Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGabryjela Piętka Został zmieniony 11 lat temu
1
Geneza powstania Firmy Społecznej w Regionie Podbabiogórskim
2
Turystyka jedyną szansą regionu Region Babiogórski 6 gmin wiejskich i 1 gmina miejsko – wiejska Ludność: 81.650 os Pow. 687 km 2 50%powierzchni stanowią lasy 163 obiekty noclegowe 5200 miejsc noclegowych
3
Grupa Partnerska -integracja działań lokalnych 2002 r. Utworzenie Partnerstwa ŁĄCZY NAS BABIA GÓRA wyodrębnienie 4 zespołów roboczych: turystyka, produkt lokalny, oświaty, odnawialnych źródeł energii opracowanie marki lokalnej Realizacja projektów partnerskich 2003 - 2004 pierwszy konkurs produktów lokalnychProdukt Roku Regionu Babiogórskiego (230 zgłoszeń producentów, 26 przyznanych znaków) Realizacja projektów partnerskich – szlaki turystyczne, ścieżki edukacyjne, ekomuzeum warsztat strategiczny Grupy Partnerskiej, na którym zdiagnozowano potrzebę stworzenia podmiotu, który sprzedawałby to co stworzyli wszyscy partnerzy Grupy. 2005 Przystąpienie do projektu Gospodarka Społeczna na Bursztynowym Szlaku 2006 Utworzenie przedsiębiorstwa społecznego Green Traveller – Turystyka Dziedzictwa Kulturowego
4
Działa w Suchej Beskidzkiej przy Babiogórskim Stowarzyszeniu Zielona Linia, w ramach projektu Gospodarka Społeczna Na Bursztynowym Szlaku. Jest organizatorem wypoczynku głównie w regionie babiogórskim oraz zagranicą. Forma prawna: wydzielona jednostka organizacyjna w strukturze Stowarzyszenia Uruchomienie: czerwiec 2006 Zatrudnienie: 7 osób Finansowanie: fundusze unijne (projekt EQUAL) GREEN TRAVELLER
5
Wczasy Oferta GREEN TRAVELLER
6
Wycieczki edukacyjne, zielone szkoły
7
Oferta GREEN TRAVELLER Wyjazdy integracyjno – motywacyjne dla firm
8
Oferta GREEN TRAVELLER Sprzedaż biletów lotniczych i autokarowych Sprzedaż ubezpieczeń
9
Oferta GREEN TRAVELLER Organizacja szkoleń, konferencji i seminariów
10
GREEN TRAVELLER PLANY NA KOLEJNE 12 m-cy: Rozwijanie sprzedaży do uzyskania stabilności finansowej, przy bieżącym monitoringu sprzedaży oferty, Promowanie marki Green Traveller, Rozwój sieci dystrybutorów, Utrzymanie zatrudnienia na obecnym poziomie. Nadwyżki budżetowe planujemy przeznaczyć na statutową działalność stowarzyszenia a szczególnie na stworzenie Lokalnego Funduszu Grantowego.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.