Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

 Skład Zespołu: Marta Osses Patrycja Kucharczyk Lucyna Miszczak Jolanta Kuryś-Skrzypczak Maria Florek Przewodnicząca Magdalena Cichocka.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: " Skład Zespołu: Marta Osses Patrycja Kucharczyk Lucyna Miszczak Jolanta Kuryś-Skrzypczak Maria Florek Przewodnicząca Magdalena Cichocka."— Zapis prezentacji:

1

2  Skład Zespołu: Marta Osses Patrycja Kucharczyk Lucyna Miszczak Jolanta Kuryś-Skrzypczak Maria Florek Przewodnicząca Magdalena Cichocka

3

4  sfera organizacyjno-rozrywkowa: dyskoteki, imprezy okolicznościowe  sfera reprezentacyjna: prowadzenie apeli, poczet sztandarowy i flagowy, udział w imprezach ośrodkowych  spotkania z dyrekcją ośrodka, przekazywanie komunikatów dyrekcji na spotkaniach zarządu z samorządem, przekazywanie dyrekcji próśb młodzieży  sfera na rzecz społeczności: przygotowywanie zaplecza na imprezy ośrodkowe (wykonywanie dekoracji, przygotowanie stołów, krzeseł, zastawy, sprzątanie), współpraca z osobami organizującymi imprezy  prowadzenie klubu internatowego, w tym sklepiku  współpraca z sekcją porządkową: kontrola i ocena czystości w sypialniach i pracowniach, dbanie o wizytówkę internatu, sprzątanie terenów zielonych  działalność charytatywna, zbiórki w ramach „Góra Grosza”, zbiórka plastikowych nakrętek.

5  - na apelach: poczty sztandarowe, młodzież prowadząca apele, migająca hymn  - wyjścia pocztów na imprezy zewnętrzne, pogrzeby. Jaka jest rola Samorządu jako reprezentacji wychowanków?  - zbieranie pomysłów, próśb, potrzeb wychowanków i przedstawianie ich dyrekcji ośrodka  - organizacja zebrań SW (zebrania odbywają się po południu w internacie, w szkole są apele, pogadanki).

6  - współpraca z Sekcją Porządkową : młodzież sama ocenia porządki, raz w semestrze podsumowuje wyniki i rozdaje dyplomy, nagrody  - ocena zachowania wychowanków: przedstawiciele Zarządu omawiają na zebraniach z młodzieżą przykłady łamania regulaminów i konsekwencję takiego postępowania  - podejmowanie akcji charytatywnych: np. młodzież dokonała wyboru osoby, dla której odbędzie się zbiórka plastikowych nakrętek  - organizacja imprez i konkursów dla grup młodszych (ich własne pomysły, przygotowanie, przeprowadzenie).

7

8

9 Wg nauczycieliWg wychowawców - organizowanie dyskotek - wycieczki rowerowe - organizowanie zabaw dla młodszych dzieci - udział w przedstawieniach - planowanie wyjść i wycieczek - wyjścia na lody lub pizzę - organizowanie klasowych urodzin lub imienin - organizowanie imprez dla siebie - wycieczki rowerowe - organizowanie zabaw dla młodszych dzieci - zajęcia w pracowni kucharskiej

10 taknieczasami N-le8%42%50% Wych.12%30%58% taknieczasami N-le70%24%6% Wych.100%0%

11 Wg nauczycieliWg wychowawców - wpływ na jadłospis - zmiany w regulaminach - sposób spędzania swojego czasu wolnego - organizacja odrabianek - jadłospis - sprawy związane z regulaminami - wyjście do kina - wyjścia do miasta - imprezy integracyjne - plany lekcji

12 Wg nauczycieliWg wychowawców - słuchać młodzieży - dać im prawo wyboru - organizować spotkania i zachęcać do inicjatywy - wskazywać i doceniać efekty ich działań - dać młodzieży większe pole działania - umożliwić im planowanie, wykonanie i podsumowanie własnych działań, wyciągnięcie wniosków - zaktywizować dzieci ze szkoły podstawowej - umożliwić działania dla innych - umożliwić dyskusje na tematy ważne dla młodzieży - dać im możliwość wyboru

13  Co robi Samorząd? ( 52 uczniów)   organizuje apele 37 osób  organizuje uroczystości i święta 30 osób  organizuje konkursy 28 osób  organizuje wycieczki12 osób  organizuje pomoc dla innych 12 osób Czy chciałbyś/ chciałabyś pracować w Samorządzie Wychowanków?  Tak - 15(LO, TZ)Nie – 21Nie wiem – 14   Czy masz pomysły na zorganizowanie czegoś w Ośrodku?  Tak – 14 Nie - 21Nie wiem – 14 

14  zawody sportowe wycieczki karate  siłownia oglądanie meczy w tv  spotkania z ciekawym człowiekiem studio nagrań  samodzielne wyjścia do miasta  park linowy  konkursy  lody w sklepiku  boisko do piłki nożnej  boisko do siatkówki  boisko do koszykówki  zabawa z występami nauczycieli Młodzież chciałaby mieć swoje indywidualne zamykane szafki na korytarzach w szkole. Brakuje im miejsca do posiedzenia na przerwach. Ważny dla nich byłby wpływ na jadłospis, zwłaszcza obiadowy.

15  Uczniowie znają procedurę wyboru Samorządu Wychowanków  Wiedzą jakie działania są przez Samorząd prowadzone  Chętnie włączają się do prac zainicjowanych przez Samorząd  Do prac Samorządu chętnie włączyłaby się młodzież Liceum i Technikum. Najmniej zainteresowani są uczniowie ZSZ  Uczniowie w sposób samorządny oceniają własne zachowanie i porządek ale wyrażają chęć wpływu na inne jeszcze sfery działalności Placówki – jadłospis, regulaminy, spędzanie czasu wolnego  Chętnie organizują zajęcia dla młodszych grup, podejmują akcje charytatywne  Prawie wszyscy wychowawcy i ponad połowa nauczycieli deklaruje fakt dyskutowania z młodzieżą na tematy, które sama porusza  POZIOM WYMAGAŃ B


Pobierz ppt " Skład Zespołu: Marta Osses Patrycja Kucharczyk Lucyna Miszczak Jolanta Kuryś-Skrzypczak Maria Florek Przewodnicząca Magdalena Cichocka."

Podobne prezentacje


Reklamy Google