Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Fronter… cel wdrożenia Cel cel merytoryczny - jakość i skuteczność wdrożenia; cel biznesowy - zadowolenie klienta, kontynuacja zakupu; Gdańsk, wrzesień.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Fronter… cel wdrożenia Cel cel merytoryczny - jakość i skuteczność wdrożenia; cel biznesowy - zadowolenie klienta, kontynuacja zakupu; Gdańsk, wrzesień."— Zapis prezentacji:

1 Fronter… cel wdrożenia Cel cel merytoryczny - jakość i skuteczność wdrożenia; cel biznesowy - zadowolenie klienta, kontynuacja zakupu; Gdańsk, wrzesień ; Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukatorwww.webfronter.com/feo/odn

2 Środowisko wirtualnej szkoły Podręczniki Samodzielna praca ucznia Projekt i odwrócona klasa Treści Metody nauczania Uczeń w sieci i na tablecie Czym jest Fronter? to… całe środowisko Narzędzie

3 Dostępność zasobów Kompetencje IT nauczycieli Intensyfikacja nauki przez uczniów Istotne i jasne statystyki dla oceny jakości pracy: szkoły, nauczycieli, uczniów Wiedza dyrektora: jak wykorzystuje się w szkole IT Wspólne zasoby Intensywność nauki IT dla nauczyciela Fronter – cele i kluczowe korzyści.

4 Nauczyciel Uczeń Rodzic Teraz wszystko jest na swoim miejscu Dla kogo Platforma?.. Dyrektor Nadzór nad realizacją programu Nadzór i wprowadzanie metod nauczania Globalny monitoring zagrożeń Zautomatyzowany i powtarzalny system Nowe metody: - odwrócona lekcja, projekt eduk. Dokładny i nieuznaniowy system informacji: punktacje; terminy; długoterminowe zestawienia Możliwość i nadzór nad dzieleniem się treściami i metodami wewnątrz szkoły/OP Organizacja, do której łatwo się „przyłączyć” Wirtualne/społecznościowe „zasoby” Możliwa grywalizacja jako system motywujący Szczególny monitoring zagrożeń – wsparcie nauczyciela Szczególny monitoring postępów dziecka - motywacje Komunikacja ze szkołą – wsparcie nauczyciela

5 Podręcznik w sali Frontera

6 Sala frontera przygotowana pod podręcznik Sala Frontera z podręcznikiem Wygląd podręcznika w Sali Frontera

7 Sekcja identyfikacji sali Sekcja pomocy dla uczniów Sekcja informacji o każdym dziale Linki do podręcznika Oferta dydaktyczna od nauczyciela Testy i zadania domowe Struktura treści Sali z podręcznikiem Sekcja z tematami podręcznika

8 Jak to widać w całości? Sekcja identyfikacji sali Sekcja pomocy dla uczniów Sekcja informacji o każdym dziale Sekcja z podręcznikiem, materiałami od nauczyciela, testy i zadania

9 narzędzia informacyjne narzędzia zadań narzędzia komunikacji narzędzia zarządzania Grupy narzędzi Frontera – dla nauczyciela

10 Jak? Jak uruchomić Frontera w szkole?

11 Harmonogram 1. Faza planowania i informacji 2. Faza szkoleń i realizacji wskaźników 3. Faza określenia skuteczności wdrożenia

12 - cele projetu; - narzedzia projektu; - wskaźniki wdrożenia; - harmonogram wdrożenia; nabór uczestników w szkole, 1 godzina - na zdalne wsparcie problemu naboru szkolenie podawcze z całą radą pedagogiczną zdalne zasilenie bazyprzygotowanie danych dla środowiska Czas 2h Czas 1h 6h spotkanie robocze z zz na temat harmonogramu Czas 6h Czas 2h ustalenie składu zespołu zarządzającego i przekazanie danych dla komórki wdr Fr; ustalenie struktury szkoły, uczegółowienie harmonogramu wdrożenia na okres 6 miesięcy odpowiedzialność za dane, polityka bezpieczeństwa Harmonogram – faza I Faza planowania i informacji 1 tydzień2 tydzień3 tydzień4 tydzień

13 1. Faza Czas 6h Czas 6h Czas 4h Warsztat z grupą do 15 osób (5+1 zz) Warsztat z grupą do 15 osób (3+1 dyr.) Harmonogram – faza II Faza szkoleń - dostęp do środowiska nauczania; - dostęp do materiałów dedykowanych; - jak korzystać z contentu; - realizacja wskaźników korzyści i trudności; - metoda projektu i praca z zespołem w środowisku Fronter; -konkursy, punktowanie i rywalizacja w narzędziach grywalizacyjnych - realizacja wskaźników uczniów - jak modyfikować content w celu zwiększenia motywacji uczenia się; - metoda projektu na Fronterze; - narzędzie zarządzania projektem i Ankieta; - narzędzia grywalizacji - zasady automatyzacji statusów i systemy natychmiastowego punktowania, najważniejsze korzyści i podstawowe błędy; 6 tygodni 8 tygodni 1 miesiąc 3. Faza

14 1. Faza - 1/tyg. - 0,5/tyg. - 0,2/tyg. - *0,5/tyg. -**0.2/tyg. - 3/tyg. - 1,5/tyg. - 0,5/tyg. - 1,5/tyg. - 1/tyg. Wskaźniki Warsztat Warsztat Podręcznik Zadania Testy Zmiany Własne Warsztat Harmonogram – faza II 6 tygodni 14 tygodni 22 tygodnie Wskaźniki Faza szkoleń i realizacji wskaźników 6 * odhaczenie kolorem lub dopisanie treści na str tyt. ** zamieszczenie większej niż test i zadanie liczby contentu, w części multimedia /tyg. - 2/tyg. - 0,8/tyg. - 1,5/tyg. - 1/tyg Faza

15 Raport zbiorczy dla szkoły z wdrożenia Webinarium dla wszystkich Warsztaty wspólne zespołu zarządzającego w szkole 2. Faza Harmonogram – faza III Faza określenia skuteczności wdrożenia Analityka na Fronterze: - jak nadzorować postępy uczniów; - jak (sobie) tworzyć zestawienia automatyczne z pracy nauczyciela; -analityka w środowisku grywalizacji; -tematy pomiędzy warsztatem, a końcem realizacji wskaźników danego okresu; -podsumowanie całościowe; -Decyzja o kontynuacji; 1. Faza 5,5 miesiąca 1 tydzień 2 tydzień3 tydzień Czas 2h Czas 2h Czas 7h

16 System nagród podczas wdrożenia Cel i kluczowe korzyści: Wspólne zasoby Intensywność nauki Wiedza dyrektora: jak wykorzystuje się w szkole IT IT dla nauczyciela Jak: ranking co miesiąc, mała nagroda co miesiąc ranking co końcowy, duża nagroda na koniec 2. Klasa1. nauczyciel Kto : 3. Rodzic np. coroczne nagrody dla klasy i nauczyciela przedmiotu która najszybciej zrealizowała cel / wskaźniki lub statystycznie ma najwięcej aktywności: nauczyciel - nagrodę na uzupełnienie własnych zasobów (np. x zł) i uznanie w rankingu szkoły, uznanie na RP; klasa - wspólne wyjście do kina i ogłoszenie rankingu na apelu. Ranking co miesiąc publikowany na str. szkoły


Pobierz ppt "Fronter… cel wdrożenia Cel cel merytoryczny - jakość i skuteczność wdrożenia; cel biznesowy - zadowolenie klienta, kontynuacja zakupu; Gdańsk, wrzesień."

Podobne prezentacje


Reklamy Google