Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJadzia Gawrysiak Został zmieniony 10 lat temu
1
Pozyskiwanie środków na promocję produktów regionalnych Bożena Pietras-Goc FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA
2
Finansowanie promocji produktów regionalnych - możliwości
3
Finansowanie promocji produktów regionalnych - I PROW : konkursy organizowane przez Lokalne Grupy Działania w ramach Osi 4 -Leader – tzw. Małe granty, - projekty współpracy strony internetowe Lokalnych Grup Działania / LGD
4
Finansowanie promocji produktów regionalnych - II PROW : działanie 133 „Działania informacyjne i promocyjne” prowadzone przez Agencję Rynku Rolnego zakładka: Promocja ze środków PROW .
5
Finansowanie promocji produktów regionalnych - III sieci współpracy i wymiana doświadczeń jst-ngo: Fundusz Partnerstwa Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
6
Finansowanie promocji produktów regionalnych - IV sieci współpracy i wspólne przedsięwzięcia promocyjne: MRPO – działanie „Budowanie pozycji Małopolski w Europejskich sieciach współpracy” .
7
Możliwości współpracy:. I/ wspólne przedsięwzięcie dot
Możliwości współpracy: . I/ wspólne przedsięwzięcie dot. rozwoju sieci współpracy lokalnych samorządów i organizacji na rzecz rozwoju rynku produktów lokalnych w Małopolsce, przy wykorzystaniu doświadczeń szwajcarskich potencjalne źródło finansowania: 90% - Szw-PL Fundusz Partnerstwa 10% - wkład partnerów samorządowych
8
Możliwości współpracy:. II/ wspólne przedsięwzięcie dot
Możliwości współpracy: . II/ wspólne przedsięwzięcie dot. zrealizowania kampanii promocyjnej produktów lokalnych z Małopolski potencjalne źródło finansowania: 85% - MRPO dz % - wkład partnerów samorządowych
9
FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA Kim jesteśmy?
Pozarządowa organizacja non-profit, działająca na terenie Polski, zlokalizowana w Krakowie Od 1991 roku wspieramy rozwój zrównoważony na szczeblu lokalnym w Polsce.
10
w FUNDACJI : Koncentrujemy się na obszarze Krakowa i Małopolski…
…. ponieważ tu znajduje się siedziba… … ale nasze sieci współpracy i nasze aspiracje mają zasięg krajowy i globalny
11
Misja Fundacji Wspieramy rozwój zrównoważony poprzez budowanie partnerstwa, społeczeństwa obywatelskiego, proponowanie nowych rozwiązań oraz upowszechniania sprawdzonych wzorów działań przyjaznych dla środowiska.
12
Produkt Lokalny Małopolska
rozwój lokalnej przedsiębiorczości i przetwórstwa w oparciu o partnerską inicjatywę edukacji ekonomicznej mieszkańców oraz regionalny system marketingu produktów z Małopolski
13
PRODUKT LOKALNY MAŁOPOLSKA
5 –letnie przedsięwzięcie Fundacji Partnerstwo dla Środowiska, które ma na celu zbudowanie systemu produkcji i sprzedaży żywnościowych produktów lokalnych w oparciu o wybrane regiony Małopolski …..a by w ten sposób ożywić gospodarkę lokalną, zapewnić ochronę wartości przyrodniczych i kulturowych, i co za tym idzie, podnieść jakości życia ich mieszkańców
14
BUDUJĄ WARTOŚĆ RYNKOWĄ PRODUKTU:
ZACZĘLIŚMY OD TARGÓW ponieważ... TO KANAŁY DYSTRYBUCJI BUDUJĄ WARTOŚĆ RYNKOWĄ PRODUKTU: Provided by : System Sprzedaży Sklep Bistro Resto Targi Inne
15
>>> ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY
Budujemy robocze kontakty z rolnikami jako wytwórcami, dostawcami, współpracownikami Zabiegamy o współpracę z lokalnymi partnerami w zakresie promocji lokalnej jakościowej żywności z danego terenu Przygotowujemy uruchomienie pierwszych kanałów dystrybucji
16
Fundacja Partnerstwo dla Środowiska
ul. Św. Krzyża 5/6, Kraków tel.: , fax: fpds.pl / produktlokalny.pl Bożena Pietras-Goc Kierownik Centrum Marki Lokalnej
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.