Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Prezentacja wyników autoewaluacji Szkoły Podstawowej nr 7 w Legionowie

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Prezentacja wyników autoewaluacji Szkoły Podstawowej nr 7 w Legionowie"— Zapis prezentacji:

1 Prezentacja wyników autoewaluacji Szkoły Podstawowej nr 7 w Legionowie
ubiegającej się o nadanie Krajowego Certyfikatu „Szkoła Promująca Zdrowie” czerwiec 2017r

2 Osiągnięcia SP7 z zakresie tworzenia Szkoły Promującej Zdrowie
Nasza szkoła przystąpiła do programu SzPZ w 2009r 14 lipca 2011r- włączono SP7 do Sieci Szkół Promujących Zdrowie.  24 kwietnia 2014r - otrzymaliśmy Certyfikat Wojewódzki Szkoły Promującej Zdrowie Obecnie staramy się o uzyskanie Krajowego Certyfikatu „Szkoła Promująca Zdrowie”,który nadawany jest przez Ministra Edukacji Narodowej

3

4 Co to jest Szkoła Promująca Zdrowie?
Szkoła Promująca Zdrowie to szkoła, która we współpracy z rodzicami uczniów i społecznością lokalną: - systematycznie i planowo tworzy środowisko społeczne i fizyczne sprzyjające zdrowiu i dobremu samopoczuciu społeczności szkolnej, - wspiera rozwój kompetencji uczniów i pracowników w zakresie dbałości o zdrowie przez całe życie.

5 Celem autoewaluacji jest sprawdzenie w jakim stopniu
szkoła osiąga cele określone w polskiej koncepcji SzPZ. Uzyskane wyniki są podstawą do refleksji i planowania dalszego rozwoju SzPZ oraz wyboru kolejnych problemów priorytetowych. - stopień osiągnięcia czterech standardów, czyli pożądany stan, do którego powinna dążyć SzPZ - dotychczasowe efekty działań szkoły w odniesieniu do uczniów i ich rodziców, nauczycieli oraz innych pracowników szkoły - badanie klimatu społecznego W jakim celu przeprowadzana jest ewaluacja? Co było przedmiotem autoewaluacji?

6 techniki „Narysuj i napisz” –kl. III -110 uczniów
analiza dokumentów badania ankietowe, techniki „Narysuj i napisz” –kl. III -110 uczniów pracy pisemnej nt „Jak się czuję w mojej klasie” -kl. V –100 uczniów wywiady, rozmowy, obserwacje Uczniowie – 100 zbadanych Nauczyciele – 68 zbadanych Pracownicy niepedagogiczni – 22 zbadanych Rodzice zbadanych Metody i narzędzia zastosowane w autoewaluacji Badaniami ankietowymi objęto całą społeczność szkoły

7 Standard I Koncepcja pracy szkoły, jej struktura i organizacja sprzyjają uczestnictwu społeczności szkolnej w realizacji działań w zakresie promocji zdrowia oraz skuteczności i długofalowości tych działań

8 Promocja zdrowia od samego początku doskonale wpisuje
się w koncepcję pracy naszej placówki. Program SzPZ ściśle koreluje z programem wychowawczym i programem profilaktycznym naszej szkoły, jest jej nieodłączną częścią.

9 Średnia liczba punktów dla standardu pierwszego: 4,8
Podsumowanie wyników ankiet w standardzie pierwszym Średnia liczba punktów dla standardu pierwszego: 4,8 Wymiar Średnia liczba punktów Uwzględnienie promocji zdrowia w dokumentach oraz pracy i życiu szkoły 5,0 Struktura dla realizacji programu szkoły promującej zdrowie 4,75 Szkolenia, systematyczne informowanie i dostępność informacji na temat koncepcji szkoły promującej zdrowie 4,5 Planowanie i ewaluacja działań w zakresie promocji zdrowia

10 wychowawczego i szkolnego programu profilaktyki.
Mocne strony szkoły- wnioski ze standardu I  Włączenie promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej do szkolnego programu wychowawczego i szkolnego programu profilaktyki.  Dobrze rozpowszechniona koncepcja SzPZ wśród społeczności szkolnej i lokalnej, wysoki stopień akceptacji i uznania koncepcji SzPZ wszystkich członków społeczności szkolnej  Włączenie całej społeczności szkolnej w działania związane z działalnością SzPZ  Wysoka świadomość uczniów, nauczycieli, rodziców i pracowników szkoły dotycząca znaczenia działań na rzecz promocji zdrowia i zdrowego stylu życia  Planowanie i prowadzenie w szkole ewaluacji działań na rzecz promocji zdrowia, w których uwzględnia się potrzeby całej społeczności szkolnej

11 Elementy wymagające poprawy
 W skład szkolnego zespołu promocji zdrowia powołać przedstawicieli pracowników niepedagogicznych  Zapewnić członkom szkolnego zespołu promocji zdrowia szkolenia dotyczące SzPZ.  Poszerzyć działania mające na celu informację dotyczącą SzPZ, szczególnie dla rodziców Problem priorytetowy  W skład szkolnego zespołu promocji zdrowia powołać przedstawicieli pracowników niepedagogicznych  Zapewnić członkom szkolnego zespołu promocji zdrowia szkolenia dotyczące SzPZ.

12 i innych pracowników szkoły oraz rodziców uczniów
Standard II Klimat społeczny sprzyja zdrowiu i dobremu samopoczuciu uczniów, nauczycieli i innych pracowników szkoły oraz rodziców uczniów

13 Klimat społeczny szkoły to kluczowa cecha Szkoły Promującej Zdrowie
Dobry klimat społeczny szkoły sprzyja :  osiąganiu sukcesów oraz wzmacnianiu poczucia własnej wartości u uczniów i pracowników  zdrowiu i dobremu samopoczuciu uczniów, pracowników i rodziców  satysfakcji z nauki i pracy w szkole  uczestnictwu, partnerstwu i współdziałaniu społeczności szkolnej  decydowaniu o jakości pracy i życia szkoły

14 Średnia liczba punktów dla wszystkich badanych grup: 4,94
Badanie klimatu społecznego szkoły Średnia liczba punktów dla wszystkich badanych grup: 4,94 Badana grupa Ocena Uczniowie liczba: 100 5 Nauczyciele liczba: 68 Pracownicy niepedago-giczni liczba: 22 4,75 Rodzice uczniów liczba: 70

15 Wnioski wynikające z ewaluacji standardu drugiego
Uczniowie

16 Wnioski wynikające z ewaluacji standardu drugiego
Nauczyciele

17 Pracownicy niepedagogiczni
Wnioski wynikające z ewaluacji standardu drugiego Pracownicy niepedagogiczni

18 Wnioski wynikające z ewaluacji standardu drugiego
Rodzice uczniów

19 BADANIE KLIMATU SPOŁECZNEGO TECHNIKĄ NARYSUJ I NAPISZ
Co lubię w mojej klasie? Czego nie lubię w mojej klasie?- ODDZIAŁY III Wymiary klimatu społecznego klasy Pozytywne Negatywne 1. Relacje nauczyciele – uczniowie * Sympatia do wychowawczyni * Wpisywanie uwag do dzienniczka 2. Relacje między uczniami * Zabawa na przerwie * Przyjaźń i życzliwość * Wspólne rozmowy Złośliwość Wyśmiewanie 3. Zachowania uczniów: - na lekcjach - na przerwach * Uczenie się * Malowanie * Hałas * Zakaz używania telefonu 4. Przedmioty, zadania i czynności w szkole * Różne przedmioty szkolne * Prace domowe * Testy i sprawdziany * Zasady szkolne 5. Wyjazdy i imprezy szkolne * Wycieczki * Kiermasze 6. Inne * Sklepik i automat, źródełko * Biblioteka * Program „Mleko w szkole” * Program „Owoce i warzywa” * Obiady * Tablica multimedialna * Brak basenu

20 BADANIE KLIMATU SPOŁECZNEGO TECHNIKĄ PRAC PISEMNYCH
Jak mi się żyje w mojej klasie? –ODDZIAŁY V Wymiary klimatu społecznego klasy Pozytywne Negatywne 1. Samopoczucie i ogólna ocena atmosfery w klasie * Samopoczucie bardzo dobre i dobre * Atmosfera bardzo dobra i dobra * Radość z chodzenia do klasy * Duma z klasy (osiągnięć) * Samopoczucie nie najlepsze * Chęć zmiany klasy 2. Relacje uczniowie - nauczyciele * Sympatia do wychowawczyni * Poczucie bezpieczeństwa * Stawianie złych ocen 3. Relacje między uczniami * Przyjaźń * Akceptacja przez grupę * wspólne gry na przerwach * Dokuczanie * Rywalizacja * Krytyka koleżanek * Niegrzeczne zachowania 4. Możliwość efektywnej pracy na lekcjach i obciążenie pracą szkolną * zajęcia z podziałem na grupy * pomoce naukowe * radość z przerw * Sprawdziany * Hałas * Praca domowa 5. Wyjazdy, imprezy i inne zajęcia w szkole * wycieczki * dyskoteki * ciekawe zajęcia dodatkowe * sprzyjający wystrój sal 6. Inne * obiady * patio

21 Mocne strony szkoły- wnioski ze standardu II
 Nauczyciele oraz pracownicy niepedagogiczni czują satysfakcję z pracy w szkole  Rodzice są zadowoleni, że ich dzieci chodzą do naszej szkoły, podobnego zdania są również uczniowie  Zdaniem uczniów i nauczycieli uczniowie otrzymują wsparcie ze strony pedagogów  Rodzice mogą liczyć na życzliwość, pomoc i wskazówki w sprawach dzieci  Uczniowie są motywowani do osiągania sukcesów  Dobre relacje we wszystkich grupach społeczności szkolnej opierają się na współpracy, chęci udzielania pomocy  Pracownicy szkoły mogą liczyć na wsparcie ze strony dyrekcji  Nauczyciele i rodzice mają możliwość uczestniczenia w życiu i pracy szkoły, organizowane są m.in. spotkania świąteczne, wyjazdy integracyjne, chór szkolny, szkolne festyny angażujące całą społecznośc szkolną

22 Mocne strony szkoły- wnioski ze standardu II
 Uczniowie w relacjach z rówieśnikami cenią sobie życzliwość, przyjaźń, wzajemne pomaganie sobie.  Z wypowiedzi oraz rysunków uczniów wynika, że w klasach panuje dobra atmosfera,  Uczniowie są zadowoleni z wychowawcy klasy, lubią uczących ich nauczycieli  Uczniowie są zadowoleni z organizowanych impez i uroczystości szkolnych.  Jak wynika z rysunków dzieci tolerują przestrzeń i przedmioty, które je otaczają oraz czynności wynikające z pracy na lekcji.  Nieporozumienia w klasach zdarzają się sporadycznie

23 Elementy wymagające poprawy
 Poprawienie relacji pracowników niepedagogicznych z uczniami np. poprzez wprowadzenie dnia pracownika obsługi.  Zmniejszenie natężenie hałasu podczas przerw międzylekcyjnych  Wyeliminowanie agresji słownej (zaczepki, dokuczanie, kłótnie) Problem priorytetowy  Podjąć działania mające na celu poprawienie relacji pracowników niepedagogicznych z uczniami np. poprzez wprowadzenie dnia pracownika obsługi.

24 Standard III Szkoła realizuje edukację zdrowotną
i program profilaktyki dla uczniów, nauczycieli i innych pracowników szkoły oraz dąży do poprawy skuteczności działań w tym zakresie

25 Naszym nadrzędnym celem jest kształtowanie prawidłowych postaw prozdrowotnych oraz motywowanie całej społeczności szkolnej do podejmowania działań dla umacniania zdrowia. Realizujemy szereg długofalowych programów i projektów, których celem jest poszerzenie wiedzy na temat zdrowego odżywiania, wpływu aktywności ruchowej na organizm człowieka, bezpiecznego spędzania czasu wolnego, unikania sytuacji konfliktowych.

26 Średnia liczba punktów dla standardu trzeciego: 4,8
Podsumowanie wyników ankiet w standardzie trzecim Średnia liczba punktów dla standardu trzeciego: 4,8 Wymiar Średnia liczba punktów Realizacja edukacji zdrowotnej zgodnie z podstawą programową kształcenia ogólnego 5 Aktywny udział uczniów w procesie edukacji zdrowotnej, współpraca z rodzicami i społecznością lokalną Działania dla poprawy jakości i skuteczności edukacji zdrowotnej Edukacja zdrowotna nauczycieli i pracowników niepedagogicznych 4

27 Mocne strony szkoły- wnioski ze standardu III
 Edukacja zdrowotna jest traktowana przez dyrekcję, nauczycieli i rodziców jako bardzo ważne zadanie szkoły,  Szkoła podejmuje działania w zakresie edukacji zdrowotnej w środowisku lokalnym (organizacja powiatowego konkursu pt „Zdrowie w Bajce”, festyny rodzinne,warsztaty kulinarne „Zdrowe odżywianie”, kiermasze zdrowej żywności akcje charytatywne, organizacja i udział w zawodach sportowych)  W szkole prowadzone są różnorodne, ciekawe zajęcia z edukacji zdrowotnej m.in. warsztaty, spektakle profilaktyczne, spotkania dla uczniów i rodziców, turnieje  W szkole organizowane są spotkania ze specjalistami różnych dziedzin: policjantami, strażakami, dietetykami, lekarzami, sportowcami, ratownikami  Nauczyciele WF pełnią wiodącą rolę w edukacji zdrowotnej w szkole.  W szkole funkcjonuje klasa sportowa.  Nauczyciele stosują więcej metod aktywizujących  Uczniowie angażują się w działania prozdrowotne i proekologiczne  Działania z zakresu edukacji zdrowotnej są planowane na podstawie diagnozy, monitorowane i ewaluowane

28 Zwiększyć ofertę szkoleń, warsztatów i kursów
Problem priorytetowy Zwiększyć ofertę szkoleń, warsztatów i kursów pogłębiających wiedzę na temat zdrowia dla wszystkich pracowników szkoły, a w szczególności dla pracowników niepedagogicznych

29 Standard IV Warunki oraz organizacja nauki i pracy
sprzyjają zdrowiu oraz dobremu samopoczuciu uczniów, nauczycieli i innych pracowników szkoły oraz współpracy z rodzicami

30 Staramy się dbać o poprawę warunków pracy i nauki.
Dzięki temu nasza szkoła jest czysta i zadbana.

31 Średnia liczba punktów dla standardu czwartego : 4,6
Podsumowanie wyników ankiet w standardzie czwartym Średnia liczba punktów dla standardu czwartego : 4,6 Wymiar Średnia liczba punktów Wybrane pomieszczenia, ich wyposażenie oraz organizacja pracy 4,77 Czystość szkoły 5,0 Organizacja przerw międzylekcyjnych 3,66 Wychowanie fizyczne oraz aktywność fizyczna członków społeczności szkolnej 4,87 Żywienie w szkole 4,75

32 Mocne strony szkoły- wnioski ze standardu IV
 Szkoła kładzie duży nacisk na zasady racjonalnego żywienia  Szkoła posiada stołówkę, gdzie jest możliwość spożycia ciepłego posiłku bez pośpiechu  Szkoła uczestniczy w programach „Mleko w szkole”, „Owoce i warzywa w szkole”  Nauczyciele i pracownicy administracji i obsługi posiadają odpowiednio wyposażone pomieszczenia z warunkami do pracy. Meble są w większości wymienione na nowe  Szkoła posiada gabinet pielęgniarki szkolnej, pracującej codziennie  Uczniowie z oddziałów 4 i 5 posiada ją swoje szafki (od przyszłego roku szkolnego (2017/2018) planowane jest doposażenie szkoły w szafki dla kolejnych pionów klas)  Stoły i krzesła w pracowniach są dostosowane do wzrostu uczniów, każdej klasie obok drzwi wejściowych jest „miarka wzrostu” , są one nowe, w dobrym stanie technicznym  dobre planowanie zajęć, odpowiednio długie przerwy międzylekcyjne . Wszystkie przerwy międzylekcyjne trwają 10 minut. Są dwie przerwy obiadowe, trwające po 20 min  W szkole jest czysto i estetycznie, co jest zasługą pracowników szkoły i uczniów  Uczniowie mają możliwość wyboru rodzaju zajęć w ramach wychowania fizycznego ( gry i zabawy, a dla dzieci z wadami postawy organizowane są zajęcia z gimnastyki korekcyjnej

33 Mocne strony szkoły- wnioski ze standardu IV
 Nauczyciel WF diagnozują potrzeby uczniów, współpracują z pielęgniarką szkolną,  Dokonuje się okresowej analizy rozmiarów i przyczyn absencji uczniów na lekcjach WF oraz podejmowane są działania ograniczenia liczby zwolnień z tych lekcji . Dłuższe zwolnienia z WF-u wymagają złożenia pisemnego podania do dyrekcji, krótsze weryfikowane sa na bieżąca prze n-li WF-u oraz wychowawców.  Uczniowie na zajęciach z WF oceniani są za zaangażowanie, postępy, aktywność  Szkoła zachęca rodziców do aktywności fizycznej poprzez coroczne mecze piłki nożnej rodzice- uczniowie, warsztaty kulinarne dla uczniów i ich rodziców, pikniki rodzinne  Pracownicy szkoły informowani są o ofertach zajęć sportowo –rekreacyjnych organizowanych poza szkołą, m.in. zajęcia taneczne  W szkole są 2 poidełka z wodą źródlaną na korytarzach , które są stale dostępne dla uczniow, funkcjonuje też sklepik ze zdrową żywnością oraz automat ze zdrowymi przekąskami i napojami  W szkole dba się o odpowiednie wyposażenie klas, właściwe oświetlenie, odpowiednią temperaturę pomieszczeń. Rolety w oknach zabezpieczają przed nadmiernym nasłonecznieniem

34 Elementy wymagające poprawy
Uczniowie oddziałów 6 nie mają możliwości zostawiania swoich rzeczy w szafkach szkolnych. Od przyszłego roku szkolnego (2017/2018) planowane jest doposażenie szkoły w szafki dla kolejnych pionów klas  Umożliwić uczniom spędzanie przerw międzylekcyjnych na świeżym powietrzu Ze względu na trwający remont szkolnego patio nie było możliwoścu korzystania z niego. Otwarcie patio dla uczniów zaplanowane zostało na czerwiec 2017r  Na zebraniach z rodzicami częściej omawiać sprawy związane z aktywnością fizyczną i uczestnictwem uczniów w zajęciach WF  Starsi uczniowie nie maja możliwości spożywania drugiego śniadania w salach lekcyjnych , ze względu na zmianę sal po każdej lekcji. W II półroczu roku szkolnego 2016/2017 stworzone zostały kąciki śniadaniowe na korytarzach szkolnych.  Należy przeprowadzić okresowe diagnozy, czy uczniowie przychodzą do szkoły po śniadaniu i co zjadają (kupują lub przynoszą) w czasie pobytu w szkole. W tym celu SU będzie odwiedzał klasy i nagradzał „wesołą naklejką” uczniów przynoszacych do szkoły zdrowe śniadanie

35  Należy przeprowadzić okresowe diagnozy,
Problem priorytetowy  Na zebraniach z rodzicami częściej omawiać sprawy związane z aktywnością fizyczną i uczestnictwem uczniów w zajęciach WF  Należy przeprowadzić okresowe diagnozy, czy uczniowie przychodzą do szkoły po śniadaniu i co zjadają (kupują lub przynoszą) w czasie pobytu w szkole.

36 Ocena efektów naszych działań

37 Dobre samopoczucie w szkole
Badana grupa Średnia liczba punktów Najważniejsze lub najczęściej powtarzające się czynniki wpływające na samopoczucie DOBRZE ŹLE Uczniowie 5 Koleżanki i koledzy w klasie i szkole, Fajni, mili i życzliwi nauczyciele, gry planszowe i stoliki na korytarzach, czuję się bazpiecznie, różne konkursy w szkole, smaczne obiady, ciekawe, fajne lekcje, Hałas, bieganie innych na przerwach, Zła oceny, Boję się niektórych huliganów, Kiedy mi dokuczają, Nauczyciele Przyjazna atmosfera Współpracownicy i życzliwa dyrekcja, Dobre relacje z uczniami i rodzicami, Jasne zasady, zadania i cele, Dobra organizacja pracy, Hałas, Złe zachowanie uczniów, Problemy wychowawcze z uczniami, Biurokracja, Pracownicy niepedagogiczni Dobre relacje z innymi pracownikami, Miła atmosfera, klimat sprzyjający pracy Satysfakcja z pracy Nie mili uczniowie, Nadmiar obowiązków Rodzice Dobry kontakt oraz współpraca z wychowawcą, sympatyczni i pomocni nauczyciele, Dobra opieka w świetlicy, Możliwość angażowania się w życie szkoły, Bardzo dobra organizacja w szkole, Mało miejsca w szatni (wieczny tłok), W szkole jest zbyt dużo dzieci

38 Mocne strony szkoły Uczniowie
czują się w szkole dobrze i bezpiecznie, lubią do niej chodzić, mogą liczyć na życzliwość i wsparcie nauczycieli i dyrekcji, w miłej atmosferze przyjemnie spędzają czas, zawierają szereg przyjaźni oraz zadowoleni są z warunków w jakich mogą się uczyć. Nauczyciele lubią pracować w tej szkole i dobrze się w niej czują. Doceniają przyjemną i życzliwą atmosferę oraz dobrą współpracę z innymi nauczycielami, otwartość i pomoc dyrekcji. Wyróżniają dobre warunki pracy, organizację i porządek. Cieszą się szacunkiem ze strony uczniów. Pracownicy, którzy nie są nauczycielami Dobrze się czują w pracy, zadowoleni są z atmosfery i przyjaznych stosunków z innymi pracownikami szkoły, nauczycielami i uczniami oraz dobrej organizacji pracy. Rodzice zadowoleni są ze szkoły swojego dziecka, lubią do niej przychodzić i dobrze się w niej czują, poleciliby tę szkołę innym rodzicom , jako miejsce przyjazne dla dziecka i jego rodziców. Wyróżniają miłą atmosferę i pozytywne nastawienie dyrekcji, nauczycieli i pozostałych pracowników szkoły, dobrą organizację życia szkoły. Wysoko oceniają bezpieczeństwo, czystość, kompetencje nauczycieli i bogatą ofertę zajęć pozalekcyjnych.

39  Zbyt duże natężenie hałasu podczas przerw
Problem priorytetowy  Zbyt duże natężenie hałasu podczas przerw Szkoła przystąpiła do ogólnopolskiego programu Szkoła z klasą 2.0, którego celem m.in. jest niwelacja hałasu poprzez stworzenie przestrzeni dla dzieci- kreatywne spędzanie przerw (stoliki z grami planszowymi na korytarzach, gra w klasy oraz tory samochodowe - naklejki na podłogę korytarzy szkolnych, stół do tenisa stołowego

40 Podejmowanie działań dla umacniania zdrowia- procentowy obraz wyników
Aż 91% respondentów w ostatnich latach podjęło działania dla umacniania swojego zdrowia.

41 Podsumowanie- ocena standardów i problemów priorytetowych
Średnia liczba punktów Problem priorytetowy Koncepcja pracy szkoły, jej struktura i organizacja sprzyjają uczestnictwu społeczności szkolnej w realizacji działań w zakresie promocji zdrowia oraz ich skuteczności i długofalowości 4,8 W skład szkolnego zespołu promocji zdrowia powołać przedstawicieli pracowników niepedagogicznych Zapewnić członkom szkolnego zespołu promocji zdrowia szkolenia dotyczące SzPZ. Klimat społeczny szkoły sprzyja zdrowiu i dobremu samopoczuciu uczniów, nauczycieli i innych pracowników szkoły oraz rodziców uczniów 4,94 Podjąć działania mające na celu poprawienie relacji pracowników niepedagogicznych z uczniami (np poprzez wprowadzenie dnia pracownika obsługi) Szkoła realizuje edukację zdrowotną i program profilaktyki dla uczniów, nauczycieli i innych pracowników szkoły oraz dąży do poprawy skuteczności działań w tym zakresie 4,75 Przeprowadzić szkolenia dla nauczycieli i pracowników niepedagogicznych dotyczących zdrowia Warunki oraz organizacja nauki i pracy sprzyjają zdrowiu i dobremu samo-poczuciu uczniów, nauczycieli i innych pracowników szkoły oraz współpracy z rodzicami 4,61 Na zebraniach z rodzicami częściej omawiać sprawy związane z aktywnością fizyczną i uczestnictwem uczniów w zajęciach WF Należy przeprowadzić okresowe diagnozy, czy uczniowie przychodzą do szkoły po śniadaniu i co zjadają (kupują lub przynoszą) w czasie pobytu w szkole.

42 Ocena efektów działań i wybór problemów priorytetowych
Dobre samopoczucie w szkole Średnia liczba punktów dla 4 grup: 5 Problem priorytetowy: Podjąć działania mające na celu poprawienie relacji pracowników niepedagogicznych z uczniami, np poprzez wprowadzenie dnia pracownika obsługi. Podejmowanie działań dla umacniania zdrowia: Średni odsetek odpowiedzi „tak” dla 3 grup: 91,4% Wnioski do dalszych działań: Szkolny zespół promocji zdrowia zorganizuje spotkanie ze specjalistami dla pracowników szkoły dotyczące zdrowia. Uczniowie wykonają plakaty promujące zdrowy styl życia

43 Dziękuję za uwagę Szkolny koordynator Szkoły Promującej Zdrowie
w Szkole Podstawowej nr 7 w Legionowie Anna Ciok


Pobierz ppt "Prezentacja wyników autoewaluacji Szkoły Podstawowej nr 7 w Legionowie"

Podobne prezentacje


Reklamy Google