Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Promocja marki lokalnej Karpia Zatorskiego oraz Doliny Karpia przy wykorzystaniu funduszy z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na terenie Gminy Zator.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Promocja marki lokalnej Karpia Zatorskiego oraz Doliny Karpia przy wykorzystaniu funduszy z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na terenie Gminy Zator."— Zapis prezentacji:

1 Promocja marki lokalnej Karpia Zatorskiego oraz Doliny Karpia przy wykorzystaniu funduszy z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na terenie Gminy Zator

2 Dolina Karpia Gmina Osiek - Gmina Polanka Wielka - Gmina Przeciszów - Gmina Zator - Stolica – Gmina Spytkowice – Gmina Brzeźnica – Gmina Tomice

3 Programu Aktywizacji Obszarów Wiejskich.
Dnia 19 grudnia 2003 r. w Teatrze Słowackiego w Krakowie odbyło się uroczyste podsumowanie Programu Szkoleniowego realizowanego w ramach Programu Aktywizacji Obszarów Wiejskich. Powstaje projekt „Dolina Karpia” opracowany przez zespół osób partnerskich gmin

4 Pierwotne założenia projektu:
Promocja „Doliny Karpia” dla rozwoju turystyki i rekreacji z nastawieniem na rozwój wędkarstwa Stworzenie marki dla lokalnego produktu – karpia Zacieśnienie współpracy pomiędzy społecznościami poszczególnych gmin uczestniczących w projekcie na płaszczyźnie gospodarczej, kulturalnej, turystycznej, edukacyjnej Zainteresowanie regionem potencjalnych inwestorów

5 Echa naszego pomysłu na rozwój regionu
„Hak na duże sumy” – Dziennik Polski „Maszyna już ruszyła” – Gazeta Krakowska „Nadzieja w złotej rybce” – Gazeta Oświęcimska „Gdzie na ryby?” – Dziennik Polski „Wędkarze z całej Polski” – Dziennik Polski „Dolina Karpia się rozrasta” – Dziennik Polski

6 Pilotażowy Program Leader +
Wspólny pomysł na rozwój 6 gmin wygenerował partnerstwo i wniosek do Schematu I Pilotażowego Programu LEADER+ Kwota na którą został złożony wniosek - 81 tys. W ramach realizacji projektu planowane jest stworzenie Zintegrowanej Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich i Lokalnej Grupy Działania na obszarze „Doliny Karpia”

7 PŁASKORZEŹBA – PANORAMA GMINY ZATOR STOLICY DOLINY KARPIA

8 Rejestracja produktu tradycyjnego i regionalnego
– Chroniona Nazwa Pochodzenia Zatorskie Towarzystwo Wędkarskie uczestniczy w programie Agro-smak 2

9 Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 – 2013 OŚ IV LEADER
- WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU - WDRAZANIE PROJEKTÓW WSPÓŁPRACY - FUNKCJONOWANIE LOKANEJ GRUPY DZIAŁANIA

10 BUDOWA REGIONALNEGO OŚRODKA KULTURY DOLINY KARPIA w ZATORZE
Im. Jana Matejki

11 ARTDolina

12 Dęciaki w młynie

13 Festiwal Tradycja Współczesność

14 Krakowiaczek jeden miał karpików siedem

15 Wydanie folderu promującego
rodzinny wypoczynek w gminie Zator wraz z promocją walorów Doliny Karpia

16 Uruchomienie Centrum Informacji Turystycznej Doliny Karpia

17 Publikacja Bajki dla Dzieci
„Opowieści z Doliny Karpia – Zatorski Stragan Bajek”

18 Modernizacja Kopca Grunwald
w Palczowicach

19 Modernizacja Kopca Grunwald
w Palczowicach

20 W trakcie realizacji Wydanie materiałów informacyjno - promocyjnych
o Gminie Zator z uwzględnieniem rzek, potoków i zbiorników wodnych oraz atrakcji turystycznych, kulturalnych i przyrodniczych w ich sąsiedztwie. Organizacja imprezy kulturalnej pn. "Zatorski karp na świątecznym stole - bożonarodzeniowe tradycje w grodzie nad Skawą„ Utworzenie plenerowej galerii Artystów i Rękodzielników Doliny Karpia "Dolina Karpia w czasie i przestrzeni" - stworzenie innowacyjnych materiałów fotograficzno - filmowych promujących Dolinę Karpia

21 Dziękuje za uwagę


Pobierz ppt "Promocja marki lokalnej Karpia Zatorskiego oraz Doliny Karpia przy wykorzystaniu funduszy z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na terenie Gminy Zator."

Podobne prezentacje


Reklamy Google