Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałPaweł Kuczyński Został zmieniony 8 lat temu
1
Wspólne emocje zmieniamy na trwałe relacje.
2
Pracownik/ Partner Pracuje Dobrze/Idealnie UmieChceMoże Aspekty umysłowe Aspekty fizyczne Motywacja Pensje Premie Otoczenie InDreams
3
Co to jest Incentive? Incentive Marketing motywuje do wyższego poziomu wykonania zadań poprzez nagrodę, która może być otrzymana po wykonaniu określonych i realistycznych celów. Incentive Travel to specjalnie zaprojektowana i przygotowana podróż, której celem jest dostarczenie jej uczestnikom niepowtarzalnych i niezapomnianych wrażeń w taki sposób aby: -wynagrodzić ich i umotywować do lepszej pracy w przyszłości, -spowodować lepsze postrzeganie firmy, -zbudować silne relacje biznesowe
4
Działania motywacyjne Incentive Travel Wyjazdy pracowników Wyjazdy Klientów i Dystrybutorów Szkolenia, seminaria Programy motywacyjne/Nagrody w konkursach Wyjazdy kadry zarządzającej Dla kogo i co?
5
Podróże44% Pieniądze32% Prezenty 4% Nie jestem pewien 16% (źródło - Corporate Meetings and Incentives magazine – Corporate Incentive Trends Survey, Listopad 2007) Najlepszy Motywator
6
88 na 102 Dyrektorów Sprzedaży wskazało wyjazdy incentive jako najlepsze narzędzie do budowania silnych relacji biznesowych. Źródło: własne InDreams Polska, Czechy, Rumunia
8
Wyjazd incentive Koncepcja -Temat wyjazdu Udany wyjazd Towarzyszące atrakcje „Tego Nie można kupić” Część merytoryczna, Szkolenie Branding
9
Rodzaje wyjazdów incentive Wyjazdy life-stylowe Wyjazdy konferencyjne Wyjazdy sportowe
10
„Nigdy nie wyobrażałem sobie, że będę z moim największym dystrybutorem śmiał się i płakał, rzucał się sobie w ramiona i przybijał piątkę” Cytat jednego z Klientów po wyjeździe sportowym
11
We don’t sell vacations, we sell growth.
12
Program Motywacyjny
13
Motywacja przez komunikacje Wyjazd motywacyjny Follow up Program motywacyjny
14
Program motywacyjny - komunikacja Odpowiedni czas trwania komunikacji – min. 6 miesięcy Bardzo atrakcyjna formuła programu Sprawdzona baza danych – grupa docelowa Zróżnicowane komunikaty, zróżnicowane i atrakcyjne narzędzia Stale zainteresowanie grupy
15
Program motywacyjny Główny cel wzrost sprzedaży o 8% Grupa docelowa 5500 dystrybutorów sprzętu IT Podział na trzy grupy dystrybutorów Szczęśliwa 40
16
Komunikacja
17
Komunikacja e-mail
19
Ogłoszenia w prasie branżowej
21
Strona www
26
Wyjazd motywacyjny
27
Follow-up
29
Program motywacyjny
30
Program motywacyjny
31
Kontakt InDreams InDreams Sp. z o.o. ul. Środkowa 1 03-430 Warszawa Telefon +48 22 405 10 37 - 38 Fax +48 22 405 10 39 www. indreams.pl Licencja turystyczna nr. 655/WA InDreams jest członkiem: Society of Incentive and Travel Executives Polskiej Izby Turystyki
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.