Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Asystent Rejestr Umów.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Asystent Rejestr Umów."— Zapis prezentacji:

1 Asystent Rejestr Umów

2 Plan prezentacji 1. Krótka ogólna informacja o programie
2. Licencjonowanie 3. Interfejs programu 4. Moduły i funkcje 5. Dostrajanie programu 6. Wprowadzanie danych 7. Narzędzia administracyjne 8. Sesja pytań i odpowiedzi

3 O programie Program Asystent Rejestr Umów służy do zarządzania umowami zawartymi z różnymi podmiotami gospodarczymi. Pozwala rejestrować wszelkie niezbędne informacje na temat umów, takie jak: daty zawarcia i zakończenia umowy, przedmiot, typ i wartość umowy, szczególne warunki realizacji itp. Posiada moduły zaplanowanych zadań i danych kontaktowych.

4 Licencjonowanie Licencja Asystenta Rejestr mów w wersji PRO jest uzależniona od ilości stanowisk, jedna wykupiona licencja na jedno stanowisko na, którym jest zainstalowanym. Natomiast Asystent Rejestr Umów BIZNES i MAX nie mają ograniczeń na ilość stanowisk, tylko na ilość aktywnych połączeń do bazy. Jedna licencja pozwala na jedno aktywne połączenie do bazy danych.

5 Interfejs programu

6 Moduły i funkcje Rejestr Umów – moduł pozwalający na rejestrowanie wychodzących i przychodzących umów. Zaplanowane zadania – pozwala na planowanie zadania, przypominaniu o nim, prowadzeniu jego finansów oraz przypisywaniu wykonawców do zadań. Dane kontaktowe – moduł pozwala na gromadzenie szczegółowych danych o klientach i pracownikach. Książka korespondencji – system do księgowania poczty elektronicznej i zwykłej, wraz z kosztami wysyłki i załącznikami.

7 Dostrajanie programu Okno Ustawień programu

8 Dostrajanie programu Okno otwierania bazy danych

9 Dostrajanie programu Konfiguracja danych firmy

10 Wprowadzanie danych Przycisk dodawania nowego rekordu
Przycisk edycji rekordu Przycisk usuwania rekordu

11 Wprowadzanie danych Rejestrowanie nowej umowy

12 Narzędzia administracyjne
1. Tworzenie baz danych – wymagania sieciowe 2. Zarządzanie użytkownikami (i ich uprawnieniami), oddziałami, itp. 3. Tworzenie i odtwarzanie z kopii bezpieczeństwa bazy danych 4. Eksport i import danych 5. Edytor SQL 6. Narzędzia specjalne 7. Zarządzanie konfiguracjami 8. Ustawienia szczegółowe

13 Pytania i odpowiedzi ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

14 Koniec


Pobierz ppt "Asystent Rejestr Umów."

Podobne prezentacje


Reklamy Google