Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Krajowy System Usług Kierunki rozwoju Krajowego Systemu Usług i jego oferta wsparcia przedsiębiorczości Warszawa, 26 listopada 2010 r. 1.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Krajowy System Usług Kierunki rozwoju Krajowego Systemu Usług i jego oferta wsparcia przedsiębiorczości Warszawa, 26 listopada 2010 r. 1."— Zapis prezentacji:

1 Krajowy System Usług Kierunki rozwoju Krajowego Systemu Usług i jego oferta wsparcia przedsiębiorczości Warszawa, 26 listopada 2010 r. 1

2 Mapa usług KSU Usługi finansowe - udzielanie pożyczek
Usługi informacyjne Usługi doradcze pro- innowacyjne Usługi finansowe - udzielanie poręczeń Nowe usługi systemowe, testowane pilotażowo 2

3 Krajowy System Usług Jakość świadczonych usług Kompetencje konsultantów Współpraca w sieci: Rady Tematyczne, Urzędy Marszałkowskie Informacja i promocja Badania i ewaluacja

4 119 transferów technologii
Statystyki Usług KSU Punkty Konsultacyjne (110 PK, 2 lata) Ponad usług Ponad klientów Krajowa Sieć Innowacji (22 KSI, 1 rok) audytów 119 transferów technologii Fundusze Poręczeniowe (21 FPK, 6 miesięcy) 2965 poręczeń 346 mln zł Fundusze Pożyczkowe (20 FP, 6 miesięcy) 623 pożyczek 54,7 mln zł

5 Wyniki badania potrzeb i klientów PK KSU - - ZADOWOLENIE z usług
Przyczyny pozytywnych opinii: Blisko 86% przedsiębiorców i ponad 91% pozostałych klientów zadowolonych z usług PK KSU

6 Wyniki badania potrzeb i klientów PK KSU - - UŻYTECZNOŚĆ usług
Wpływ usługi PK KSU na podejmowanie decyzji biznesowych przez klientów Dla 68% klientów usługi PK KSU są pomocne w podejmowaniu decyzji w prowadzeniu firmy 20% osób - klientów PK KSU zakłada firmę po skorzystaniu z usługi

7 Wyniki badania potrzeb i klientów PK KSU - - przesłanki na PRZYSZŁOŚĆ
Chęć korzystania z usług PK w przyszłości – 85% Źródło: „Badanie usług i klientów PK KSU”, 2010 ONE STOP SHOP – kompleksowa usługa – oczekiwana przez 65% klientów Kontakt bezpośredni - najwyżej ceniony przez klientów

8 Rozwój Systemu KSU - nowe usługi systemowe, cz. 1.
Badanie potrzeb klientów i rynku Propozycje nowych usług do testów - pilotaż Opracowanie standardów usług TEST OK  USŁUGA SYSTEMOWA Konkurs - wybór wykonawców pilotażu Usługi dla MSP już w fazie testowania Pilotaż – test zainteresowania klientów

9 Rozwój Systemu KSU - nowe usługi systemowe, cz. 2.
Usługi dostępne w kilku ośrodkach KSU Identyfikacja potrzeby systemowej Dopracowanie standardów KLIENT OK  USŁUGA SYSTEMOWA Wprowadzenie do systemu KSU Odpłatność klienta

10 Propozycja stanu docelowego oferty KSU
z dofinansowaniem 100% Usługi systemowe z dofinansowaniem na zasadach pomocy publicznej w pełni odpłatne przez przedsiębiorców z dofinansowaniem 100% - pilotaże Nowe usługi systemowe w pełni odpłatne przez przedsiębiorców dofinansowane z innych źródeł Informacja o usługach innych usługodawców odpłatne przez przedsiębiorców lub dofinansowane z innych źródeł

11 Usługi PK KSU - w przyszłości
DIAGNOZA BIZNESOWYCH POTRZEB KLIENTA: PROBLEM + PROPOZYCJA ROZWIĄZANIA Obszar I: usługa informacyjna w obszarach rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej Obszar II: usługa doradcza Asysta w rozpoczynaniu działalności gospodarczej Asysta w prowadzeniu działalności gospodarczej Obszar III: Opieka nad klientem Usługa brokerska w zakresie znalezienia usługodawcy specjalistycznego oraz pomocy w skorzystaniu z usługi Udzielenie informacji nt. zasad korzystania z usługi (zakres i czas świadczenia finansowanie, wzajemne obowiązki, możliwe efekty), Pomoc w kontaktach z usługodawcą specjalistycznym, Monitorowanie dalszych losów klienta w procesie korzystania z usługi specjalistycznej. Możliwe skierowanie do usługi obszaru II lub III, powrót do diagnozy

12 Dziękuję za uwagę Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
1212


Pobierz ppt "Krajowy System Usług Kierunki rozwoju Krajowego Systemu Usług i jego oferta wsparcia przedsiębiorczości Warszawa, 26 listopada 2010 r. 1."

Podobne prezentacje


Reklamy Google