Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Nośniki prasowe i uniwersalne w sieci RUCH CENNIK Maj 2016.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Nośniki prasowe i uniwersalne w sieci RUCH CENNIK Maj 2016."— Zapis prezentacji:

1 Nośniki prasowe i uniwersalne w sieci RUCH CENNIK Maj 2016

2 2 Nośniki Prasowe NośnikTyp punktówLiczba punktówLiczba nośnikówCena Gablota prasowa bocznaNowa Bryła złpółka/ miesiąc Ekspozytor 3-poziomowy w witrynie okiennejPunkty z wejściem35 80 złnośnik/ miesiąc 30 zł1 poziom/ miesiąc „Na Dzień Dobry”- w witrynie okiennejPunkty z wejściem88100 złnośnik/ miesiąc Zawieszka prasowa A4 w witrynie okiennej Punkty z wejściem i punkty z okienkiem złnośnik/ miesiąc Listwa promocyjnaPunkty z wejściem złNośnik/ miesiąc Multifacing - 3 okładki jednego tytułuPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc 40 złnośnik/ tydzień „Zawsze pod ręką”- ekspozycja dziennikówPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Ekspozytor prasowy 2-poziomowyPunkty z wejściem zł1 poziom/ miesiąc 100 zł2 poziomy/ miesiąc Ekspozytor prasowy 4-poziomowyPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Ekspozytor prasowy na kasę POSPunkty z wejściem zł2 kolumny/ miesiąc 100 zł1 kolumna lewa lub prawa /miesiąc Zawieszka prasowa „Na Topie”Punkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Stand 1-poziomowy na czasopismaPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Stand 3-poziomowy na czasopismaPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Ramka promocyjna A4 na stojaku książkowymPunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Wobbler w strefie prasowejPunkty z wejściem6002 szt/PSD25 złnośnik/ miesiąc

3 3 Nośniki uniwersalne NośnikTyp punktówLiczba punktówLiczba nośnikówCena CitylightyPunkty wolnostojące245334do ustalenia Otoki kioskówPunkty wolnostojące zł 1 nośnik za pierwszy miesiąc najmu nośnika 380 zł 1 nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc (przy zakupie nośnika na okres do 6 miesięcy) 350 zł 1 nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc (przy zakupie nośnika na okres powyżej 6 miesięcy) Naklejka na bryle Punkty wolnostojące złnośnik za pierwszy miesiąc najmu 550 złnośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu Podświetlane nośniki akrylowePunkty z wejściem złnośnik/ miesiąc Potykacz B2Punkty z wejściem I wolnostojące złstrona/ miesiąc PLAKAT A4 Punkty z wejściem i punkty z okienkiem złnośnik/ miesiąc NAKLEJKA NA TABLICY NowośćPunkty wolnostojące9405sz./punkt sprz.20 złnośnik/ miesiąc NAKLEJKA NA PARAPECIE NowośćPunkty wolnostojące9332 sz./punkt sprz.50 złnośnik/ miesiąc Naklejka na podłogę 50 x 50 cm Punkty z wejściem zł nośnik za pierwszy miesiąc najmu 90 zł nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu Dzień reklamowy – promocja produktu i hostessaSalony zł1 dzień StandPunkty z wejściemDo uzgodnienia 250 złNośnik/ miesiąc Hanger Punkty z wejściem zł nośnik za pierwszy miesiąc najmu 90 zł nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu Sampling masowy ulotek/ próbek Punkty z wejściem i punkty z okienkiem Cała sieć 0,20 zł Sztuka (do szt.) 0,18 zł sztuka (do szt.) 0,14 zł sztuka (powyżej ) Sampling precyzyjny ulotek/ próbek Punkty z wejściem i punkty z okienkiem Cała sieć 0,25 zł sztuka (do szt.) 0,22 zł sztuka (do szt.) 0,20 zł sztuka (do szt.) 0,17 zł Sztuka (powyżej szt.) Sampling katalogów Punkty z wejściem i punkty z okienkiem Cała sieć 0,55 zł sztuka (do szt.) 0,42 zł sztuka (powyżej szt.)

4 4 GABLOTA PRASOWA BOCZNA WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ półka/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 95 ILOŚĆ PUNKTÓW: 95 ILOŚĆ EGZEMPLARZY CZASOPISMA NA 1 PÓŁCE: 4 sztuki RODZAJ PUNKTÓW: Nowa Bryła

5 5 WARTOŚĆ CENNIKOWA:  80 zł/ nośnik/ miesiąc  30 zł/ 1 poziom/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 100 ILOŚĆ PUNKTÓW: 100 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem EKSPOZYTOR 3-POZIOMOWY W WITRYNIE OKIENNEJ

6 6 NOŚNIK PRASOWY „NA DZIEŃ DOBRY” WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 8 ILOŚĆ PUNKTÓW: 8 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

7 7 ZAWIESZKA PRASOWA A4 W WITRYNIE OKIENNEJ WARTOŚĆ CENNIKOWA: 40 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 1100 ILOŚC PUNKTÓW: 900 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i punkty z okienkiem

8 8 LISTWA PROMOCYJNA WARTOŚĆ CENNIKOWA: 40 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2500 ILOŚC PUNKTÓW: 239 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

9 9 MULTIFACING TYTUŁÓW NA WYBRANEJ PÓŁCE WARTOŚĆ CENNIKOWA:  120 zł/ 3 okładki jednego tytułu/ miesiąc  40 zł/ 3 okładki jednego tytułu/ tydzień ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 130 ILOŚĆ PUNKTÓW: 130 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

10 10 EKSPOZYCJA DZIENNIKÓW „ZAWSZE POD RĘKĄ” WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 77 ILOŚC PUNKTÓW: 77 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

11 11 EKSPOZYTOR PRASOWY 2-POZIOMOWY WARTOŚĆ CENNIKOWA:  1 poziom: 60 zł/ miesiąc  2 poziomy: 100 zł/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 230 ILOŚĆ PUNKTÓW: 230 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

12 12 EKSPOZYTOR PRASOWY 4-POZIOMOWY WARTOŚĆ CENNIKOWA: 120 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 102 ILOŚĆ PUNKTÓW: 102 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

13 13 WARTOŚĆ CENNIKOWA:  180 zł/ 2 kolumny/ miesiąc  100 zł/ 1 kolumna lewa lub prawa/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 165 ILOŚĆ PUNKTÓW: 165 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem EKSPOZYTOR PRASOWY NA KASĘ POS

14 14 ZAWIESZKA PRASOWA „NA TOPIE” WARTOŚĆ CENNIKOWA: 50 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 160 ILOŚĆ PUNKTÓW: 110 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

15 15 STAND 1-POZIOMOWY NA CZASOPISMA WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 101 ILOŚĆ PUNKTÓW: 101 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

16 16 STAND 3–POZIOMOWY NA CZASOPISMA WARTOŚĆ CENNIKOWA: 120 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 100 ILOŚĆ PUNKTÓW: 100 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

17 17 RAMKA PROMOCYJNA A4 NA STOJAKU KSIĄŻKOWYM WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 50 ILOŚĆ PUNKTÓW: 50 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

18 18 WOBBLER W STREFIE PRASOWEJ WARTOŚĆ CENNIKOWA: 25 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2 szt./ PSD ILOŚĆ PUNKTÓW: 600 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

19 19 CITYLIGHTY WARTOŚĆ CENNIKOWA: do ustalenia *) ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 334 ILOŚĆ PUNKTÓW: 245 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące * Nośnik obsługiwany przez firmę zewnętrzną

20 20 OTOKI WARTOŚĆ CENNIKOWA:*)  900 zł – 1 nośnik za pierwszy miesiąc najmu nośnika  380 zł – 1 nośnik/ miesiąc za drugi i kolejny miesiąc (przy zakupie nośnika na okres do 6 miesięcy )  350 zł – 1 nośnik/ miesiąc za drugi i kolejny miesiąc (przy zakupie nośnika na okres powyżej 6 miesięcy ) ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 510 ILOŚĆ PUNKTÓW: 188 ILOŚĆ NOŚNIKÓW NA 1 PUNKCIE: od 1 do 3 (w większości punktów 3) RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące *) do ceny należy doliczyć opłaty z tytułu zajęcia pasa drogi – wartość uzależniona od wybranych lokalizacji

21 21 NAKLEJKA NA BRYLE KIOSKU WARTOŚĆ CENNIKOWA:*)  900 zł/ nośnik za pierwszy miesiąc najmu  550 zł/ nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 240 ILOŚĆ PUNKTÓW: 240 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące (nowe bryły) *) do ceny należy doliczyć opłaty z tytułu zajęcia pasa drogi – wartość uzależniona od wybranych lokalizacji

22 22 PODŚWIETLANE RAMKI AKRYLOWE WARTOŚĆ CENNIKOWA: 130 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 244 ILOŚĆ PUNKTÓW: 35 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem * cena nie uwzględnia kosztów produkcji i montażu materiałów

23 23 POTYKACZ B2 * cena nie uwzględnia kosztów produkcji plakatów WARTOŚĆ CENNIKOWA: 100 zł/ 1 strona/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 100 ILOŚĆ PUNKTÓW: 100 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i wolnostojące

24 24 PLAKAT A4 *) 1 x A4 w punktach wolnostojących; 2 x A4 w punktach z wejściem **) w części PSD plakat implementowany jest na bryle WARTOŚĆ CENNIKOWA: 50 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2387*) ILOŚĆ PUNKTÓW: 1857 **) RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem i wolnostojące

25 25 NAKLEJKA 15x15cm na TABLICY * cena nie uwzględnia kosztów produkcji naklejki WARTOŚĆ CENNIKOWA: 20 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 5szt/ punkt sprzedaży ILOŚĆ PUNKTÓW: 940 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące

26 26 NAKLEJKA 15x15cm na PARAPECIE WARTOŚĆ CENNIKOWA: 50 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 2 szt./ punkt sprzedaży ILOŚĆ PUNKTÓW: 933 RODZAJ PUNKTÓW: punkty wolnostojące * cena nie uwzględnia kosztów produkcji naklejki

27 27 NAKLEJKA NA PODŁOGĘ 50 x 50 cm * Materiał marketingowy po stronie kontrahenta WARTOŚĆ CENNIKOWA:  190 zł/ nośnik za pierwszy miesiąc najmu  90 zł/ nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu ILOŚĆ NOŚNIKÓW: ILOŚĆ PUNKTÓW: 578 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

28 WARTOŚĆ CENNIKOWA: 250 zł/ nośnik/ miesiąc ILOŚĆ NOŚNIKÓW: do ustalenia, w zależności od rodzaju i gabarytów standu ILOŚĆ PUNKTÓW: j.w. RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem STAND KARTONOWY * Materiał marketingowy po stronie kontrahenta

29 HANGER/ MOCK UP materiał marketingowy po stronie kontrahenta max. wymiar 1 nośnika -50 x 80 cm WARTOŚĆ CENNIKOWA:  190 zł/ nośnik za pierwszy miesiąc najmu  90 zł/ nośnik za drugi i każdy kolejny miesiąc najmu ILOŚĆ NOŚNIKÓW: 216 ILOŚĆ PUNKTÓW: 216 RODZAJ PUNKTÓW: punkty z wejściem

30 30 DZIEŃ REKLAMOWY * cena nie uwzględnia zatrudnienia hostessy WARTOŚĆ CENNIKOWA: 120 zł/ DZIEŃ/ punkt reklama połączona z prezentacją produktu i pracą hostessy ILOŚĆ PUNKTÓW: 222 RODZAJ PUNKTÓW: saloniki

31 31 SAMPLING * Materiał marketingowy po stronie kontrahenta do do szt.do szt.powyżej szt. Sampling masowy ulotek/próbek n/d0,20 zł/ szt.0,18 zł/ szt.0,14 zł/ szt. Sampling precyzyjny ulotek/próbek 0,25 zł/ szt.0,22/ szt.0,20 zł/ szt.0, 17 zł/ szt. do szt.powyżej szt. Sampling katalogów0,55 zł/ szt.0,42 zł/ szt.

32 32 UDZIAŁ W PROMOCJI „HITY MIESIĄCA” WARTOŚĆ CENNIKOWA: Cena do ustalenia ILOŚĆ MODUŁÓW: 3 ZASIĘG PROMOCJI: cała sieć NOŚNIKI DO KOMUNIKACJI PROMOCJI:  nowe bryły: plakat B2 lub A4 i wobbler 15 x 15 cm  punkty z wejściem: plakat B2 lub A4 i wobbler 15 x 15 cm  pozostałe punkty: plakat B2 lub A4 CZAS TRWANIA PROMOCJI: 1 miesiąc

33 33 UDZIAŁ W PROMOCJI „TYLKO W RUCHU” PROMOCJA „TYLKO W RUCHU”: promocja okolicznościowa wynikająca z kalendarza, (np. „Witaj Szkoło” ) lub sezonu (pory roku) WARTOŚĆ: cena do ustalenia ILOŚĆ MODUŁÓW: do ustalenia ZASIĘG PROMOCJI: cała sieć NOŚNIKI DO KOMUNIKACJI PROMOCJI: plakat A4 CZAS TRWANIA PROMOCJI: od 1 do 4 tygodni

34 Program lojalnościowy dla Kontrahentów RUCH

35 35 Funkcjonalność modułu lojalnościowego RUCH  Dostępne 2 mechanizmy lojalnościowe  przelicznik punktowy (np. 1 PLN = bonus 2 PKT)  przelicznik złotówkowy (np. 5 PLN= bonus 0,5 PLN)  Naliczanie bonusu (PKT/PLN)  personalizowana karta lojalnościowa (karta z kodem kreskowym)  Wykorzystanie bonusu (PKT/PLN)  wymiana bonusu na dowolne towary w sieci RUCH  wymiana bonusu na określone towary (grypy towarowe) w sieci RUCH  wymiana bonusu na towary z katalogu nagród  Promocje profilowane  segmentacja klientów  Raportowanie  Dostępne wdrożenie programu multipartnerskiego  kilku kontrahentów w tym samym czasie  możliwość tworzenia koszyka zakupowego  możliwość przypisania poziomu bonusu indywidualnie do produktu  możliwość przypisania poziomu bonusu w zależności od wielkości zakupów (PLN, sztuki)  możliwość wprowadzenia indywidualnego czasu trwania programu dla danego SKU Cieszą mnie… …nie odległe nagrody, a: o codzienne, drobne wyróżnienia, o sympatyczne sytuacje, o umilające typowe czynności dodatki o w świecie, w którym funkcjonuję każdego dnia. …większa wygoda i komfort: o cały dzień, o od poniedziałku do niedzieli, o w mojej okolicy.

36 36 Program lojalnościowy – koszt  5 PLN /m-c  koszt utrzymania systemu 5 PLN na Punkt Sprzedaży  PLN  koszt dostosowania modułu lojalnościowego do wymagań Kontrahenta  ostateczny koszt ustalony na podstawie indywidualnej wyceny wymagań Kontrahenta  Opłata miesięczna za przystąpienie do programu lojalnościowego uzależniona od czasu trwania programu:  PLN / m-c –program aktywny przez 1 miesiąc  PLN / m-c –program aktywny przez 2 miesiące (suma PLN)  PLN / m-c –program aktywny przez 3 miesiące (suma PLN)  zwrot kosztów przyznanego bonusu  zgodnie z ustalonym przelicznikiem biznesowym  koszt karty lojalnościowej po stronie kontrahenta  prowizja 0,50 PLN dla Punktu Sprzedaży  za każdy prawidłowo wypełniony formularz przystąpienia do programu lojalnościowego (dane osobowe) w sieci RUCH  0,50 PLN – rekord bazy z danymi osobowymi uczestników, przekazany do organizatora programu lojalnościowego (Kontrahent)  obowiązek zgłoszenia zbioru danych do rejestracji w prowadzonym przez GIODO ogólnokrajowym, jawnym rejestrze zbiorów danych osobowych  właściwy sposób zabezpieczenia zgromadzonych danych,  dbałość o interesy osób, których dane dotyczą i respektowanie ich praw gwarantowanych ustawą o ochronie danych osobowych.

37 37 Warunki oferty 1. Podane ceny są cenami netto. 2. Dostępność uzależniona od obłożenia nośników w czasie. 3. Po stronie kontrahenta jest dostarczenie materiału marketingowego lub pliku produkcyjnego. 4. Koszty wszelkich opłat, które mogą zostać nałożone na RUCH w związku z umieszczaniem nośników prasowych i uniwersalnych w sieci RUCH, w tym w szczególności opłat w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 24 kwietnia 2015 r, o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmocnieniem narzędzi ochrony krajobrazu (Dz.U poz. 774), w przypadku ich nałożenia ponosi kontrahent.


Pobierz ppt "Nośniki prasowe i uniwersalne w sieci RUCH CENNIK Maj 2016."

Podobne prezentacje


Reklamy Google