Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Prezentacja inwestycyjna

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Prezentacja inwestycyjna"— Zapis prezentacji:

1 Prezentacja inwestycyjna

2 AGENDA Działalność Spółki Strategia rozwoju
Wyniki finansowe i prognozy NewConnect Podsumowanie Kontakt

3 Działalność Spółki

4 PROFIL DZIAŁALNOŚCI Grupa Agroliga skupia swoją działalność na produkcji oleju słonecznikowego, produkcji zbóż, hodowli bydła mlecznego (produkcja mleka i mięsa) Grupę Kapitałową tworzy pięć spółek: Podmioty należące do Emitenta prowadzą działalność w rejonie Charkowa – oprócz Agroliga Group PLC. Agroliga (produkcja roślinna) Mechnikovo (hodowla bydła mlecznego oraz produkcja roślinna) Agrokom Novaj Vodolaga (produkcja oleju słonecznikowego) PLC Liga A (sprzedaż i usługi handlowe na rzecz pozostałych spółek) Agroliga Group PLC (spółka holdingowa z siedzibą na Cyprze)

5 Agrokom Novay Vodolaga LLC (80%)
STRUKTURA PRAWNA A. N. Berdnik (50%) I. Y. Paplaskaja (50%) Agroliga Group PLC Cypr Ukraina Grupa Agroliga LLC PLC Liga-A (100%) PLC Mechnikovo (100%) Agrokom Novay Vodolaga LLC (80%) Agroliga LLC (95%)

6 WŁADZE SPÓŁKI Oleksander N. Berdnik Współwłaściciel, CEO
Irina J. Poplavskaya Współwłaściciel, CFO Babieiew Dimitri Igorewicz Dyrektor Finansowy

7 PRODUKTY Grupa Agroliga wytwarza szeroki wachlarz towarów produkcji rolnej. Można jednak wyróżnić trzy podstawowe kierunki rozwoju jej działalności produkcyjnej: Produkcja zbóż Produkcja oleju Produkcja mleka

8 STRUKTURA PRZYCHODÓW Na przestrzeni lat Grupa Agroliga planuje zwiększyć przychody ze sprzedaży mleka, mięsa i oleju słonecznikowego o co najmniej 6,5 razy Wzrost przychodów ww. sektorach produkcji zostanie osiągnięty poprzez wdrożenie dwóch linii do produkcji oleju słonecznikowego (jedna linia została już wdrożona), wzrost liczebności stad | krów mlecznych oraz wzrost wydajności produkcji mleka z jednej krowy, a także wzrost rynkowych cen sprzedawanych produktów zgodnie z prognozowanym trendem zmian cen

9 Strategia rozwoju

10 ANALIZA SWOT Mocne strony Słabe strony Szanse Zagrożenia
STAŁY POPYT NA WYTWARZANE PRODUKTY WYKFALIFIKOWANA KADRA ZARZĄDZAJĄCA DYWERSYFIKACJA PRODUKCJI NOWOCZESNY PARK MASZYNOWY UPRAWY NA ŻYZNYCH CZARNOZIEMACH Słabe strony NIEWIELKIE ROZMIARY POSIADANYCH GRUNTÓW OGRANICZONE MOŻLIWOŚCI UBEZPIECZENIA OD CZYNNIKÓW POGODOWYCH BRAK DOSTĘPU DO KOŃCOWYCH ODBIORCÓW Szanse ROZSZERZENIE DZIAŁALNOŚCI NA NOWE RYNKI DOSTĘP DO INSYTTUCJI NAUKOWYCH I INSTYTUCJI OŚWIATOWYCH DUŻY POPYT ZEWNĘTRZNY MOŻLIWOŚĆ POZYSKANIA NOWYCH GRUNTÓW MOŻLIWOŚĆ ZWIĘKSZENIA WYDAJNOŚCI PRODUKCJI Zagrożenia WYSTĘPOWANIE EKSTREMALNYCH WARUNKÓW POGODOWYCH RYZYKO FINANSOWE ZWIĄZANE Z BRAKIEM STABILNOŚCI BRAK EFEKTYWNYCH MECHANIZMÓW RYNKOWYCH WYSTĘPOWANIE RYZYKA POLITYCZNEGO

11 STRATEGIA ROZWOJU w latach 2010 - 2015
Krótkookresowa do 2012 r. Zwiększenie wydajności produkcji roślinnej z 1 ha o 20-50% Powiększenie stada o 200 rasowych, wysokomlecznych krów Zakup oprzyrządowania do hal do udoju krów Uruchomienie drugiej linii produkcji oleju słonecznikowego o wydajności do 10 tys. ton rocznie, co pozwoli na wzrost produkcji o 17 tys t/r Zdobycie 5% udziału w charkowskim rynku producentów oleju słonecznikowego Średniookresowa do 2014 r. Inwestycje w celu zwiększenia powierzchni magazynowych, elewatorów i zbiorników do przechowywania oleju słonecznikowego Powiększenie stada krów do 1,2 tys. sztuk Wprowadzenie długookresowego programu motywacji kadr, indywidualnych ścieżek rozwoju kariery, rotacji kadr i udziału w zyskach Grupy Agroligaa Zdobycie 7% udziału w charkowskim rynku producentów mleka Długookresowa po 2015 r. Zakup dodatkowych gruntów uprawnych Wprowadzenie technologii rafinacji, dezodoryzacji i konfekcjonowania oleju słonecznikowego Organizacja produkcji przetworów mleczarskich z przeznaczeniem dla końcowego klienta Wdrożenie programów socjalnych

12 Wyniki i prognozy finansowe

13 WYNIKI I PROGNOZY FINANSOWE
Istotny wzrost przychodów ze sprzedaży w latach z EUR do EUR, przy jednoczesnym wzroście zysku netto z EUR do EUR CAGR przychodów 2009 – 2012 => CAGR zysku netto 2009 – 2012 =>

14 NewConnect

15 NewConnect Wartość emisji akcji serii … : 1 mln €
Ilość akcji w ofercie Private Placement: …. Cena emisyjna akcji serii …: …zł Cele emisyjne: Zakup nowej linii produkcyjnej oleju słonecznikowego (wartość inwestycji 1 648,8 tys. €, w tym kapitał własny 1148,8 tyś €) Kompleks hodowlany (wartość inwestycji 1 960,5 tys. €, w tym kapitał własny 1460,5 tys. €) Autoryzowany Doradca: WDM Autoryzowany Doradca sp. z o.o. Oferujący: Dom Maklerski WDM S.A.

16 STRUKTURA AKCJONARIATU

17 PODSUMOWANIE Głównym obszarem działalności Grupy Agroliga jest produkcja oleju słonecznikowego, produkcja zbóż, hodowla bydła mlecznego produkująca mleko i mięso W skład Grupy Agroliga wchodzi pięć spółek ukraińskich oraz jedna holdingowa z siedzibą na Cyprze Spółka planuje debiut na rynku NewConnect jeszcze w 2010 roku, następnie chce wejść do prestiżowego indeksu NCLead i do końca 2012 przenieść się na rynek regulowany Możliwa inwestycja w spółkę na etapie istotnego przyśpieszenia rozwoju firmy

18 KONTAKT EMITENT AUTORYZOWANY DORADCA: OFERUJĄCY DORADCA IR
Agroliga Group PLC 2 Romanou Street, Tlais Tower, 6th Floor, Office 601, P.O. Box 28153, 2091, 1070 NICOSIA, CYPRUS tel AUTORYZOWANY DORADCA: WDM Autoryzowany Doradca Sp. z o.o. ul. Kiełbaśnicza 28 Wrocław tel OFERUJĄCY Dom Maklerski WDM S.A. ul. Kiełbaśnicza 28 Wrocław tel DORADCA IR Public ImageAdvisors S.A. ul. Smolna 13 Warszawa tel.: (22)


Pobierz ppt "Prezentacja inwestycyjna"

Podobne prezentacje


Reklamy Google