Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałZbigniew Glapiński Został zmieniony 9 lat temu
1
LOGISTYKA W USŁUGACH prowadzenie: dr R. Piniecki kontakt: ryszard
LOGISTYKA W USŁUGACH prowadzenie: dr R.Piniecki kontakt: Internet: rpiniecki.republika.pl/gwsp.html
2
Tematyka zajęć Istota i typologia usług w gospodarce
Istota i znaczenie usług w gospodarce Typologia usług w gospodarce Rola i zadania logistyki świadczenia usług Firma usługowa jako system otwarty Istota wsparcia logistycznego działalności podstawowej firmy usługowej Funkcje logistyki w firmach usługowych Zarządzanie logistyczne jako orientacja w zarządzaniu firmami usługowymi Lokalizacja odpowiedzialności za procesy i czynności logistyczne w strukturach organizacyjnych firm usługowych Czynniki determinujące wybór form organizacji logistyki w firmach usługowych Wyznaczniki projektowania organizacji logistyki w firmach usługowych Formy organizacji logistyki w firmach usługowych
3
Tematyka zajęć Logistyczna obsługa klienta w firmach usługowych
Istota i składniki obsługi klienta w firmach usługowych Elementy logistycznej obsługi klienta Wpływ logistyki na jakość usług świadczonych przez firmę usługową Zarządzanie procesem zaopatrzenia firm usługowych Zakupy zaopatrzeniowe Transport zaopatrzeniowy Zarządzanie zapasami Integracyjna rola zarządzania logistycznego w procesach planowania i realizacji usług
4
Literatura podstawowa
D.Kisperska-Moroń, E.Płaczek, R.Piniecki: Zarządzanie logistyczne w firmach usługowych. Wyd. AE, Katowice 2003. A.P.Muhleman, J.S.Oakland, K.G.Lockyer: Zarządzanie produkcja i usługi. PWN, Warszawa 2001 K.Rogoziński: Usługi rynkowe. AE, Poznań 2000
5
Literatura uzupełniająca
A.Payne: Marketing usług. PWE, (dowolne wydanie) J.Bank: Zarządzanie przez jakość. Gebethner i s-ka, Warszawa 1996 M.Daszkowska: Usługi, Produkcja, rynek, marketing. PWN, Warszawa (dowolne wydanie)
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.