Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SZKOŁA PODSTAWOWA W GOSTKOWIE W PROGRAMIE SZKOŁA Z KLASĄ 2013/2014.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SZKOŁA PODSTAWOWA W GOSTKOWIE W PROGRAMIE SZKOŁA Z KLASĄ 2013/2014."— Zapis prezentacji:

1 SZKOŁA PODSTAWOWA W GOSTKOWIE W PROGRAMIE SZKOŁA Z KLASĄ 2013/2014

2 Spotkanie otwierające 30 października 2013 r. utworzenie Zespołu 2.0; omówienie harmonogramu zadań utworzenie listy zasobów szkoły; omówienie pytań i problemów; utworzenie planu działania.

3 Kolejna odsłona akcji - Szkoła z Klasą 2.0, skupia się na mądrym wprowadzaniu i wykorzystywaniu nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w codziennej pracy szkolnej.

4 HARMONOGRAM I ZADANIA DYREKTORA Zadaniem dyrektora szkoły jest przedstawienie propozycji wykorzystania lub/i rozwoju zasobów TIK w szkole, oraz wprowadzenie tej propozycji w życie. Założenie profilu – r. Zadanie dyrektora – planowanie Zadanie dyrektora – realizacja

5 Dyrektor wybiera jedno zadanie z proponowanej przez organizatorów listy, zgodnie z możliwościami i potrzebami swojej szkoły: Nasz pomysł na e-szkołę opracowanie i wdrożenie projektu e-nauczania w całej szkole); Nasi e-nauczyciele (zorganizowanie wsparcia i/lub szkolenia dla zainteresowanych nauczycieli, dotyczącego wykorzystania nowych technologii na lekcjach); Szkoła z Wi-Fi (zainstalowanie w szkole dostępnego dla wszystkich Wi-Fi); Szkoła w sieci (założenie albo zmodyfikowanie szkolnej strony internetowej i zastosowanie jej w codziennej komunikacji z uczniami i rodzicami; Szkoła na platformie (wprowadzenie szkolnej platformy edukacyjnej, na której będą gromadzone i udostępniane szkolne materiały edukacyjne); Szkoła z e-dziennikiem (wprowadzenie e-dziennika w szkole i wykorzystanie go do poprawy jakości pracy szkoły); Komputery po lekcjach (udostępnienie uczniom sprzętu komputerowego i multimedialnego poza lekcjami). Po zrealizowaniu wybranych zadań dyrektor opisuje je na swoim profilu uczestnika na platformie Szkoły z klasą 2.0. platformie Szkoły z klasą 2.0

6 HARMONOGRAM I ZADANIA KOORDYNATORA Spotkanie otwierające – r. Debata szkolna – r. Kodeks 2.0 – r. Szkolny festiwal – r. Spotkanie podsumowujące – r.

7 HARMONOGRAM I ZADANIA NAUCZYCIELA Założenie profilu – r. Debata klasowa – r. Zadanie TIK – r. Projekt edukacyjny – planowanie – r. Projekt edukacyjny – realizacja – r. Projekt edukacyjny – prezentacja – r.

8 UTWORZENIE ZESPOŁU harmonogram spotkań - zasady porozumiewania się - zarys projektu edukacyjnego - pomysły na zadania TIK - blogi – ile blogów powstanie, kto będzie się nimi opiekować

9 ZASOBY NASZEJ SZKOŁY 1.Ludzie (kto z nauczycieli i uczniów potrafi i chce korzystać z TIK) 2.Umiejętności (znajomość programów, obsługi sprzętu, osoby, które mogą pomóc innym) 3.Sprzęt 4.Infrastruktura (internet, wi-fi, okablowanie, gniazdka elektryczne)

10 PYTANIA I PROBLEMY Jak najefektywniej wykorzystać dostępne zasoby? Czy możliwe jest powiększenie zasobów? Za pomocą jakich narzędzi chcemy uczyć? Czy potrzebujemy coś jeszcze? Z czym muszą się zmierzyć nauczyciele w tym roku? Czy posiadane narzędzia TIK są dobrze rozdysponowane i wykorzystywane w zadowalającym stopniu?

11 PLAN DZIAŁANIA Oprócz zadań realizowanych w ramach harmonogramu Szkoły z klasą 2.0 Rejestracja uczniów na platformie blogów Harmonogram wykorzystywania narzędzi TIK i zasady dokumentowania i monitorowania Zasady dostępności niektórych narzędzi TIK –czas i miejsce Nawiązanie współpracy z Wioską internetowa ( w ramach wybranego zadania: Nasz pomysł na e-szkołę) Cel – efektowne wykorzystywanie sprzętu otrzymanego w Cyfrowej Szkole

12 PRZYGOTOWAŁA: SYLWIA SZKUĆ W PREZENTACJI WYKORZYSTANO: RUSZYLA PREZENTACJĘ PPT. AUTORSTWA P. JOLANTY ROZIŃSKIEJ: %84.PPTM


Pobierz ppt "SZKOŁA PODSTAWOWA W GOSTKOWIE W PROGRAMIE SZKOŁA Z KLASĄ 2013/2014."

Podobne prezentacje


Reklamy Google