Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBogdan Kaczmarczyk Został zmieniony 9 lat temu
1
Korzystanie z poczty http://sosw2plock.com
2
Uruchamiamy przeglądarkę i wpisujemy adres naszej strony sosw2plock.com
3
Przechodzimy do panelu logowania (lewa kolumna)
4
Podajemy dane logowania np.: p. Katarzyna Karasińska-Ciarka użytkownik: kkarasinska-ciarka hasło: sosw
5
Uzupełniamy podstawowe informacje (dostosuj profil)
6
Podajemy własne hasło (powtarzamy je), wpisujemy adres e-mail (np.: z onetu) a następnie klikamy na przycisk wyślij
7
Przechodzimy do menu naszej poczty i wybieramy np.: odebrane
8
Aby wysłać wiadomość wybieramy przycisk wyślij nową
9
Wpisujemy treść wiadomości oraz klikamy na przycisk pokaż użytkowników
10
Wybieramy z listy dowolną liczbę odbiorców
11
Dodatkowo możemy dodać załączniki (maksymalnie 3 pliki o pojemności do 4,8 MB)
12
Dodawanie listy użytkowników (przycisk lista a następnie utwórz nową listę dystrybucyjną)
13
Tworzymy grupę użytkowników np.: Dyrekcja –klikamy na odpowiednie nazwiska, zatwierdzamy przyciskiem save
14
Od tego momentu podczas pisania nowej wiadomości dodatkowo pojawi się okno z wyborem listy odbiorców
15
Pamiętajmy, że po skorzystaniu z poczty należy się wylogować
16
Prezentacja jest dostępna pod adresem: http://sosw2plock.com/pliki/ poczta.ppt
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.