Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja."— Zapis prezentacji:

1

2 Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.

3 Wprowadzenie Jest to ostatni rok, w którym będziecie zarządzać hotelem. Zapoznajcie się z nowymi elementami, które pojawią się w grze – te informacje mogą być kluczowe dla osiągnięcia wysokiego miejsca w rankingu, co oznacza dobre oceny dla całego zespołu!

4 Konkurencja W ostatnim roku gry będziecie musieli zareagować na pojawienie się w Pekunii konkurencyjnych hoteli. Każdy z nich posiada inną ofertę i strategię. Zdecydujcie, który konkurent jest dla Was najgroźniejszy i dostosujcie swoje decyzje do nowej sytuacji.

5 Konkurencja

6 Busy Day Obsługa klientów biznesowych. Cheap Bed Klienci o niskich wymaganiach – studenci, podróżnicy. Your Choice Oferta skierowana do szerokiego grona odbiorców (głównie do rodzin z dziećmi).

7 Reklama krajowa Od tego roku istnieje możliwość skorzystania z reklamy o zasięgu krajowym. Do dyspozycji macie trzy kanały komunikacji: Są to najdroższe formy reklamy. TV Radio Prasa

8 Segmentacja Segmentacja to podział rynku na grupy konsumentów, wykazujące podobne preferencje w podejściu do danego produktu. Na rynku hotelarskim Pekunii istnieją cztery segmenty klientów. Wykupcie badanie marketingowe, aby dowiedzieć się więcej na ich temat.


Pobierz ppt "Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja."

Podobne prezentacje


Reklamy Google