Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

1. Plan prezentacji 1.Misja firmy 2.Model biznesu i działalność firmy 3.Forma organizacyjno-prawna 4.Formy zatrudnienia 5.Analiza rynku 6.Reklama i marketing.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "1. Plan prezentacji 1.Misja firmy 2.Model biznesu i działalność firmy 3.Forma organizacyjno-prawna 4.Formy zatrudnienia 5.Analiza rynku 6.Reklama i marketing."— Zapis prezentacji:

1 1

2 Plan prezentacji 1.Misja firmy 2.Model biznesu i działalność firmy 3.Forma organizacyjno-prawna 4.Formy zatrudnienia 5.Analiza rynku 6.Reklama i marketing 7.Analiza SWOT 8.Przychody i koszty działalności 9.Koncepcja działań handlowych 2

3 Innowacja, kreatywność i zaangażowanie motorem naszego postępu. Misja firmy 3

4 B2B, B2C, C2B, Web Advertising, Model biznesu 4

5 Pośrednictwo w wymianie ofert Reklama na głównej stronie przedsiębiorstwa Administracja strony Prowadzenie aukcji internetowych Kontakty bezpośrednie z potencjalnym klientem Wykonywanie projektów graficznych Wynajem powierzchni reklamowych Działalność Firmy 5

6 6

7 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Kapitał spółki Wspólnicy: Anna Glizda Adrian Morgulewski Środki w kasieKapitał zakładowy 120,000zł.5,000zł. Forma organizacyjno-prawna 7

8 1.Refundacja z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, z Priorytetu 1- Wzrost konkurencyjności dolnośląskich przedsiębiorstw. 2.Pozyskanie Anioła Biznesu Finansowanie działalności 8

9 Anna Glizda i Adrian Morgulewski – członkowie zarządu, wynagrodzenie z dywidendy, Tomasz Nowak – administrator sieci, programista, umowa o pracę, Katarzyna Binek – grafik, umowa o dzieło Marek Gaja – specjalista ds. bhp i p. poż 6 osób zatrudnionych na umowę zlecenie Forma zatrudnienia 9

10 Analiza rynku i konkurencji Analiza popytu Partnerzy biznesowi: wrocławska drukarnia ‘Ultima druk’ drukarnia poligraficzna www.reklamawizualna.pl Skywalkers.pl Konkurencja: www.miejsce-na-reklame.pl www.miejscareklamowe.com www.miejsca-reklamowe.pl Otoczenie przedsiębiorstwa 10

11 „Wiele rzeczy małych stało się wielkimi, tylko dzięki odpowiedniej reklamie.” 11 Mark Twain

12 1.Promocja w Internecie 2.Ulotki reklamowe 3.Balony reklamowe 4.Mobilna reklama samochodowa 5.Reklama „chodnikowa” 6.Akcja „koszulki” 7.Balon reklamowy 8.Wymiana linków z partnerami firmy Reklama i marketing 12

13 Analiza SWOT MOCNE STRONYSŁABE STRONY konkurencyjne ceny efektywne zarządzanie bazą klientów szeroka gama usług reklamowych aukcyjna metoda wynajmu powierzchni współpraca z doświadczonymi firmami (podwykonawcami) dobrze rozwinięty marketing firmy łatwość w dotarciu do potencjalnych klientów działania firmy na dobrze rozwiniętym terenie (duże miasto, dobrze rozwinięte województwo) wysoko wykwalifikowany personel nowa firma, nieznana na rynku brak doświadczenia w branży reklamowej ograniczone środki finansowe na rozwój i nowe inwestycje 13

14 Analiza SWOT SZANSEZAGROŻENIA nowe obszar działania firmy – szkolenia, kampanie reklamowe współpraca się z innymi przedsiębiorstwami- firma będzie zniżki dla stałych klientów udana kampania reklamowa, zwiększając udział firmy w rynku, powstawanie nowych przedsiębiorstw i wzrost popytu na usługi reklamowe zbliżające się wybory prezydenckie, parlamentarne, wydarzenia sportowe wzmagające popyt na tworzenie reklam wzrost znaczenia Internetu w życiu codziennym pojawienie się nowej konkurencji kryzys finansowy a co za tym idzie zmniejszenie zamożności klientów umacnianie się pozycji dotychczasowej konkurencji zwiększenie i różnorodność asortymentu konkurencyjnych firm malejące zainteresowanie reklamą 14

15 Przychody i koszty 1 mc2mc3mc6mc12mc przychody 5 13015 18513 32547 94625 530 koszty 110 80114 93415 25416 51419 007 zysk/ strata -105 671250-1 92931 4316 522 15 Kwoty podane w pln

16 Koncepcja działań handlowych Działania na 3 miesiące: Uruchomienie serwisu internetowego Intensywne działania reklamowe Zdobycie popularności serwisu oraz tworzenie bazy ogłoszeń Bezpośrednie pozyskiwanie klientów Aukcje powierzchni reklamowych Działania na 6 miesięcy: Kontynuacja dotychczasowych działań Działania reklamowe Refundacja z UE (zakup samochodu i stworzenie miejsca pracy) 16

17 Koncepcja działań handlowych Działania na 12 miesięcy: Prowadzenie szkoleń Tworzenie kampanii reklamowych Przetłumaczenie strony Rozszerzenie obszaru działalności 17

18 Dziękujemy za uwagę 18


Pobierz ppt "1. Plan prezentacji 1.Misja firmy 2.Model biznesu i działalność firmy 3.Forma organizacyjno-prawna 4.Formy zatrudnienia 5.Analiza rynku 6.Reklama i marketing."

Podobne prezentacje


Reklamy Google