Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Teresa Białecka – Krawczyk Dyrektor Biura Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy UMŁ Sztab Piotrkowska Łódź,18.04.2008 r. SPOSÓB ZARZADZANIA ULICĄ PIOTRKOWSKĄ.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Teresa Białecka – Krawczyk Dyrektor Biura Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy UMŁ Sztab Piotrkowska Łódź,18.04.2008 r. SPOSÓB ZARZADZANIA ULICĄ PIOTRKOWSKĄ."— Zapis prezentacji:

1 Teresa Białecka – Krawczyk Dyrektor Biura Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy UMŁ Sztab Piotrkowska Łódź, r. SPOSÓB ZARZADZANIA ULICĄ PIOTRKOWSKĄ

2 CZŁONKOWIE PODZESPOŁU SŁAWOMIR ANTOS – Wydział Gospodarowania Majątkiem UMŁ KRZYSZTOF APOSTOLIDIS – Honorowy Konsul Królestwa Dani TOMASZ CISZEWSKI – Wydział Budynków i Lokali UMŁ JAROSŁAW DYAKOWSKI – Wydział Geodezji, Katastru i Inwentaryzacji UMŁ ROBERT KARWOWSKI – Stowarzyszenie Łódzki Klub Biznesu JAROSŁAW KOŁODZIEJCZYK - Wydział Budynków i Lokali UMŁ MARCIN KUROPATWA - Park Miniatur S.A. MAREK PISARSKI – Park Miniatur S.A. STANISŁAW RADOMIŃSKI – Firma MSR AGNIESZKA SIŃSKA – Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy UMŁ W spotkaniu w dniu 7 kwietnia br. udział wzięli:

3 KONCEPCJA Przedstawiona przez Panią Dyrektor Teresę Białecką - Krawczyk  Koordynowanie procesów dotyczących ulicy Piotrkowskiej  Inicjowanie i wprowadzanie nowych pomysłów i rozwiązań  Inicjowanie projektów prawa miejscowego dotyczącego rozwiązań związanych z ulicą

4 ZESPÓŁ OBSŁUGI PIOTRKOWKIEJ PROMOCJA Promocja wewnętrzna, zewnętrzna, imprezy, konkursy, eventy, portale internetowe itp. Mieszkaniowe Użytkowe Plany modernizacyjne, polityka wobec mieszkańców itp. Dobór rodzajów działalności Planowanie zagospodarowania budynków i lokali Ułatwienia przy prywatyzacji lokali ZOP = kierownik + 4 osoby ZASOBY LOKALOWE

5 ZESPÓŁ OBSŁUGI PIOTRKOWKIEJ WPÓŁPRACA Z PRYWATNYMI WŁAŚCIELAMI NIERUCHOMOŚCI INWESTYCJE W zakresie reklam, rodzajów działalności gospodarczej, polityki wobec mieszkańców, planów modernizacyjnych. A także czystości, bezpieczeństwa,estetyki itp. Utrzymanie czystości, bezpieczeństwa na co dzień oraz podczas imprez; wprowadzenie systemów motywacyjnych, konkursów, ujednolicenie reklam, małej architektury, utworzenie nowych miejsc parkingowych + systemu naprowadzania, ogródki piwne, riksze, szkolenia dla służb miejskich itp. Plan zagospodarowana przestrzennego, modernizacja ulicy, mała architektura, reklamy na budynkach, parkingi, renowacja budynków itp. ESTETYKA CZYSTOŚĆ BEZPIECZEŃSTWO

6 Umiejscowienie Zespołu Obsługi Piotrkowskiej I Komórka w jednym z istniejących Wydziałów Urzędu Miasta II Nowa komórka w Urzędzie Miasta III Odrębna instytucja poza Urzędem Miasta IV Urząd Miasta 2- 3 osobowy Zespół Menadżer ulicy – zadania zlecone na zewnątrz

7 GŁOSY W DYSKUSJI  Realizacja zadań przez odpowiedzialne służby bez dodatkowych poleceń  Urząd Miasta – menedżer ulicy??????  Ustalenie wskaźników oceny efektywności pracy menedżera

8 WNIOSKI PO SPOTKANIU Zlecić funkcję menedżera ulicy Piotrkowskiej na „zewnątrz” Analiza systemu zarządzania centrami miast na świecie, w Europie, w Polsce i dotychczasowych w Łodzi Kluczowe zagadnienia dotyczące menadżera – współpraca z prywatnymi podmiotami Oddzielić zadania promocyjne, komercyjne od zadań wykonywanych przez służby Urzędu Miasta

9 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "Teresa Białecka – Krawczyk Dyrektor Biura Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy UMŁ Sztab Piotrkowska Łódź,18.04.2008 r. SPOSÓB ZARZADZANIA ULICĄ PIOTRKOWSKĄ."

Podobne prezentacje


Reklamy Google