Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO E-POŁUDNIE Callcenter dla ISP Szyb Elżbiety Chorzów, 15 marca 2013 r.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO E-POŁUDNIE Callcenter dla ISP Szyb Elżbiety Chorzów, 15 marca 2013 r."— Zapis prezentacji:

1 STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO E-POŁUDNIE Callcenter dla ISP Szyb Elżbiety Chorzów, 15 marca 2013 r.

2 Callcenter dla ISP O czym będzie ta prezentacja ? Wg. Harmonogram udziałań: RPO WSL 2007-2013 Działanie 1.3 Transfer technologii i innowacji, numer naboru: 01.03.00-119/11 Numer umowy: WND- RPSL.01.03.00-00-004/11-03 Tytuł projektu: Klaster e-Południe jako platforma poprawy innowacyjności i rozwoju technologicznego operatorów telekomunikacyjnych w województwie śląskim. Działanie 1 Zakup pro-innowacyjnych technologii związanych z rozszerzeniem oferty asortymentowej i poprawy jakości usług świadczonych przez uczestników Poddziałanie 1.1Callcenter zaczynamy II Kwartał 2013 Właściwie to już zaczęliśmy !

3 Callcenter dla ISP Nic nie jest szczególnie trudne do zrobienia, jeśli tylko rozłożyć to na etapy Henry Ford Wg Pana MS projecta: 1.Część Hardwarowa[01-03.2013] 2.Instalacja i uruchomienie oprogramowania[01-03.2013] 3.CCv1 [04-06.2013] 4.CCv2[07-09.2013] 5.CCv3[10-12.2013] 6.Podsumowanie etapów i określenie kierunków dalszego rozwoju

4 Callcenter dla ISP 1.Część Hardwarowa 2.Instalacja i uruchomienie oprogramowania -Przygotowano i uruchomiono główny system serwerowy stanowiący bazę dla pozostałych systemów aplikacyjno- bazodanowych -przygotowano i uruchomiono oprogramowanie do zarządzania głównym systemem serwerowym w zakresie jego administracji i konserwacji danych -przygotowano i uruchomiono oprogramowanie do zarządzania systemami maszyn wirtualnych w głównym systemie serwerowym

5 Callcenter dla ISP RAPORT VIA MAIL CC v 1 – jednokierunkowe – start pilotażu 1.04.2013

6 Callcenter dla ISP CC v 2 – prawie dwukierunkowe – start pilotażu 1.07.2013 API z ograniczeniem udostępnienia danych przez ISP np. ograniczające się do jednorazowego zapytania MS ISP (LMS, NMS, SOPI, INNE)

7 Callcenter dla ISP CC v 3 – prawie dwukierunkowe – start pilotażu 1.10.2013 MS ISP (LMS, NMS, SOPI, INNE) KAMPANIE MARKETINGOWE API z ograniczeniem udostępnienia danych przez ISP np. dostęp do określonej grupy abonentów

8 Callcenter dla ISP CC 2014 – rozwijanie i stabilizowanie API MS ISP (LMS, NMS, SOPI, INNE) KAMPANIE MARKETINGOWE

9 Callcenter dla ISP Następnym krokiem, będzie instalacja docelowego środowiska StarPound 1.3 z systemem Freeswitch(SIP) i rozpoczęcie prac nad zbieraniem zapotrzebowania na określone cele aplikacji końcowej CallCenter. W tym celu zostanie przygotowany odrębny system RequestTracker dla zainteresowanych celem utworzenia ośrodka zbierania i wymiany informacji o postępach prac jak również końcowo do zgłaszania błędów działania systemu- aplikacji oraz zgłaszania zapotrzebowania na dalszy rozwój. Dodatko uruchomiony zostanie serwer wersjonowania oprogramowania SVN do zarządzania i archiwizacji kodu.

10 Callcenter dla ISP Na czym opieramy projekt ? StarPound Studio to darmowe, open-sourcowe wizualne narzędzie do modelowania procesów biznesowych, które łączy "luki komunikacyjne" pomiędzy biznesowymi użytkownikami zasobów IT. Stanowi środowisko współpracy modelowania i konfiguracji procesów biznesowych. StarPound Studio pozwala na szybkie tworzenie złożonych aplikacji, które działają na StarPound Application Server. Procesy i aplikacje modelu są rozmieszczone w środowisku StarPound Server (uruchomiony w datacenter lub w chmurze), gdzie stają się one żywy głosem, aplikacjami webowymi czy usługami transmisji danych. www.starpound.net

11 Callcenter dla ISP ZAPROSZENIE Kto odważy się dołączyć do zespołu, który na własnej skórze sprawdzi wartość projektu ? Uczestnictwo w projekcie to również realny wpływ na kierunki jego rozwoju oraz dostosowywanie go do własnych potrzeb. Wśród uczestników konferencji zostanie rozesłane zaproszenie na spotkanie w grupie roboczej projektu

12 Callcenter dla ISP Dziękujemy za uwagę Projekt jest otwarty na nowe działania, jeśli mają Państwo pomysły co jeszcze moglibyśmy zrobić w jego ramach zrealizować proszę o kontakt: biuro@e-poludnie.pl sebastian.kachel@e-poludnie.pl


Pobierz ppt "STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO E-POŁUDNIE Callcenter dla ISP Szyb Elżbiety Chorzów, 15 marca 2013 r."

Podobne prezentacje


Reklamy Google