Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDominika Górecka Został zmieniony 8 lat temu
1
Grupa Tarczyński 2014 Grupa Tarczyński Brief na wykonanie standów permanentnych
2
Grupa Tarczyński 2014 Część I – informacje o firmie Opis Grupy Marka Tarczyński Nowa komunikacja 2014 Wiodące produkty Kanały dystrybucji Dotychczasowe ważniejsze ekspozytory Część II – informacje o przetargu Cel i przebieg przetargu Zadania dla producenta Proces przetargowy Spis treści
3
Grupa Tarczyński 2014 Opis Grupy
4
Grupa Tarczyński 2014 Grupa TARCZYŃSKI jest wiodącą firmą w Polsce, posiadającą wieloletnie doświadczenie w zakresie przetwórstwa mięsa. Grupa TARCZYŃSKI koncentruje się na przetwórstwie mięsa wieprzowego i drobiowego oraz sprzedaży i dystrybucji wytwarzanych wyrobów mięsno-wędliniarskich pod marką TARCZYŃSKI. Grupa Tarczyński Grupa TARCZYŃSKI posiada trzy zakłady produkcyjne. Główny zakład, zlokalizowany w Ujeźdźcu Małym, jest jednym z najnowocześniejszych zakładów w Europie. W skład Grupy wchodzą ponadto zakłady produkcyjne w Sławie i w Bielsku-Białej.
5
Grupa Tarczyński 2014 W dniu 18 czerwca 2013 r. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW. W czasie oferty spółka pozyskała 45 milionów złotych, które zostaną przeznaczone głównie na rozbudowę mocy produkcyjnych w zakładzie przetwórczym w Ujeźdźcu. Grupa Tarczyński Debiut na GPW
6
Grupa Tarczyński 2014 TARCZYŃSKI TO SPECJALISTA I POLSKI LIDER W SUCHYCH I PODSUSZANYCH WĘDLINACH O WYSOKIEJ JAKOŚCI I WYDŁUŻONEJ TRWAŁOŚCI. Wizja TSA w 2014 r UMOCNIENIE POZYCJI LIDERA W SEGMENCIE KABANOSÓW W POLSCE: NIEKWESTIONOWANY „KRÓL KABANOSA” – „TARCZYŃSKI TO KABANOSY, ALE NAJLEPSZE KABANOSY TO TYLKO TARCZYŃSKI” GŁÓWNE DZIAŁANIA WIZERUNKOWE I TRADE’OWE - KONTYNUACJA DZIAŁAŃ Z 2013 – „ZDANIEM WIELU NAJLEPSZE KABANOSY NA ŚWIECIE”
7
Grupa Tarczyński 2014 Marka Tarczyński
8
Grupa Tarczyński 2014 Marka Tarczyński Wiodąca marka kabanosów
9
Grupa Tarczyński 2014 Marka Tarczyński Pozycja NR 1 na rynku polskim !!! Marka Tarczyński jest liderem w kategorii KABANOSY na polskim rynku wędlin. Źródło danych: Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia 2013 Tarczyński jedną z 4 marek wędlin w Polsce o największej znajomości spontanicznej. Źródło danych: Grupa IQS, badania ilościowe, Styczeń 2014
10
Grupa Tarczyński 2014 -obecnie nie używa się wcześniejszych dopisków pod logiem ani symboliki tzw. „szlachcica” -Używany kolor w logo to Pantone: pomarańczowy: 151, kolor niebieski: 280 Prosimy o korzystanie w w/w wytycznych przy projektowaniu Logo marki Tarczyński
11
Grupa Tarczyński 2014 Konsumentami kabanosów Extra i Exclusive marki Tarczyński są zarówno kobiety jak i mężczyźni (25+) z wykształceniem średnim+, dochodami średnimi +, którzy są aktywnymi ludźmi, którzy do czegoś w życiu doszli, czegoś pozytywnego doświadczyli. Są to też konsumenci świadomi, wiedzący, że za jakość trzeba więcej zapłacić i poszukują tej jakości. Grupa docelowa
12
Grupa Tarczyński 2014 Nowa komunikacja 2014
13
Kabanosy Tarczyński NOWA kampania reklamowa 4 kwiecień - 18 maj 2014
14
Przedstawienie dwóch głównych grup produktowych: KAMPANIA MEDIALNA 4 kwiecień – 18 maj 2014 r
15
DLACZEGO KABANOSY TARCZYŃSKI EXTRA TO ZDANIEM WIELU NAJLEPSZE KABANOSY NA ŚWIECIE?
16
Ponieważ dzięki udoskonalonej technologi wytwarzania jest teraz jeszcze bardziej kruchy a tym samym posiada wyższą mięsności uzyskaną poprzez większe wysuszenie! DLACZEGO?
17
DLACZEGO KABANOSY TARCZYŃSKI EXCLUSIVE TO ZDANIEM WIELU NAJLEPSZE KABANOSY NA ŚWIECIE?
18
Ponieważ jest niezwykle cienki i delikatny, idealny do dzielenia się, a ponadto jest wyprodukowany aż ze 185g mięsa na 100 gram gotowego produktu. DLACZEGO?
19
Grupa Tarczyński 2014 Nowe filmy reklamowe umieszczamy pod niniejszymi linkami: http://www.youtube.com/watch?v=j_HrS-t7Wwg http://www.youtube.com/watch?v=MxDSkVy4ecM
20
Grupa Tarczyński 2014 Wiodące produkty
21
Grupa Tarczyński 2014 Wiodące produkty Kabanosy Exclusive Cienkie kabanosy w oryginalnych smakach, z możliwością ekspozycji poza ciągiem chłodniczym. Charakteryzują się wysoką mięsnością – do 200g mięsa na 100g gotowego wyrobu. Gramatura 120g
22
Grupa Tarczyński 2014 Wiodące produkty Kabanosy Extra Kabanos Extra Wieprzowy Kabanos Extra Drobiowy Wyjątkowy produkt, uhonorowany Medalem Europejskim i tytułem „Produkt najwyższej jakości w polskim przemyśle mięsnym”. Przyczyn olbrzymiej popularności Kabanosów Extra należy szukać w starannym doborze mięsa, w stosowaniu naturalnych, tradycyjnych osłonek i niespiesznemu, unikatowemu sposobowi suszenia. Całość według procedury, która jest naszą pilnie strzeżoną tajemnicą.
23
Grupa Tarczyński 2014 NOWA IMPULSOWA FORMA 80g Pakowana po 10 szt. w displayach Kabanosy Extra
24
Grupa Tarczyński 2014 Kanały dystrybucji marki Tarczyński
25
Grupa Tarczyński 2014 Kanały dystrybucji Kanał nowoczesny (dyskonty, super- i hipermarkety, C&C (produkty paczkowane, produkty na wagę) Kanał tradycyjny (sklepy prywatne, hurtownie) (produkty paczkowane, produkty na wagę)
26
Grupa Tarczyński 2014 Dotychczasowe ważniejsze ekspozytory
27
Grupa Tarczyński 2014 POS Naladowe 5-hakowe Stojące 8-hakowe Ekspozytory kartonowe na Kabanosy: - Exclusive 120g
28
Grupa Tarczyński 2014 POS Ekspozytor kartonowy na kabanosy: - Extra 175g i 80g
29
Grupa Tarczyński 2014 POS Ekspozytory drewniane na kabanosy: -Extra 220g, 175g -Exclusive 120g Naladowe 4-hakowe Stojące 9/12 hakowe
30
Grupa Tarczyński 2014 Część 2
31
Grupa Tarczyński 2014 Cel i przebieg przetargu
32
Grupa Tarczyński 2014 Cel przetargu: Wybór firmy, która będzie obsługiwać firmę Tarczyński S.A. w kwestii standów permanentnych w 2014 roku. Przebieg przetargu w 2 etapach: 1)Zebranie ofert oraz dokonanie wyboru 2 firm na podstawie przesłanych wizualizacji i wycen. 2)Przekazanie uwag do projektów i ocena prototypów. Na ich podstawie wybór jednej firmy. Cel i przebieg przetargu
33
Grupa Tarczyński 2014 Harmonogram Etap 1. Realizacja briefu oraz przesłanie propozycji do poniedziałku, 13.05.2014 do godz. 14 pod adres e-mail: pmandok@tarczynski.plpmandok@tarczynski.pl Etap 2. Kontakt w celu omówienia ewentualnych poprawek do 23.05.2014 Etap 3. Przygotowanie prototypu do 2 czerwca
34
Grupa Tarczyński 2014 Zadania dla producenta
35
Grupa Tarczyński 2014 Zadania dla producenta Celem producenta jest stworzenie ekspozytorów: Dwa rodzaje: Stojący, ¼ palety Naladowy (możliwość umieszczenia na ladzie z wędlinami, patrz dotychczasowe ekspozytory). Uniwersalnych, o możliwości ekspozycji: Kabanosów Extra 175g Kabanosów Exclusive 120g Kiełbas suchych (patrz produkty do umieszczenia na standzie). Trwałych (na sklepie stanie na minimum 1 rok) Spójnych z wartościami, wizją i nową komunikacją, która jest nowoczesna, nie tradycyjna. Spójnych ze sobą Łatwych do postawienia w sklepie: O wymiarach zbliżonych do poprzednich standów drewnianych Dobrze wpasowujących się w najlepiej sprzedażowe miejsca w sklepie.
36
Grupa Tarczyński 2014 Zadania dla producenta Rodzaj sklepu (pod względem wielkości): Hipermarkety w handlu nowoczesnym Sklepy duże w handlu nowoczesnym Sklepy duże w rynku tradycyjnym Sklepy małe w rynku tradycyjnym Hurtownie Rodzaj sklepu (pod względem sposobu obsługi przez handlowców TSA): Sklepy z bezpośrednią obsługą (możemy upilnować materiałów POS)
37
Grupa Tarczyński 2014 Zadania dla producenta Przygotować w Power Point (edytowalnym): -Maksymalnie 3 wizualizacje dla każdego standu -Wycenę produkcji jednej sztuki dla ilości 500 szt. z dostawą do Trzebnicy. Cena jednostkowa ma uwzględniać wszystkie koszty, jakie firma Tarczyński S.A. poniesie w produkcji oraz w procesie przetargowym. -Termin produkcji 500 szt., liczony od momentu zaakceptowania prototypu -Termin nadsyłania ofert to 13.05.2014 godz. 14.00
38
Grupa Tarczyński 2014 Kryteria wyboru Podstawowym kryterium wyboru będzie ocena jakości standu: -Innowacyjności -Dopasowania do naszego produktu -Dopasowane do naszej komunikacji w 2014 Dodatkowym kryterium będzie cena i czas produkcji
39
Grupa Tarczyński 2014 Informacje o produktach
40
Grupa Tarczyński 2014 Informacje o produktach Produkty umieszczane na nowym standzie: -nie muszą być trzymane w ciągu chłodniczym -najlepiej, aby na nim wisiały -mają różne wymiary dlatego haki muszą mieć możliwość regulacji, w zależności od tego jakie produkty na nich powiesimy
41
Grupa Tarczyński 2014 Informacje o produktach Produkty dla których należy przewidzieć standy: Kabanosy Exclusive 120g, 9cm x 21cm x 4cm Kabanosy Extra 175g, 10,5cm x 32 cm x 4 cm Kabanosy Extra 220g, 10,5cm x 41cm x 5cm Produkt nieokreślony, wymiar 9cm x 22cm x 7cm, waga 250g. Fizycznie produkty otrzymają firmy, które przejdą do drugiego etapu przetargu
42
Grupa Tarczyński 2014 Dziękuję autor: Karolina Fojcik
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.