Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Asystent CRM
2
Plan prezentacji 1. Krótka ogólna informacja o programie
2. Licencjonowanie 3. Interfejs programu 4. Moduły i funkcje 5. Dostrajanie programu 6. Wprowadzanie danych 7. Narzędzia administracyjne 8. Sesja pytań i odpowiedzi
3
O programie Asystent CRM to profesjonalne narzędzie zawierające m.in. takie funkcje jak: pełna obsługa danych kontaktowych osób i kontrahentów (klientów); możliwość tworzenia grup drzewiastych i przypisywania klientów do tych grup; funkcja planowania i przypominania zadań, obsługa mechanizmu podzadań, zlecania zadań innym użytkownikom systemu; zintegrowany klient poczty e- mail; elektroniczna książka korespondencji; itp. Asystent CRM to także rozbudowane mechanizmy importu i eksportu danych.
4
Licencjonowanie Licencja Asystenta CRM w wersji PRO jest uzależniona od ilości stanowisk, jedna wykupiona licencja na jedno stanowisko na, którym jest zainstalowanym. Natomiast Asystent CRM BIZNES i MAX nie mają ograniczeń na ilość stanowisk, tylko na ilość aktywnych połączeń do bazy. Jedna licencja pozwala na jedno aktywne połączenie do bazy danych.
5
Interfejs programu
6
Moduły i funkcje Zaplanowane zadania – pozwala na planowanie zadania, przypominaniu o nim, prowadzeniu jego finansów oraz przypisywaniu wykonawców do zadań. Dane kontaktowe – moduł pozwala na gromadzenie szczegółowych danych o klientach i pracownikach. Książka korespondencji – system do księgowania poczty elektronicznej i zwykłej, wraz z kosztami wysyłki i załącznikami. Klient poczty – zaawansowany i rozbudowany moduł do odbierania i wysyłania poczty elektronicznej.
7
Dostrajanie programu Okno Ustawień programu
8
Dostrajanie programu Okno otwierania bazy danych
9
Dostrajanie programu Konfiguracja danych firmy
10
Wprowadzanie danych Przycisk dodawania nowego rekordu
Przycisk edycji rekordu Przycisk usuwania rekordu
11
Wprowadzanie danych Dodawanie nowych danych kontaktowych
12
Narzędzia administracyjne
1. Tworzenie baz danych – wymagania sieciowe 2. Zarządzanie użytkownikami (i ich uprawnieniami), oddziałami, itp. 3. Tworzenie i odtwarzanie z kopii bezpieczeństwa bazy danych 4. Eksport i import danych 5. Edytor SQL 6. Narzędzia specjalne 7. Zarządzanie konfiguracjami 8. Ustawienia szczegółowe
13
Pytania i odpowiedzi ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
14
Koniec
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.