Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBogumiła Gęsikowski Został zmieniony 9 lat temu
1
Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w I półroczu 2014 roku
2
Badanie satysfakcji pacjentów jest badaniem subiektywnych ocen pacjentów opartych na indywidualnym doświadczeniu, wymaganiach i oczekiwaniach. Wynika z ISO i akredytacji. Dla pacjenta jakość usług medycznych zależy od kwalifikacji lekarzy i pielęgniarek, od przebiegu procesu terapeutycznego oraz od poprawy stanu zdrowia.
3
Pacjent ocenia: realizację praw pacjenta, dostępność świadczeń, stosunek personelu, proces pielęgnowania, warunki udzielania świadczeń, wygodę korzystania ze świadczeń, sprawność organizacyjną w udzielaniu świadczeń uzyskane efekty zdrowotne.
4
CEL: Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań pacjentów w celu ciągłego podnoszenia jakości świadczonych usług.
5
Obszary, w których badana jest satysfakcja Pacjenta
Oddział Chirurgii Ogólnej+ poradnia specjalistyczna Oddział Chirurgii Urazowo – Ortopedycznej+ poradnia specjalistyczna Oddział Dziecięcy+ poradnia specjalistyczna Oddział Kardiologiczny+ poradnia specjalistyczna Oddział Laryngologiczny+ poradnia specjalistyczna Oddział Rehabilitacji+ Ciechanowskie Centrum Rehabilitacji Oddział Okulistyczny+ poradnia specjalistyczna Oddział Pulmonologiczny+ poradnia specjalistyczna Oddział Specjalistyczny Wewnętrzny+ poradnia specjalistyczna Oddział Wewnętrzny+ poradnia specjalistyczna Oddział Chirurgii Dziecięcej + poradnia specjalistyczna Oddział Obserwacyjno - Zakaźny+ poradnia specjalistyczna Oddział Urologiczny+ poradnia specjalistyczna Oddział Psychiatryczny+ poradnia specjalistyczna Oddział Neurologiczny+ poradnia specjalistyczna Oddział Dermatologiczny+ poradnia specjalistyczna Oddział Neonatologiczny - poradnia specjalistyczna Oddział Położniczo – Ginekologiczny+ poradnia specjalistyczna Zakład Diagnostyki Obrazowej (ZDO)
6
0cena świadczonych usług podczas przyjęcia do Szpitala
7
Czy zapoznano z Kartą Praw Pacjenta?
8
Czy w trakcie leczenia w oddziale szpitalnym informowano Panią/ Pana o stanie zdrowia, stosowanych zabiegach i podawanych lekach?
9
Jak Pani/Pan ocenia opiekę pielęgniarską?
10
Jak Pani/Pan ocenia opiekę lekarską?
11
Czy jest Pani/ Pan zadowolony z żywienia w Szpitalu?
12
Jak Pani/ Pan ocenia czystość sal chorych i sanitariatów
13
Czy jest Pani/ Pan zadowolony z pobytu w Szpitalu?
14
Czy jest Pan/ Pani zadowolony z obsługi podczas rejestracji do poradni Specjalistycznych?
15
Jak ocenia Pani/ Pan pracę personelu Pracowni Diagnostycznych?
16
Czy ponownie skorzysta Pani/ Pan z usług Poradni Specjalistycznych?
17
Czas oczekiwania na badanie w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej był:
18
Jak ocenia Pani/ Pan pracę personelu pracowni diagnostycznych w ZDO?
19
Czy ponownie skorzysta Pani/ Pan z usług Pracowni Zakładu Diagnostyki Obrazowej?
20
Jak ocenia Pani pracę Położnych w zakresie sprawowania opieki w oddziale Położniczym?
21
Jak ocenia Pani opiekę lekarską w oddziale Położniczym?
22
Czy w czasie pobytu w oddziale uzyskała Pani każdorazowo pomoc przy dziecku i karmieniu kiedy o to prosiła?
23
Czy jest Pani/ Pan zadowolony z obsługi podczas rejestracji w Ciechanowskim Centrum Rehabilitacji?
24
Czas oczekiwania na wizytę/ zabiegi był?
25
Jak ocenia Pani/ Pan pracę w Ciechanowskim Centrum Rehabilitacji
26
Czy ponownie skorzysta Pani / Pan z usług Ciechanowskiego Centrum Rehabilitacji?
27
Uwagi: Od grudnia 2012 roku istnieje możliwość wypełniania ankiet przez pacjentów drogą elektroniczną Pacjenci korzystają z tej formy oceny, uwagi dołączane są do analizy miesięcznej danego oddziału a wnioski przekazywane do komórek organizacyjnych.
28
Mł. asystent ds. Promocji Zdrowia Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa
Sporządził: Zatwierdził: Mł. asystent ds. Promocji Zdrowia Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa Ewa Potępa Agnieszka Kadecka
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.