Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO"— Zapis prezentacji:

1 STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO
PARTNERSTWO NYSKIE 2020 NA LATA Z PERSPEKTYWĄ DO 2030 Kietrz, 31 marca 2016 r.

2 STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020
Misja Aktywizacja wszystkich podmiotów (funkcjonujących w sektorze transportu na Obszarze Funkcjonalnym Partnerstwa Nyskiego) do podejmowania działań, które zapewnią, iż system transportowy w zakładanej perspektywie czasowej będzie całkowicie dostosowany do poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego, a więc zapewni płynne przemieszczanie się osób i pojazdów. r

3 Spójny wewnętrznie oraz otwarty na zewnątrz Bezpieczny Prośrodowiskowy
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Do roku 2030 Obszar Funkcjonalny Partnerstwo Nyskie będzie posiadał system transportowy: Prorozwojowy Nowoczesny Spójny wewnętrznie oraz otwarty na zewnątrz Bezpieczny Prośrodowiskowy Integrujący

4 STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020
Cel główny Celem realizacji niniejszej Strategii jest stworzenie do roku 2030 efektywnego systemu transportowego na obszarze OF PN 2020 poprzez: Optymalizację funkcjonowania systemu transportu publicznego, co oznacza, że mieszkańcy będą mogli zaspokoić popyt na transport publiczny na poziomie adekwatnym do zgłaszanego zapotrzebowania.

5 Zapewnienie wydolnego systemu transportu drogowego, który:
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Cel główny Zapewnienie wydolnego systemu transportu drogowego, który: 1.będzie przepustowy, 2.zapewni dostęp do terenów mieszkaniowych oraz inwestycyjnych, 3.zapewni bezpieczeństwo jego użytkownikom, 4.będzie wyposażony w wystarczającą ilość miejsc parkingowych.

6 STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020
Cel główny Wybudowanie sieci infrastruktury pieszo – rowerowej będącej odpowiedzią na zapotrzebowanie użytkowników OF PN oraz zapotrzebowanie branży turystycznej.

7 Stworzenie spójnej i bezpiecznej sieci drogowej na terenie OF PN
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Cele strategiczne CEL STRATEGICZNY 1: Podniesienie jakości i dostępności transportu publicznego na terenie OF PN CEL STRATEGICZNY 2: Stworzenie spójnej i bezpiecznej sieci drogowej na terenie OF PN CEL STRATEGICZNY 3: Stworzenie spójnej infrastruktury pieszo-rowerowej na terenie OF PN

8 Podniesienie jakości i dostępności transportu publicznego
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Podniesienie jakości i dostępności transportu publicznego na terenie OF PN KIERUNEK DZIAŁAŃ 1.1 Stworzenie spójnej sieci transportu publicznego KIERUNEK DZIAŁAŃ 1.2 Poprawa jakości oraz dostępności usług w transporcie publicznym KIERUNEK DZIAŁAŃ 1.3 Stworzenie atrakcyjnych powiązań multimodalnych przez budowę centrów przesiadkowych P&R (park and ride) oraz B&R (bike and ride) KIERUNEK DZIAŁAŃ 1.4 Ograniczenie emisji CO2 poprzez zakup niskoemisyjnego taboru

9 Stworzenie spójnej i bezpiecznej sieci drogowej na terenie OF PN
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Stworzenie spójnej i bezpiecznej sieci drogowej na terenie OF PN KIERUNEK DZIAŁAŃ 2.1 Poprawa jakości systemu drogowego KIERUNEK DZIAŁAŃ 2.2 Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach KIERUNEK DZIAŁAŃ 2.3 Zwiększenie ilości miejsc parkingowych

10 Stworzenie spójnej infrastruktury pieszo-rowerowej na terenie OF PN
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Stworzenie spójnej infrastruktury pieszo-rowerowej na terenie OF PN KIERUNEK DZIAŁAŃ 3.1 Stworzenie spójnego systemu oznaczonych ciągów pieszo-rowerowych KIERUNEK DZIAŁAŃ 3.2 Poprawa bezpieczeństwa w poruszeniu się pieszo oraz rowerem w miejscowościach pozbawionych ciągów pieszo-rowerowych

11 STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020
GMINA KIETRZ

12 Podniesienie jakości i dostępności transportu publicznego
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Podniesienie jakości i dostępności transportu publicznego na terenie OF PN Budowa zatoki autobusowej i wiaty przystankowej – ul. Długa w Kietrzu.

13 Stworzenie spójnej i bezpiecznej sieci drogowej na terenie OF PN
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Stworzenie spójnej i bezpiecznej sieci drogowej na terenie OF PN Remont dróg gminnych na terenie gminy Kietrz. Remont dróg powiatowych na terenie gminy Kietrz. Remont drogi wojewódzkiej nr 416 z Głubczyc do granicy województwa, wraz z budową obwodnicy Kietrza. Przebudowa niebezpiecznych skrzyżowań. Zwiększenie liczby miejsc parkingowych w gminie Kietrz.

14 Stworzenie spójnej infrastruktury pieszo-rowerowej na terenie OF PN
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020 Stworzenie spójnej infrastruktury pieszo-rowerowej na terenie OF PN Budowa dróg rowerowych.

15 STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OF PN 2020
Dziękuję za uwagę Anna Lazar - Nolewajka Tel. (032) w


Pobierz ppt "STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO"

Podobne prezentacje


Reklamy Google