Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I – III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DOBRY START PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W JORDANOWIE ŚLĄSKIM.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I – III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DOBRY START PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W JORDANOWIE ŚLĄSKIM."— Zapis prezentacji:

1 INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I – III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DOBRY START PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W JORDANOWIE ŚLĄSKIM

2 Doskonali umiejętności matematyczne.
Projekt skierowany jest do uczniów klas I-III. Doskonali umiejętności matematyczne. Poprawia kontakty interpersonalne między rówieśnikami. Koryguje wady postawy ciała.

3 Główny cel Projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez indywidualizację procesu kształcenia.

4 Cele szczegółowe Rozwija:
umiejętności i wiadomości matematyczne, poprzez organizację zajęć: „Pokochaj matematykę” i „Wesołe Myślenie”, umiejętności interpersonalne – zajęcia z psychologiem „Sobą być, w zgodzie żyć”, umiejętność utrzymywania prawidłowej postawy ciała – gimnastyka korekcyjna.

5 Doposażenie gabinetów lekcyjnych:
Cel pośredni Doposażenie gabinetów lekcyjnych: Gabinety klasowe, Sala gimnastyki korekcyjnej, Gabinet do socjoterapii.

6 DZIAŁANIA Zajęcia matematyczne:
Wesołe Myślenie dla 24 uczniów wykazujących uzdolnienia matematyczne, 135 godzin, Pokochaj Matematykę dla 21 uczniów wykazujących trudności w zdobywaniu umiejętności matematyczne, 135 godzin, Zajęcia Socjoterapeutyczne Sobą być, w zgodzie żyć dla 20 uczniów wykazujących trudności w komunikacji społecznej, 90 godzin, Zajęcia gimnastyki korekcyjnej dla 30 uczniów z wadami postawy, 135 godzin, Wyposażenie gabinetów w nowoczesne pomoce dydaktyczne.

7 REZULTATY: Kształtowanie kompetencji w zakresie myślenia matematycznego u uczniów uczestniczących w zajęciach matematycznych, Zwiększenie umiejętności komunikacji społecznej u uczniów biorących udział w zajęciach socjoterapeutycznych, Skorygowana postawa ciała u osób objętych zajęciami gimnastyki korekcyjnej, Wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela o nowoczesne pomoce dydaktyczne.

8 Czas trwania Projektu Rozpoczęcie 1 marca 2011 Zakończenie 22 czerwca 2012

9 Dziękujemy za uwagę.


Pobierz ppt "INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I – III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DOBRY START PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W JORDANOWIE ŚLĄSKIM."

Podobne prezentacje


Reklamy Google