Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

MARATON CHARYTATYWNY Projekt CSR. Projekt CSR – opis Wydarzenie: Maraton Warszawski Projekt:Drużyna biegowa Fundacji 10 kwietnia Termin: 30 września 2012.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "MARATON CHARYTATYWNY Projekt CSR. Projekt CSR – opis Wydarzenie: Maraton Warszawski Projekt:Drużyna biegowa Fundacji 10 kwietnia Termin: 30 września 2012."— Zapis prezentacji:

1 MARATON CHARYTATYWNY Projekt CSR

2 Projekt CSR – opis Wydarzenie: Maraton Warszawski Projekt:Drużyna biegowa Fundacji 10 kwietnia Termin: 30 września 2012 Miejsce: Warszawa (meta Maratonu - Stadion Narodowy) Trasa: 42, 195 km 2

3 Idea Zapraszamy firmy i ich pracowników oraz osoby znane (przedstawicieli świata kultury i sztuki, sportowców, dziennikarzy) do wsparcia programu edukacji dzieci i młodzieży osób, które oddały życie pełniąc obowiązki publiczne. Wśród podopiecznych fundacji jest ponad 100 dzieci strażaków, ratowników TOPR, policjantów, żołnierzy np. z Iraku, urzędników państwowych oraz rodzin smoleńskich. 3

4 Kim jest współczesny bohater? …dba o nasze bezpieczeństwo i lepsze jutro… …gdy odda własne życie ratując inne, powierza społeczeństwu to, co miał najcenniejsze – dzieci, gdyż ufa, że pomożemy… …wspólnie z Państwem możemy tego dokonać! 4

5 Jak tego dokonać? Jak pomóc w edukacji i rozwoju talentów dzieci naszych współczesnych bohaterów?

6 Weź udział w maratonie charytatywnym! Zgłoś swoją firmę!

7 Maraton charytatywny - drużyna biegowa Fundacji Fundacja 10 kwietnia organizuje drużynę biegową, która w koszulkach z logo Fundacji przebiegnie Maraton Warszawskim w dniu 30 września 2012r. Chcielibyśmy, by drużyna Fundacji składała się z: – zawodników zgłoszonych przez firmy – zaproszonych celebrytów, aktorów, sportowców – przedstawicieli służby publicznej 7

8 8 Kogo chcemy zaprosić? Drużyna biegowa Fundacji!

9 Reprezentacja Fundacji Obecnie Fundacja jest w trakcie rozmów na temat składu drużyny (reprezentacji) z: – firmami – potencjalnymi partnerami akcji – przedstawicielami służb publicznych – celebrytami, aktorami, sportowcami, ludźmi sztuki 9

10 Do biegu w barwach Fundacji chcemy zaprosić… …przedstawicieli świata biznesu: prezesów, dyrektorów zarządzających pracowników czołowych polskich firm oraz koncernów zagranicznych pracowników największych firm w Polsce, które są założycielami Fundacji 10

11 Do biegu w barwach Fundacji chcemy zaprosić… …celebrytów – pasjonatów biegania: Piotr Adamczyk Jakub Wesołowski Anna Dereszowska Marcin Dobrociński Tomek Kammel Beata Sadowska Maciek Dowbor Tomasz Karolak 11

12 Do biegu w barwach Fundacji chcemy zaprosić… …dziennikarzy – pasjonatów biegania: Przemysław Babiarz Maciej Kurzajewski 12

13 Do biegu w barwach Fundacji chcemy zaprosić… …sportowców: Robert Korzeniowski Artur Partyka Marcin Urbaś Iwona Guzowska Tomasz Gollob 13

14 Maraton – wydarzenie specjalne (w trakcie potwierdzania) Pragniemy, aby maraton zamykała polska reprezentacja bohaterów z różnych epok jadących konno (jako nawiązanie do bohaterskich postaw przedstawicieli służb publicznych np. strażaków, TOPRowców, którzy narażając własne życie ratują drugiego człowieka – to współcześni Bohaterowie). 14

15 Jak dołączyć do reprezentacji Fundacji? Jak pomóc?

16 Propozycja dla firm Zapraszamy firmy, szczególnie ich biegających prezesów oraz wszystkich pracowników – pasjonatów zdrowego stylu życia – do startu w drużynie Fundacji 10 kwietnia Firma zgłaszająca zawodnika pokrywa koszty jego startu, może również wesprzeć Fundację przekazując darowiznę pieniężną w wysokości odpowiadającej ilości przebiegniętych km przez danego zawodnika: Opłata rejestracyjna (udział w Maratonie Warszawskim) za 1 osobę – 100 PLN (wpłata do dnia 31 sierpnia) Darowizna w wysokości 50 PLN za każdy przebiegnięty kilometr danego zawodnika – koszt 1 maratończyka za cały dystans maratoński: 2.109,75 PLN 16

17 Korzyści dla partnerów akcji gotowa akcja z zakresu wewnętrznego CSR dla pracowników na największym polskim maratonie (w roku 2011 liczba uczestników przekroczyła 4 tys. biegaczy, w roku 2012 przewidziano aż 8 tys. numerów startowych) zaangażowanie firmy oraz jej pracowników w działania charytatywne pozytywny PR firmy wewnętrzny – pracownicy będą mieli szansę wykorzystać swoją pasję biegową do ciekawej promocji swojej firmy oraz wsparcia celów Fundacji, zaangażować się w szlachetną ideę pomocową pozytywny PR firmy zewnętrzny – logo firmy wystawiającej zawodników będzie umieszczone na materiałach reklamowych i w komunikacji mediowej dotyczącej przedsięwzięcia, działania firmy kojarzone ze wsparciem edukacji dzieci ze służby publicznej 17

18 Korzyści dla partnerów akcji możliwość stworzenia corocznej, cyklicznej akcji CSR w firmie - biegania charytatywnego na rzecz naszej Fundacji udział w interesującym, nowatorskim projekcie CSR duże zainteresowanie medialne projektem 18

19 Korzyści dla partnerów akcji nagłośnienie w mediach : – działania PR – obecność loga partnera na ściance prasowej akcji – infoscreen – media drukowane – portale biegowe – newslettery firm-fundatorów Fundacji – informacja na stronie internetowej Fundacji 19

20 O Fundacji 10 kwietnia

21 Idea troska o los dzieci, których rodzice zginęli 10 kwietnia 2010 r. w katastrofie pod Smoleńskiem Impuls waga pracy osób w służbie publicznej na rzecz naszego kraju i pomoc rodzinom poszkodowanych Służba publiczna rejestracja Fundacji 21 lipca 2010 roku i rozpoczęcie działań Realizacja idei 21

22 Misja Fundacji (nasza filozofia, wartości): wspierając edukację, otwieramy przed dziećmi i młodzieżą nowe możliwości i szanse na lepszą przyszłość 22 Idea

23 Edukacja Edukacja wsparcie edukacji dzieci i młodzieży, których rodzice lub opiekunowie zginęli lub doznali ciężkiego uszczerbku na zdrowiu w trakcie pełnienia służby publicznej opieka długofalowa - do 25 roku życia koncentracja na edukacji - impuls rozwoju społecznego ścieżka edukacyjna - inwestycja w przyszłość 23 Cel działań

24 Wizja Fundacji (do czego dążymy): pomoc przedsiębiorców przekuwamy we wsparcie edukacji dzieci osób, które ucierpiały w służbie dla naszego kraju 24 Wizja

25 25 Fundatorzy

26 śmierć lub ciężki uszczerbek na zdrowiu rodzica lub opiekuna prawnego podczas pełnienia służby publicznej pobieranie nauki do ukończenia 18 roku życia lub, jeśli kontynuuje naukę, do 25 roku życia kryterium dochodowe dotyczy jedynie programu współfinansowania wydatków edukacyjnych Warunki przyznania pomocy: 26 Beneficjenci - pomoc

27 współfinansowaniewydatków edukacyjnych współfinansowanie wydatków edukacyjnych tutoring edukacyjny praktyki i staże studenckie dofinansowanie pomocy psychologicznej 27 4 programy pomocowe

28 Deklaracja możliwości udziału Państwa firmy w planowanym przedsięwzięciu we współpracy z Fundacją 10 kwietnia Termin zgłoszeń udziału firm - 18 maja 2012 (piątek) Maj – wrzesień 2012 – realizacja projektu Rozpoczęcie treningów biegowych – już teraz… 28 Maraton charytatywny – dalsze kroki

29 Zapraszamy do współpracy! Kontakt: Monika Rzepka prezes Fundacji 10 kwietnia tel , Marta Dębska biuro Fundacji 10 kwietnia tel ,


Pobierz ppt "MARATON CHARYTATYWNY Projekt CSR. Projekt CSR – opis Wydarzenie: Maraton Warszawski Projekt:Drużyna biegowa Fundacji 10 kwietnia Termin: 30 września 2012."

Podobne prezentacje


Reklamy Google