Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWiktor Kowalski Został zmieniony 8 lat temu
2
Szkoła2009/20102010/20112011/20122012/20132013/20142014/2015 LO Urle 154 / 5164 / 6182 / 7184 / 7178/ 7 162 / 7 ZSO Radzymin 391 / 14378 /14357 / 13287 /11271 /10 279 / 11 ZS Wołomin 341 / 14372 / 15350 / 15316 / 14281 / 12 253 / 12 ZSE Wołomin 555 / 22434 / 18402 / 17382 / 16325/ 14 293 / 13 ZS Tłuszcz 492 / 17484 / 17462 / 17434 / 17402 / 15 353 / 14 ZS Zielonka 506 / 21526 / 22586 / 24529 / 22487 / 21 540 / 23 ZSTZ Radzymin 338 / 13349 / 13380 / 14389 / 15378 / 15 374 / 15 Razem 2777 / 106 2707 / 1052719 / 1072521 / 1022296 /942254 / 95
3
SZKOŁY UCZNIOWIEODDZIAŁYL. UCZNIÓW NA ODDZIAŁ IX 2010 IX 2011 IX 2012 IX 2013 IX 2014 IX 2010 IX 2011 IX 2012 IX 2013 IX 2014 2010201120122013 2014 LO w Radzyminie (ZSO) 378357287271 237 14131110 9 27,027,526,127,1 26,3 LO w Urlach 164182184178 162 6777 7 27,326,026,325,4 23,1 LO w ZS w Zielonce 20618912182 70 9854 3 22,923,624,220,5 23,3 LO w ZS w Tłuszczu 88918685 70 3333 3 29,330,328,728,3 23,3
4
SZKOŁYIX 2014 UCZNIOWIEODDZIAŁYL. UCZNIÓW NA ODDZIAŁ IX 2010 IX 2011 IX 2012 IX 2013 IX 2014 IX 2010 IX 2011 IX 2012 IX 2013 IX 2014 2010201120122013 2014 T w ZS w Zielonce 320397408405 470 131617 20 24,624,824,023,8 23,5 T w ZS w Wołominie 81945756 61 4433 3 20,323,519,018,7 20,3 T w ZS w Tłuszczu 152144 131 125 6665 4 25,324,0 26,2 31,3 TE w ZSE w Wołominie 170149161157 162 7666 7 24,324,826,826,2 23,1 TH w ZSE w Wołominie 139128144136 131 6666 6 23,221,324,022,7 21,8 TAK w ZSTZ w Radzyminie 105 9483 79 4444 4 26,3 23,520,8 19,8 TZ w ZSTZ w Radzyminie 186216245274 295 78910 11 26,627,027,227,4 26,8 ZSZ w ZS w Wołominie200187 199 192 7889 9 28,623,4 22,1 21,3 ZSZ w ZS w Tłuszczu220227204186 158 7887 7 31,428,425,526,6 22,6 Razem LO878839697616 539 34322724 22 25,826,225,825,7 24,5 Razem T1153123312531242 1323 475051 55 24,524,724,624,4 24,1 Razem ZSZ420414391385 350 1416 29,325,724,724,1 21,9 Razem G---- 42 ---- 2 ---- 21 ogółem 245124862341224322549598949195 G w ZSO w Radzyminie---- 42 ---- 2 ---- 21
6
6 Zwiększenie zainteresowania szkolnictwem zawodowym Spadek liczby uczniów spowodowany niżem demograficznym w Polsce Rok szkolny 2006/20072007/20082008/20092009/20102010/20112011/20122012/20132013/20142014/2015 Liczba uczniów w klasach I (w tys.) LO251,273236,691223,761218,510211,352195,375187,65176,491171,82 Szkoły zawodowe (zasadnicze i technika) 268,148280,436269,597253,583240,753229,639225,661220,776207,083 Ogółem564,371543,151509,325485,060461,813431,985413,311397,267378,903
9
Zatrudnienie w powiatowych szkołach ponadgimnazjalnych ETATY NAUCZYCIELIETATY ADMINISTRACJIETATY OBSŁUGI 2010201120122013 2014 2010201120122013 2014 2010201120122013 2014 LO w Radzyminie (ZSO) 29,2229,5125,9123,3622,693,50 1,50 5,005,50 4,00 LO w Urlach 15,3616,1715,1317,3616,190,75 1,25 3,004,755,50 ZS w Zielonce 50,5952,2348,4943,4650,975,00 12,00 10,759,75 ZS w Wołominie 27,4423,7118,9918,1018,344,25 2,752,0012,7513,00 10,50 ZS w Tłuszczu 32,5531,5230,3027,8827,265,75 5,50 10,50 9,00 ZSE w Wołominie 40,9940,4640,3438,4230,765,00 7,00 13,00 10,50 ZSTZ w Radzyminie 39,3241,7040,6241,8339,314,25 4,5012,00 10,50 RAZEM 235,47235,30219,78210,41205.5228,50 27,2526,7568,2570,7571,5060,7559,75
10
WSKAŹNIKI DLA SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Etaty nauczycieli na oddział Uczniowie na etat nauczycielski Uczniowie na etat administracji Uczniowie na etat obsługi 201120122013 2014 201120122013 2014 201120122013 2014 201120122013 2014 ZSO w Radzyminie 2,272,362,34 2,06 12,0911,0811,60 12,29 102,0082,00180,70 186 64,9052,1867,75 69,75 LO w Urlach 2,312,162,48 2,31 11,2512,1610,25 10,00 242,66245,33142,40 129,6 38,3133,4532,36 29,45 ZS w Zielonce 2,002,202,07 2,21 11,2110,9111,21 10.59 117,20105,8097,40 108 48,8344,0845,3 55,38 ZS w Wołominie 1,581,361,51 1.52 14,7616,6414,09 13,79 82,3574,3592,73 126,5 26,9 224,3124,29 24,09 ZS w Tłuszczu 1,391,781,86 1,94 14,6514,3214,42 12,94 80,3475,4873,09 64,18 44,0041,3344,67 39,22 ZSE w Wołominie 2,382,522,74 2,36 9,939,478,46 9,52 80,4076,4046,43 41,86 30,9229,3830,95 27,90 ZSTZ w Radzyminie 2,972,712,79 2,62 9,119,588,61 9,51 89,4191,5384,71 83,11 31,6632,4234,29 36,62
11
Szkoła 2010/20112011/20122012/20132013/2014 2014/2015 ZSS w Markach 58 / 844 / 739 / 735 / 735 / 6 ZSS w Ostrówku 48 / 1049 / 1049 / 965 / 1164 / 12 ZSS w Wołominie 123 / 18137 / 20158 / 21123 / 20136 / 24 ogółem229 / 36230 / 37246 / 37223 / 38235 / 42
12
Liczba uczniów i oddziałów w poszczególnych typach szkół specjalnych UCZNIOWIEODDZIAŁYL. UCZNIÓW NA ODDZIAŁ IX 2010 IX 2011 IX 2012 IX 2013 IX. 2014 IX 2010 IX 2011 IX 2012 IX 2013 IX. 201420102011201220132014 SP w ZSS w Markach 181618 24334446,05,34,5 6 SP w ZSS w Ostrówku 3935374540877884,95,05,35,65 SP w ZSS w Wołominie 60656759641011910126,05,97,45,95,3 G w ZSS w Markach 4028211711533328,09,37,05,75,5 G w ZSS w Ostrówku 4571218111234,05,07,06,06 G w ZSS w Wołominie 46354730 546559,28,87,86,06 SPdP w ZSS w Ostrówku 59586121115,04,55,08,06 SPdP w ZSS w Wołominie 1728262530344455,77,06,56,36 ZSZ w ZSS w Wołominie 0918912012120,09,0 6 Razem SP 117116122 12821 2022245,65,56,15,55,3 Razem G 90687559 11810 8,28,57,55,9 Razem SPdP 2237313336465565,56,2 6,66 Razem ZSZ 0918912012120,09,0 6
13
Zatrudnienie w powiatowych szkołach specjalnych ETATY NAUCZYCIELIETATY ADMINISTRACJIETATY OBSŁUGI 201020112012201320142010201120122013201420102011201220132014 ZSS w Markach 18,5215,3116,9317,8114,851,75 1,0014,50 5,505,253,25 ZSS w Ostrówku 13,9514,9515,8517,5719,891,251,75 1,0018,009,50 1011 ZSS w Wołominie 35,7840,0045,5643,5644,062,503,504,502,001,517,00 20,0017,2513,75 RAZEM 68,2570,2678,3478,9478,85,507,008,004,003,529,5031,0035,0032,5028
14
WSKAŹNIKI DLA SZKÓŁ SPECJALNYCH Etaty nauczycieli na oddział Uczniowie na etat nauczycielski Uczniowie na etat administracji Uczniowie na etat obsługi 2011201220132014201120122013201420112012201320142011201220132014 ZSS w Markach 2,552,422,542,472,872,301,962,3525,1422,2935,00359,778,676,6710,77 ZSS w Ostrówku 1,491,761,601,653,273,093,703,2128,00 65,00645,16 6,505,82 ZSS w Wołominie 2,002,172,181,833,423,472,833,0839,1435,1161,5090,68,057,907,139,89
16
24177
17
78593854
20
Wyniki egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w 2015 r. ZS Wołomin ZawódIlość osób przyjętych w I klasiePrzystąpiłoZdało% zdawalności Kucharz138112,50% Sprzedawca104375,00% Technik hotelarstwa3077100,00% ZSE Wołomin ZawódIlość osób przyjętych w I klasiePrzystąpiłoZdało% zdawalności Technik ekonomista3122 100,00 Technik logistyk3016 100,00 ZS Tłuszcz ZawódIlość osób przyjętych w I klasiePrzystąpiłoZdało% zdawalności Technik usług fryzjerskich3311 100% Technik mechanik11 981,81% Sprzedawca999100% Kucharz15 213,33% ZS Zielonka ZawódIlość osób przyjętych w I klasiePrzystąpiłoZdało% zdawalności Technik hotelarstwa31191789,47 Technik informatyk27 1555,56 Technik elektryk 31 10330,00 Technik elektronik11654,54 Technik teleinformatyk254375,00 Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej 3113538,46 ZSTZ Radzymin ZawódIlość osób przyjętych w I klasiePrzystąpiłoZdało% zdawalności Technik architektury krajobrazu 31151280,00 Technik organizacji usług gastronomicznych 32262388,00 Kelner3413431,00
26
Rok szkolny 2014/2015
27
to zbieranie i analizowanie informacji na temat funkcjonowania szkoły w dwunastu obszarach wyznaczonych przez wymagania państwa, określonych w załączniku do rozporządzenia MEN z dnia 10 maja 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. 2013 poz. 560) Ewaluacja całościowa Ewaluacja całościowa - dotyczy wszystkich wymagań państwa Ewaluacja problemowa Ewaluacja problemowa – dotyczy wybranego jednego lub kilku wymagań państwa – była powadzona w 3 szkołach
28
A – bardzo wysoki B – wysoki C – średni D – podstawowy E – niski
29
Szkoła Podstawowa Specjalna – Marki (18.11.–21.11.2014 r.) ◦ Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej - poziom B (wysoki) ◦ Szkoła wspomaga rozwój uczniów, uwzględniając ich indywidualną sytuację – poziom B (wysoki) ◦ Szkoła, organizując procesy edukacyjne, uwzględnia wnioski z analizy wyników sprawdzianu oraz innych badań zewnętrznych i wewnętrznych – poziom C (średni)
30
1. Nauczyciele prowadzą diagnozę wiedzy i umiejętności uczniów, na podstawie których prowadzą indywidualizację pracy, zajęć i form dostosowanych do potrzeb ucznia. 2. Indywidualne podejście do ucznia gwarantem adekwatnego wsparcia ucznia. 3. Szkoła jest miejscem przyjaznym i bezpiecznym pod względem fizycznym i psychicznym. 4. Diagnoza, monitoring oraz analiza wyników stanowią podstawę do modyfikacji procesów edukacyjnych. 5. W szkole wykorzystuje się wyniki ewaluacji wewnętrznych do planowania procesów dydaktycznego i wychowawczego, natomiast wyniki ewaluacji zewnętrznej wykorzystuje się w niewielkim zakresie. 6. Nauczyciele rozpoznają potrzeby uczniów i podejmują różnorodne działanie wspierające ich rozwój.
31
Gimnazjum Specjalne – Marki (18.11. – 21.11.2014 r.) ◦ Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej - poziom C (średni) ◦ Szkoła wspomaga rozwój uczniów, uwzględniając ich indywidualną sytuację – poziom B (wysoki) ◦ Szkoła, organizując procesy edukacyjne, uwzględnia wnioski z analizy wyników sprawdzianu oraz innych badań zewnętrznych i wewnętrznych – poziom C (średni)
32
1. Nauczyciele prowadzą diagnozę wiedzy i umiejętności uczniów, na podstawie których prowadzą indywidualizację pracy, zajęć i form dostosowanych do potrzeb ucznia. 2. Prowadzony jest monitoring i analiza osiągnięć każdego ucznia, a wnioski są wykorzystywane przez nauczycieli w pracy. 3. Szkoła jest miejscem przyjaznym i bezpiecznym pod względem fizycznym i psychicznym. 4. Szeroka oferta działań wspierających indywidualny rozwój jest oparta o diagnozę psychofizyczne uczniów. 5. W szkole wykorzystuje się wyniki ewaluacji wewnętrznych do planowania procesów dydaktycznego i wychowawczego, natomiast wyniki ewaluacji zewnętrznej wykorzystuje się w niewielkim zakresie.
33
Liceum Ogólnokształcące w Urlach (08.04–30.04.2015r.) ◦ Nauczyciele współpracują w planowaniu i realizowaniu procesów edukacyjnych - poziom B (wysoki) ◦ Rodzice są partnerami szkoły - poziom B (wysoki)
34
1. Rodzice korzystają z możliwości zgłaszania inicjatyw na rzecz rozwoju uczniów. 2. Rodzice współdecydują o kierunkach proponowanych zmian, doceniają zaangażowanie nauczycieli w udzielanie im profesjonalnego wsparcia. 3. Klasowe zespoły nauczycieli wspierają się w rozwiązywaniu problemów dydaktycznych i wychowawczych. 4. Organizacja pracy nauczycieli sprzyja wprowadzaniu zmian w procesach edukacyjnych. 5. Planowana jest ewaluacja pracy własnej nauczycieli, do której wykorzystywana jest wiedza i doświadczenie innych pracowników pedagogicznych.
35
wydatki
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.