r.20 Planowane nabycie nieruchomości położonej w centrum Łodzi, o powierzchni 3,5 hektara, z budynkiem halowym o pow. ponad 4,7 tys. metrów kwadratowych. Dopasowanie infrastruktury magazynowej do potrzeb firmy

21 r.21 Podsumowanie MONNARI TRADE S.A. osiąga najwyższą spośród spółek giełdowych dynamikę wzrostu, najniższa historyczna dynamika organicznego wzrostu sprzedaży Spółki jaka wystąpiła kiedykolwiek po 2003 roku wyniosła +54 %, najwyższa zaś 91 %, w 2007 r. jest to 55,7 %. Szybkość wzrostu MONNARI TRADE S.A. jest unikalna. Gwarancją jej kontynuacji jest siła kilku marek. Stabilność rozwoju firmy opiera się na know-how w obszarze mody.

22 r.22 MONNARI TRADE S.A. ul. Radwańska 6, Łódź tel.: ( ) fax: ( ) Kontakt: Anna Augustyniak-Kala Dyrektor Biura Zarządu Niniejsza informacja ma charakter wyłącznie promocyjny. Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "30.01.2008 r.1 Zysk jest w modzie……. 30.01.2008 r.2 Charakterystyka Spółki, Wyniki finansowe za III kwartały 2007, Prognozowane wyniki za 2007 r., Realizacja."

Podobne prezentacje


Reklamy Google