Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Www.parkiet.com Warszawa 2008. www.parkiet.com Dziennik finansowy "PARKIET Gazeta Giełdy" www.parkiet.com *Źródło: PBC General; Paź 07 – Wrze 08, wsk.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Www.parkiet.com Warszawa 2008. www.parkiet.com Dziennik finansowy "PARKIET Gazeta Giełdy" www.parkiet.com *Źródło: PBC General; Paź 07 – Wrze 08, wsk."— Zapis prezentacji:

1 Warszawa 2008

2 Dziennik finansowy "PARKIET Gazeta Giełdy" *Źródło: PBC General; Paź 07 – Wrze 08, wsk. CCS **ZKDP, Paź 2008 (rozpowszechnianie płatne razem) Jedyny dziennik ogólnopolski specjalizujący się tak szeroko w tematyce rynku kapitałowego i zagadnieniach gospodarczo-finansowych. 15 lat na rynku Ogólnopolski zasięg Od poniedziałku do soboty analizy sytuacji na rynku Ponad 67 tys. czytelników co najmniej jednego wydania w tygodniu* Ponad sprzedawanych egzemplarzy**

3 Codziennie dostarczamy najważniejsze informacje dotyczące: GOSPODARKI, FINANSÓW I RYNKU KAPITAŁOWEGO niezbędne dla PRZEDSIĘBIORCÓW, MENEDŻERÓW I INWESTORÓW W PROWADZENIU INTERESÓW I PODEJMOWANIU DECYZJI FINANSOWYCH I INWESTYCYJNYCH.

4 firmy Wydarzenia, analizy i prognozy Sytuacji w przedsiębiorstwach i branżach. Szanse i zagrożenia dla rozwoju najbardziej ciekawych sektorów. finanse Giełda, fundusze inwestycyjne, fundusze emerytalne,produkty ubezpieczeniowe i bankowe, wszystkie instrumenty finansowe dostępne na naszym rynku. gospodarka Zjawiska ogólnogospodarcze zachodzące w Polsce, w naszym regionie Europy i na świecie. Warunki prowadzenia biznesu w naszym kraju. Tematyczny układ stron notowania Indeksy, akcje, spółki z WIG20, fundusze, kontrakty terminowe, obligacje, waluty, surowce, rynki zagraniczne

5 Poszerzona tematyka gazety opinie&komentarzeraportporadnik

6 Ponadto dodatki o rynku finansowym, analizy branżowe i ogólnogospodarcze.

7 Sprzedaż Parkietu w poszczególne dni tygodnia Źródło: ZKDP, Październik 2008 (rozpowszechnianie płatne razem) Średnia sprzedaż Parkietu przekracza 10 tys. egzemplarzy. Prawie 14 tys. osób kupuje nasze wydania weekendowe.

8 "Nie licz tych, do których docierasz, docieraj do tych, którzy się liczą" David Ogilvy

9 Podstawowe cechy demograficzne Struktura Czytelników > 73% czytelników w wieku najwyższej aktywności zawodowej 73% Źródło: Badanie PBC General; MillwardBrown SMG/KRC; Kwi 2007 – Wrz 2008, wsk. CCS

10 Podstawowe cechy demograficzne Struktura Czytelników > 74% czytelników z wykształceniem wyższym 74% Źródło: Badanie PBC General; MillwardBrown SMG/KRC; Kwi 2007 – Wrz 2008, wsk. CCS

11 Podstawowe cechy demograficzne Struktura Czytelników > 62% czytelników stanowią mieszkańcy dużych miast (powyżej 100 tys. mieszkańców) 62% Źródło: Badanie PBC General; MillwardBrown SMG/KRC; Kwi 2007 – Wrz 2008, wsk. CCS

12 Kategoria zawodowa Struktura Czytelników > 72% czytelników zajmujących wysokie stanowiska (dyrektorzy, wysocy urzędnicy państwowi, specjaliści, technicy i wyspecjalizowani pracownicy administracji, właściciele prywatnych firm) 72% Źródło: Badanie PBC General; MillwardBrown SMG/KRC; Kwi 2007 – Wrz 2008, wsk. CCS

13 Status materialny Struktura Czytelników > 29% stanowią osoby, których miesięczny dochód netto przekracza 2000 zł netto 29% Źródło: Badanie PBC General; MillwardBrown SMG/KRC; Kwi 2007 – Wrz 2008, wsk. CCS

14 Status materialny Struktura Czytelników > 53% czytelników pozytywnie ocenia swoją sytuację ekonomiczną (starcza na wszystkie wydatki, jesteśmy zamożni) 53% Źródło: Badanie PBC General; MillwardBrown SMG/KRC; Kwi 2007 – Wrz 2008, wsk. CCS

15 Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych przeprowadziło: Ogólnopolskie Badanie Inwestorów 2008 Badania zostały zrealizowane na 1384 osobowej próbie celowej z całej Polski. Do analizy zakwalifikowano 1320 wywiadów spełniających standardy jakości. Dane pochodzą z okresu czerwiec – sierpień 2008 Jako jedyne niezależne badania obejmujące szczegółowo tę grupę społeczną traktujemy je jako poważne źródło informacji uzupełniające ogólne wskaźniki jakie można wyczytać z PBC.

16 Inwestorzy indywidualni – wartość portfela > 27% posiada portfel papierów wartościowych na kwotę min zł 45% 45% inwestuje powyżej zł Inwestorzy indywidualni to przede wszystkim ludzie zamożni. Badania potwierdzają, iż aktywne inwestowanie wymaga zgromadzenia odpowiednich środków.

17 Inwestorzy indywidualni – media Źródła informacji > Prawie dla 80% inwestorów indywidualnych Parkiet Gazeta Giełdy stanowi główne źródło informacji o rynkach finansowych

18 PODSUMOWANIE > "PARKIET" najdłużej istniejący na rynku dziennik, poświęcony w całości tematyce gospodarczej, finansom i rynkowi kapitałowemu. > Czytelnicy "PARKIETU" to bardzo atrakcyjna grupa celowa: 73% czytelników w wieku najwyższej aktywności zawodowej 62% czytelników stanowią mieszkańcy dużych miast (powyżej 100 tys. mieszkańców) 72% czytelników zajmujących wysokie stanowiska (dyrektorzy, wysocy urzędnicy państwowi, specjaliści, technicy i wyspecjalizowani pracownicy administracji, właściciele prywatnych firm) 53% czytelników pozytywnie oceniających swoją sytuację ekonomiczną (starcza na wszystkie wydatki, jesteśmy zamożni) > "PARKIET" stanowi główne źródło informacji dla inwestorów indywidualnych.

19 Warszawa 2008 DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ


Pobierz ppt "Www.parkiet.com Warszawa 2008. www.parkiet.com Dziennik finansowy "PARKIET Gazeta Giełdy" www.parkiet.com *Źródło: PBC General; Paź 07 – Wrze 08, wsk."

Podobne prezentacje


Reklamy Google