Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Różne perspektywy postrzegania firmy Misja/wizjastrategie Spojrzenie zorientowane na procesy spojrzenie humanistyczne spojrzenie zewnętrzne spojrzenie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Różne perspektywy postrzegania firmy Misja/wizjastrategie Spojrzenie zorientowane na procesy spojrzenie humanistyczne spojrzenie zewnętrzne spojrzenie."— Zapis prezentacji:

1 Różne perspektywy postrzegania firmy Misja/wizjastrategie Spojrzenie zorientowane na procesy spojrzenie humanistyczne spojrzenie zewnętrzne spojrzenie wewnętrzne Perspektywa finansowa (punkt widzenia udziałowców) Perspektywa procesów wewnętrznych Perspektywa klienta (punkt widzenia klienta) Perspektywa pracownika (rozwój, uczenie się) Perspektywa dostawcy Perspektywa shareholder Perspektywa publiczna Perspektywa komunikacyjna Perspektywa wdrażania Perspektywa organizacyjna

2 "Teoria Z" "Teoria Z" jako podstawa tworzenia mapy strategii projektowania systemu informacyjnego

3 Na proces projektowania systemu informacyjnego trzeba spojrzeć także właściwie lokując poszczególne perspektywy w ujęciu czasowym Wizjaistrategia Perspektywa operacyjna Perspektywa finansowa Perspektywa klienta Perspektywa dynamiczna PRZESZŁOŚĆ TERAŹNIEJSZOŚĆ PRZYSZŁOŚĆ

4 Przy projektowaniu trzeba brać pod uwagę cztery „światy”

5

6 Poznamy teraz „warsztat” służący do tworzenia systemów informacyjnych


Pobierz ppt "Różne perspektywy postrzegania firmy Misja/wizjastrategie Spojrzenie zorientowane na procesy spojrzenie humanistyczne spojrzenie zewnętrzne spojrzenie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google