Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMaria Szczepańska Został zmieniony 5 lat temu
1
Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu Magdalena Strus Kraków, dnia 7 października r.
2
Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, Ustawa 2.0 z dnia 20 lipca Dział V : Stopnie i tytuły w systemie szkolnictwa wyższego i nauki. Rozdział 2 Art.197, 198 : Przygotowanie rozprawy doktorskiej odbywa się w trybie: 1. kształcenia doktorantów (Szkoła Doktorska) 2. eksternistycznym Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
3
Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
Art.198: Szkoła doktorska może być prowadzona przez uczelnię akademicką , instytut PAN, instytut badawczy albo instytut międzynarodowy posiadające kategorię naukową A+, A albo B+. Szkoła doktorska jest zorganizowaną formą kształcenia w co najmniej 2 dyscyplinach. Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
4
Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
20 lutego 2019 r. rozpoczęły działalność w Uniwersytecie Jagiellońskim cztery Szkoły Doktorskie: 1. Szkoła Doktorska Nauk Humanistycznych (dyrektor - dr hab. Sebastian Kołodziejczyk), 2. Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu (dyrektor - prof. dr hab. Magdalena Strus), 3. Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych (dyrektor - dr hab. Anna Zachorowska-Mazurkiewicz), 4. Szkoła Doktorska Nauk Ścisłych i Przyrodniczych (dyrektor - prof. dr. hab. Michał Ostrowski). Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
5
Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
Rekrutacja do Szkół Doktorskich powinna zapewnić elitarność i znaczne zmniejszenie masowości tego etapu kształcenia. Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
6
72 36 Wydział limit przyjęć do 2019 limit przyjęć od 2019 WL 43 20 WF
Planowany limit przyjęć do Szkoły Doktorskiej w 2019/2020 Wydział limit przyjęć do 2019 limit przyjęć od 2019 WL 43 20 WF 14 8 WNoZ 15 Razem: 72 36 Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
7
Liczba przyjętych doktorantów w poszczególnych Szkołach Doktorskich w roku 2019/2020 (w sumie 259) Szkoła Doktorska Nauk Humanistycznych - 43, Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu – 36, Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych – 60, Szkoła Doktorska Nauk Ścisłych i Przyrodniczych – 120.
8
Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
Art.209. Doktorant nieposiadający tytułu doktora otrzymuje stypendium doktoranckie. Łączny okres otrzymywania stypendium nie może przekroczyć 4 lat. Wysokość miesięcznego stypendium doktoranckiego wynosi co najmniej: 37% wynagrodzenia profesora zł (do oceny śródokresowej) 57% wynagrodzenia profesora zł (po ocenie śródokresowej) Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
9
Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
Art Doktorant nie może być zatrudniony jako nauczyciel akademicki ani pracownik naukowy. Zakaz nie dotyczy zatrudnienia doktoranta w celu: 1. realizacji projektu badawczego, 2. po ocenie śródokresowej zakończonej wynikiem pozytywnym, wypłata stypendium zmniejszona do 40% Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
10
Doktorant może być zatrudniony w celu realizacji projektu badawczego (NAWA, NCN- nowe granty np. Preludium bis dostosowane do procesu kształcenia doktorantów w SzD , NCBiR, międzynarodowy, UE i in.) Doktorant może być zatrudniony po pozytywnej ocenie śródokresowej, z tym że w przypadku zatrudnienia w wymiarze przekraczającym połowę pełnego wymiaru czasu pracy, wysokość stypendium wynosi 40% wysokości miesięcznego stypendium
11
20 lutego 2019 r powołano również członków Rady Szkoły
12
Skład Rady Szkoły Doktorskiej Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
1) prof. dr hab. Katarzyna Stolarz-Skrzypek – Wydział Lekarski; Przewodnicząca Rady Szkoły 2) prof. dr hab. Beata Kuśnierz-Cabala – Wydział Lekarski; 3) dr hab. Aleksandra Gilis-Januszewska – Wydział Lekarski; 4) dr hab. Krzysztof Kamiński, prof. UJ – Wydział Farmaceutyczny; 5) dr hab. Bożena Muszyńska, prof. UJ – Wydział Farmaceutyczny; 6) prof. dr hab. Kinga Sałat – Wydział Farmaceutyczny; 7) prof. dr hab. Grażyna Jasieńska – Wydział Nauk o Zdrowiu; 8) prof. dr hab. Marta Makara-Studzińska – Wydział Nauk o Zdrowiu; 9) dr hab. Izabela Herman-Sucharska, prof. UJ – Wydział Nauk o Zdrowiu; 10) lek. Mikołaj Maga – Towarzystwo Doktorantów UJ. 11) lek. Kinga Szabat– Towarzystwo Doktorantów UJ. Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
13
Dr hab. Christoph Sowada-prof. UJ
Programy Doktorskie w Szkole Doktorskiej Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu Kierownika powołuje i odwołuje Rektor na wniosek Dyrektora po zasięgnięciu opinii Rady Szkoły oraz samorządu studenckiego (Regulamin SDNMiNo) . Rada Programowa 1.Program Doktorski nauki medyczne 1.Kierownik Programu : Prof. dr hab. Grażyna Bochenek 2.Program Doktorski nauki farmaceutyczne 2.Kierownik Programu Prof. dr hab. Kinga Sałat 3.Program Doktorski nauki o zdrowiu 3.Kierownik Programu Dr hab. Christoph Sowada-prof. UJ Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
14
Kierownicy programów doktorskich ( 1 sierpnia 2019r
Kierownicy programów doktorskich ( 1 sierpnia 2019r.) nauki medyczne - prof. dr hab. Grażyna Bochenek nauki farmaceutyczne – prof. dr hab. Kinga Sałat nauki o zdrowiu - dr hab. Christoph Sowada, prof. UJ
15
Kompetencje i zadania kierownika programu:. 1
Kompetencje i zadania kierownika programu: 1. organizuje bieżącą działalność programu doktorskiego 2. zatwierdza Indywidualne Plany Badawcze IPB 3. przedkłada opinie Dyrektorowi (w imieniu promotora czy promotorów) dotyczącą przedłużenia terminu złożenia rozprawy doktorskiej 4. zatwierdza z promotorem roczne sprawozdanie z realizacji programu kształcenia oraz IPB 5. jest członkiem komisji weryfikującej tematy badawcze (Zasady zgłaszania tematów badawczych) bierze udział w rekrutacji przez uzgodnienia z Dyrektorem harmonogramu organizacji naboru wystawia opinie o skreśleniu z listy doktorantów, (w przypadku niezadawalających postępów w przygotowaniu IPB, niewywiązywania się z IPB lub programu kształcenia) 7. wnioskuje do Dyrektora o powołanie komisji do spraw oceny śródokresowej 8. zatwierdza wniosek doktoranta o udzieleniu urlopu macierzyńskiego, urlopu na warunkach urlopu macierzyńskiego, urlopu ojcowskiego, urlopu rodzicielskiego
16
Skreślenie z listy doktorantów Szkoły. Ustawa w art
Skreślenie z listy doktorantów Szkoły. Ustawa w art. 203 precyzuje kryteria skreślenia z listy. Są to: A. Negatywny wynik oceny śródokresowej, B. Niezłożenie rozprawy doktorskiej w terminie przewidzianym w indywidualnym planie badawczym, C. Rezygnacji z kształcenia, D. Niezadawalających postępów w przygotowaniu rozprawy doktorskiej, E. Niewywiązywania się z obowiązków nałożonych przez Regulamin Szkoły.
17
Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
Doktorant realizuje plan badawczy pod opieką promotora w jednostce, w której promotor jest zatrudniony. Proces Kształcenia jest monitorowany przez Kierownika Programu Doktorskiego. Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
18
Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
Art. 201: Kształcenie doktorantów trwa od 6 do 8 semestrów. W terminie do 3 miesięcy od dnia podjęcia kształcenia doktorantowi wyznacza się promotora. Kształcenia jest prowadzone na podstawie Programu Kształcenia, oraz indywidualnego planu badawczego (IPB-ustalony razem z promotorem do 12 miesięcy od rozpoczęcia kształcenia) Opracowanie formularzy Indywidualnych Planów Badawczych (prace w trakcie realizacji) Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
19
Realizacja indywidualnego planu badawczego podlega ocenie śródokresowej w połowie okresu kształcenia (na koniec 4 semestru- po 2 latach ). Wynik negatywny tej oceny jest równoznaczny ze skreśleniem z listy doktorantów. Ocena śródokresowa: jest przeprowadzana przez Komisję w skład, której wchodzi co najmniej jedna osoba z tytułem dr hab. lub profesora w dyscyplinie, w której przygotowana jest rozprawa doktorska, zatrudniona poza podmiotem prowadzącym szkołę doktorską oraz w skład Komisji nie wchodzi promotor.
20
Wytyczne do programu studiów Szkoły Doktorskiej (SD).
1. Kształcenie SD odbywa się w Programach Doktorskich (PD). 2. PD przygotowywane są w ramach dyscyplin (jednej lub kilku) 3. PD ma swojego Kierownika powołanego przez Rektora na wniosek Dyrektora SD 4. W ramach realizacji studiów doktoranckich doktorant ma obowiązek zgromadzić co najmniej 40 punkty ECTS, w tym 30 punktów ECTS związanych z przygotowaniem doktoranta do prowadzenia i publikowania badań naukowych ZAJĘCIA BĘDĄ REALIZOWANE W FORMIE : - ZAJĘĆ OBOWIĄZKOWYCH -1 DZIEŃ W TYGODNIU, - ZAJĘĆ REALIZOWANYCH I USTALONYCH Z PROMOTOREM (ZGODNIE Z IPB), - SZKOŁA WYJAZDOWA 1/ROK (LETNIA LUB ZIMOWA) Doktorant zgodnie z Regulaminem UJ musi uzyskać zaliczenie co najmniej 25 pkt ECTS przed przystąpieniem do oceny śródokresowej (na koniec 2 roku). Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
21
Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
Proces kształcenia – opis Program Kształcenia SD Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu składa się z czterech bloków: Blok I: kształcenie metodologiczne (część obowiązkowa-1/2semestr) Blok II: kształcenie w zakresie dodatkowych kompetencji naukowych (część obowiązkowa 3/4 semestr); Blok III: kształcenie specjalistyczne w ramach poszczególnych programów doktorskich (zajęcia fakultatywne ); Blok IV: kształcenie uzupełniające w zakresie zawodowym i kompetencji miękkich (zajęcia fakultatywne). Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
22
Blok I: kształcenie metodologiczne (część obowiązkowa)
PROGRAM KSZTAŁCENIA Moduł zajęć Formy zajęć/ forma zaliczenia Zbiorcza liczba godzin Semestr ECTS Blok I: kształcenie metodologiczne (część obowiązkowa) Metodologia badań naukowych stosowanych w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu – część I. seminaria/ zaliczenie na ocenę 30 h (10 h kontaktowych/ 20 h praca własna) I 1 Biblioteczne bazy danych - sposoby oceny i weryfikacji publikacji oraz czasopism medycznych krajowych i zagranicznych. ćwiczenia/ zaliczenie na ocenę 25 h (5 h kontaktowych/ Etycznoprawne aspekty prowadzenia badań biomedycznych z udziałem ludzi i zwierząt (wypełnianie formularzy do komisji etycznej i bioetycznej). Zapoznanie się z zasadami ochrony danych osobowych. seminaria, ćwiczenia/ zaliczenie na ocenę 50 h (15 h kontaktowych/ 35 h praca własna) 2 Upowszechnianie wyników badań naukowych. Zasady pisania publikacji i metody ustnych prezentacji. Ochrona własności intelektualnych - część I. 30 h (15 h kontaktowych/ 15 h praca własna) II Metody komputerowego wspomagania analizy wyników prowadzonych badań (bazy danych). Biostatystyka - część I. 75 h (25h kontaktowych/ 50 h praca własna) II/III 3 Zapoznanie się z zasadami funkcjonowania, zakresem badań, metodologią, aparaturą oraz sposobem finansowania uczelnianych i pozauczelnianych nowoczesnych ośrodków badawczych. wykład, seminarium/ zaliczenie na ocenę 30 h kontaktowych Medyczny język angielski - prezentacja anglojęzycznych publikacji powiązanych tematycznie z daną dyscypliną, oraz indywidualnym planem badawczym. 90 h (30 h kontaktowych/ 60 h praca własna) I/II Indywidualne warsztaty z promotorem seminarium, ćwiczenia/ zaliczenie na ocenę 240 h (8 x 15 h kontaktowych/ 8 x 15 h praca własna) I-VIII 8
23
PROGRAM KSZTAŁCENIA Moduł zajęć Formy zajęć/ forma zaliczenia Zbiorcza liczba godzin Semestr ECTS Blok II: kształcenie w zakresie dodatkowych kompetencji naukowych (część obowiązkowa) Zapoznanie z bieżącymi zasadami aplikowania i pozyskiwania środków na finansowanie projektów badawczych. Zapoznanie się ze sposobem zarzadzania i prowadzenia projektów badawczych krajowych i międzynarodowych. seminarium, warsztaty/ zaliczenie na ocenę 90 h (30 h kontaktowych/ 60 h praca własna) I/II 3 Ochrona własności intelektualnych - część II. Zasady patentowania i wdrażania (praca z rzecznikiem patentowym). seminarium, ćwiczenia/ zaliczenie na ocenę 30 h (10 h kontaktowych/ 20 h praca własna) IV 1 Anglojęzyczna prezentacja własnych wyników badań. Dyskusja. szkoła wyjazdowa - konwersatoria/ zaliczenie na ocenę 50 h (15 h kontaktowych/ 35 h praca własna) III/IV 2 Najważniejsze osiągnięcia naukowe w dyscyplinie: nauk medycznych, nauk farmaceutycznych i nauk o zdrowiu na przestrzeni kilkunastu lat. wykłady, seminaria/ zaliczenie na ocenę 60 h (20 h kontaktowych/ 40 h praca własna) Podstawy dydaktyki medycznej szkoły wyższej. Skuteczne metody nauczania w naukach medycznych, naukach farmaceutycznych i naukach o zdrowiu. seminaria, ćwiczenia/ zaliczenie na ocenę II Praktyka zawodowa w zakresie dydaktyki medycznej – skuteczne metody nauczania w naukach medycznych. Współprowadzenie i/lub prowadzenie zajęć ze studentami III - VI
24
Biostatystyka część II
PROGRAM KSZTAŁCENIA Moduł zajęć Formy zajęć/ forma zaliczenia Zbiorcza liczba godzin Semestr ECTS Blok III: kształcenie specjalistyczne w ramach poszczególnych programów doktorskich (zajęcia fakultatywne) Metodologia część II seminarium, ćwiczenia/ zaliczenie na ocenę 60 h (20 h kontaktowych/ 40 h praca własna) III/IV 2 Biostatystyka część II Przeglądy systematyczne. seminaria, warsztaty/ zaliczenie na ocenę 30 h (15 h kontaktowych/ 15 h praca własna) III - VI 1 Techniki badawcze w biomedycynie. Znaczenie biomarkerów w medycynie. Medycyna precyzyjna i personalizowana. Nowoczesne metody obrazowania w naukach medycznych Organizacja i finansowanie ochrony zdrowia w Polsce. seminaria, ćwiczenia/ zaliczenie na ocenę 30 h (15 h kontaktowych/ VI Modele wielowymiarowe w analizie danych. (15 h kontaktowych/ V - VI Europejskie systemy zdrowotne. Krytyczny przegląd piśmiennictwa. III - IV Nowoczesne metody chemii organicznej w badaniach nad nowymi lekami. 30 h (15 h kontaktowych/ Wybrane aspekty bezpieczeństwa farmakoterapii: terapia monitorowana, farmakogenetyka, metody in vitro w ocenie bezpieczeństwa leków. Interakcje leku z pożywieniem-aspekty kliniczne. Leki biologiczne i biopodobne. Leki generyczne. Naturoterapia.
25
PROGRAM KSZTAŁCENIA Moduł zajęć Formy zajęć/ forma zaliczenia Zbiorcza liczba godzin Semestr ECTS Blok IV: kształcenie uzupełniające w zakresie zawodowym i kompetencji miękkich (zajęcia fakultatywne) Media w pracy naukowej. Planowanie i budowanie kariery akademickiej. seminaria, ćwiczenia/ zaliczenie na ocenę 30 h (10 h kontaktowych/ 20 h praca własna) V 1 Sposoby upowszechniania wyników badań na arenie krajowej i międzynarodowej. 30 h (10 h kontaktowych/ Podstawy przedsiębiorczości akademickiej: zakładanie firm jednoosobowych, pozyskiwanie środków na finansowanie badań wdrożeniowych. Start-upy - aspekty prawne i finansowe. wykład, seminarium/ zaliczenie na ocenę VI - VII Nowe technologie medyczne a filozofia. Sztuczna inteligencja w naukach medycznych. Kurs drugiego języka nowożytnego. seminarium, konwersatorium/ zaliczenie na ocenę 60 h (30 h kontaktowych/ 30 h praca własna) III - IV 2 Podstawy komunikacji interpersonalnej. seminaria, warsztaty/ zaliczenie na ocenę 30 h (15 h kontaktowych/ 15 h praca własna) III - VI Nauczanie komunikacji medycznej. Psychologia kliniczna. 30h (15 h kontaktowych/ Edukacja spersonalizowana w dydaktyce medycznej (tutoring, monitoring, coaching). Tutoring w PBL. Warsztaty z PBL. Zaawansowane metody oceny. Dopuszczenie do obrotu produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetyków. Farmaceutyczne aspekty biotechnologii roślin i grzybów wielkoowocnikowych. Bazy bioinformatyczne w naukach farmaceutycznych.
26
Będzie możliwość zapisu na zajęcia prowadzone przez pozostałe Szkoły Doktorskie powołane w Uniwersytecie dobór zajęć ustalona z promotorem w ramach Indywidualnego Planu Badawczego (lista uczestników regulowana zapisem w systemie USOS ).
27
Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
Ewaluacja Szkół Doktorskich Jakość kształcenia w Szkole Doktorskiej podlega ewaluacji przeprowadzanej przez KEN nie rzadziej niż co 6 lat według harmonogramu ustalonego przez KEN. Przy ewaluacji uwzględnia się następujące kryteria: 1) adekwatność programu kształcenia oraz indywidualnych planów badawczych do efektów uczenia się dla kwalifikacji na poziomie 8 PRK oraz ich realizację; 2) sposób weryfikacji efektów uczenia się dla kwalifikacji na poziomie 8 PRK; 3) kwalifikacje nauczycieli akademickich lub pracowników naukowych prowadzących kształcenie w Szkole Doktorskiej; 4) jakość procesu rekrutacji; 5) jakość opieki naukowej lub artystycznej i wsparcia w prowadzeniu działalności naukowej; 6) rzetelność przeprowadzania oceny śródokresowej; 7) umiędzynarodowienie; 8) skuteczność kształcenia doktorantów. Nie ma obecnie wydanego rozporządzenia szczegółowo opisującego zasady ewaluacji Szkół Doktorskich Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
28
Poziom 8 Polska Rama Kwalifikacji
Zna i rozumie: w stopniu umożliwiającym rewizję istniejących paradygmatów– światowy dorobek, obejmujący podstawy teoretyczne oraz zagadnienia ogólne i wybrane zagadnienia szczegółowe–właściwe dla danej dyscypliny naukowej lub artystycznej, główne tendencje rozwojowe dyscyplin naukowych lub artystycznych, w których odbywa się kształcenie, metodologię badań naukowych, zasady upowszechniania wyników działalności naukowej, także w trybie otwartego dostępu . Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
29
PODZIĘKOWANIA: mgr Katarzyna Okońska - radca prawny Koordynator Zespołu Radców Prawnych UJ CM mgr Dorota Kłyś - Zastępca Kwestora UJ CM mgr Alicja Kruk - Główny Specjalista-Kwestura UJ CM mgr Joanna Nikodemowicz - Zastępca Kanclerza UJ CM mgr Dorota Kwapisz – Kierownik Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich UJ CM mgr Katarzyna Rzeszut-Tułacz - Kierownik Działu Spraw Osobowych UJ CM mgr Mirosław Buliński - Kierownik Sekcji ds. Płac Działu Spraw Osobowych UJ CM mgr Katarzyna Sodo - Z-ca Kierownika Działu Księgowości i Rozliczeń UJ CM mgr Małgorzata Jabłońska – Z-ca Kierownika Działu Księgowości i Rozliczeń UJ CM dr Ewa Golonka Kierownik Działu Administracyjnego Wsparcia Projektów i Współpracy Międzynarodowej UJ CM mgr Anna Uryga - Dyrektor Biblioteki Medycznej UJ CM mgr Marta Stokaluk - Kierownik Oddziału Informacji Naukowej
30
Pracownicy administracyjni Szkoły mgr Anna Hałka mgr Magdalena Guzik
Dyrektor Szkoły Doktorskiej Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu Prof. dr hab. Magdalena Strus Zastępca Dyrektora Prof. dr hab. Maciej Siedlar Przewodnicząca Rady Szkoły Doktorskiej Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu Prof. dr hab. Katarzyna Stolarz-Skrzypek Pracownicy administracyjni Szkoły mgr Anna Hałka mgr Magdalena Guzik
31
Regulamin Szkoły Doktorskiej Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu-zatwierdzony przez Senat UJ -kwiecień 2019
32
Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
Zadania Rady Szkoły Doktorskiej zgodnie z Zarządzenie nr 10 Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 14 lutego 2019 roku. Opiniowanie zasad rekrutacji do Szkoły Doktorskiej; Ocena działalności Szkoły Doktorskiej; Opiniowanie planu działania Szkoły Doktorskiej; Opiniowanie wniosków w sprawie tworzenia i zamknięcia Programów Doktorskich; Opiniowanie wniosków w sprawie tworzenia i zamknięcia Programów Kształcenia; Opiniowanie regulaminu Szkoły Doktorskiej. Pracami Rady kieruje Przewodniczący. Przewodniczącego Rady wybiera Rada ze swojego grona. Uchwały Rady zapadają zwykłą większością głosów. W przypadku równej liczby głosów decyduje głos Przewodniczącego. Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
33
Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
Zadania Dyrektora Szkoły Doktorskiej zgodnie z Zarządzenie nr 10 Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 14 lutego 2019 roku. Reprezentowanie Szkoły Doktorskiej; Przedstawianie Rektorowi, po zasięgnięciu opinii rady, wniosku w sprawie utworzenia i zamknięcia programu doktorskiego; Przedstawianie Senatowi, po zasięgnięciu opinii Rady oraz Samorządu Doktorantów UJ wniosku w sprawie ustalenia i zamknięcia Programu Kształcenia w Szkole Doktorskiej; Przedstawianie Senatowi, po zasięgnięciu opinii rady oraz w uzgodnieniu z Samorządem Doktorantów UJ wniosku w sprawie regulaminu Szkoły Doktorskiej; Przedstawianie Senatowi, po zasięgnięciu opinii Rady, zasad rekrutacji do Szkoły Doktorskiej; Organizowanie pracy Szkoły Doktorskiej; Podejmowanie decyzji w sprawach mienia i gospodarki Szkoły Doktorskiej, w zakresie ustalonym przez Rektora; Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
34
Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
Zadania Dyrektora Szkoły Doktorskiej zgodnie z Zarządzenie nr 10 Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego z dnia 14 lutego 2019 roku. Tworzenie planu działania Szkoły Doktorskiej; Nadzór nad realizacją Programów Kształcenia w Szkole Doktorskiej; Przygotowywanie ewaluacji Szkoły Doktorskiej; Zatwierdzanie listy doktorantów przyjętych do Szkoły Doktorskiej; Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie odmowy przyjęcia do Szkoły Doktorskiej i skreślenia z listy doktorantów; Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie stypendiów doktoranckich; Współpraca z Samorządem Doktorantów UJ; Współpraca z Dziekanami Wydziałów. Szkoła Doktorska Nauk Medycznych i Nauk o Zdrowiu
35
Komisja Programowa Wydział Lekarski 20 osób prof. dr hab. Grażyna Bochenek prof. dr hab. Tomasz Mach prof. dr hab. Krzysztof Bryniarski dr hab. Marta Cześnikiewicz-Guzik, prof. UJ dr hab. Dorotę Drożdż, prof. UJ dr hab. Krzysztof Gil, prof. UJ dr hab. Barbara Bętkowska-Korpała dr hab. Tomasz Gosiewski, prof. UJ dr hab. Artur Ludwin dr hab. Paweł Maga dr hab. Piotr Major, prof. UJ dr hab. Agnieszka Olszanecka dr hab. Paweł Rubiś dr hab. Marek Sierżęga,prof. UJ dr hab. Jan Skupień dr hab. Małgorzata Wójcik dr Katarzyna Nazimek dr Michał Ząbczyk dr Piotr Kochan dr Agata Pietrzyk Wydział Farmaceutyczny 10 osób dr hab. Barbara Wiśniowska prof. dr hab. Paweł Zajdel dr hab. Jadwiga Handzlik prof. UJ dr hab. Magdalena Jastrzębska-Więsek dr hab. Aleksander Mendyk dr hab. Irma Podolak dr hab. Małgorzata Starek dr hab. Małgorzata Zygmunt dr hab. Paweł Zagrodzki dr hab. Agnieszka Zagórska Wydział Nauk o Zdrowiu 10 osób prof. dr hab. Jolanta Jaworek prof. dr hab. Małgorzata Schlegel-Zawadzka dr hab. Agnieszka Gniadek- prof. UJ dr hab. Paweł Kawalec – prof. UJ dr hab. Christoph Sowada- prof. UJ dr hab. Marcin Waligóra – prof. UJ dr Dorota Matuszyk dr Agnieszka Micek dr Alicja Domagała dr Ilona Nenko Przedstawiciele Doktorantów 6 osób Wydział Lekarski: Sabina Lichołai Anna Kańtoch Wydział Nauk o Zdrowiu: Małgorzata Paplaczyk Agnieszka Gołąb Wydział Farmacji: Katarzyna Kała Józef Mizera
Podobne prezentacje
© 2025 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.