Ankieta Oceny Zajęć 2014/2015. Na zakończenie każdego z semestrów w roku akademickim 2014/2015 tj. w terminie 2 lutego 2015 - 14 marca 2015 oraz 8 czerwca.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYPENDIA 1) stypendium socjalne, 2) stypendium specjalne,
Advertisements

KRK – na Uniwersytecie Warszawskim Marta Kicińska-Habior
Wewnętrzny system zapewniania jakości KSZTAŁCENIA
UCHWAŁA RADY IS UW W SPRAWIE ORGANIZACJI STUDIÓW II STOPNIA 2 marca 2010 r.
Średnie z poszczególnych pytań. Ocena jakości dydaktyki Studencka ocena jakości realizacji przedmiotów przeprowadzona w roku akademickim 2011/201 2.
Rola studentów w zapewnianiu jakości kształcenia w jednostkach Uniwersytetu Warszawskiego.
Wisła sierpień 2004 Wisła Wisła sierpień 2004 Historia działalności kół naukowych 2001 – pierwsza grupa realizowała projekt symulacji ruchu miejskiego.
Pełnomocnik Rektora ds. Zapewnienia i Doskonalenia Jakości Kształcenia
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2012/13.
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2013/2014.
Ankieta Oceny Zajęć Dydaktycznych
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
1.Prezentacja zadań UZZJK zgodnie z zaleceniami PKA. 2.Przedstawienie bieżącej sytuacji dotyczącej przeprowadzonych hospitacji i ankietyzacji na poszczególnych.
Krajowe Ramy Kwalifikacji. Harmonogram prac Do 28 lutego 2012 – każdy Instytut, w ramach prac Zespołu ds. Jakości Kształcenia, opracowuje opis efektów.
DOSKONALENIE PROGRAMÓW KSZTAŁCENIA WARSZTATY 8 maj 2013.
Zasady i tryb przeprowadzania ankiet oceny przedstawianej przez studentów i doktorantów po zakończeniu każdego cyklu zajęć Szczecin,13 grudnia 2013.
Instrukcja USOS Ankiety wersja by Marek Opacki.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
Seminarium Dobre praktyki w organizacji studiów I stopnia Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechnika Gdańska Prof. dr hab. inż. Alicja.
Program ERASMUS w Śląskiej Wyższej Szkole Medycznej w Katowicach.
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
Definiowanie wymagań USOS. Dlaczego ważne jest precyzyjne definiowanie wymagań w USOS? Wymagania są odzwierciedleniem programu studiów. Przyczynia się
EWALUACJA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA – DANE ZBIORCZE Rok akademicki 2012/2013 Semestr letni.
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2014 / 2015.
Informacje dla studentów I roku, studia I stopnia
Operacja Sukces to unikatowy w skali kraju projekt finansowany z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej mający na celu reformę programu studiów na.
Kreatywny Humanista Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka
Raport z badań CSR w opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych oraz spółek giełdowych Badanie wśród przedstawicieli spółek giełdowych Warszawa,
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Biologia – nauczanie biologii Przeznaczony dla studentów,
Analiza wyników ankiet za rok 2012/2013. Ocenie zostali poddani nauczyciele akademiccy prowadzący zajęcia dydaktyczne, ujęci w planach ankietyzacji na.
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
,, Witamy na naszej konferencji!. Og ł oszenia o naszej akcji.
KRK – na Uniwersytecie Warszawskim 7czerwca 2011 Marta Kicińska-Habior.
Socrates/Erasmus Program edukacyjny Unii Europejskiej.
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2015 / 2016.
Konsultacje publiczne: omówienie wyników badań ankietowych i fokusowych dr Marta Jaskulska.
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2013/2014.
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2014/2015 ( semestr zimowy)
Uczelniany System Zapewnienia Jakości Kształcenia w Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie Sprawozdanie z działalności w roku akademickim 2014/2015.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GOSPODARKA PRZESTZRENNA II st. Studia stacjonarne 2014.
LpKlasaFrekwencja 1. III B 92,72 2.III D 90,19 3.III A 89,75 4.III C 89,60 5.III E 89,14 6.III G 88,64 7.III H 87,30 8.III F 83,10 ZESTAWIENIE FREKWENCJI.
1. Podział na grupy 2. Wybór starostów poszczególnych grup (zostają po spotkaniu w celu wybrania starosty roku) 3. Założenie konta mailowego dla roku.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2014/2015 Łódź 2016.
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2016 / 2017.
RESZOWSKA DIAGNOZA SPOŁECZNA 2015 Dr Hubert Kotarski Dr Krzysztof Malicki Dr Mariusz Palak Dr Krzysztof Piróg Uniwersytet Rzeszowski.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2012/2013 Semestr zimowy Dr Agnieszka Pawlak, Zakład Nauk o Rodzinie UM Dr Paweł Przyłęcki,
Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki ul. Nowowiejska Jelenia Góra.
Ogólne zasady regulujące przebieg studiów w charakterze kandydata na żołnierza zawodowego.
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2017 / 2018.
w tym dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej: ,61 zł
Kierunek: Zarządzanie Specjalność: Przedsiębiorczość i Marketing
Magdalena Kubik URLOP OD ZAJĘĆ EGZAMINY I PRACE DYPLOMOWE
„Fizyczna karuzela”- eksperymenty
ROK SZKOLNY 2017/2018.
System punktowy - system oceniania z wychowania fizycznego
Postawy studentów wychowania fizycznego Uniwersytetu Rzeszowskiego wobec zdrowia Dr Jaromir Grymanowski Uniwersytet Rzeszowski Wydział Wychowania Fizycznego.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze
Spotkanie opiekuna roku ze studentami
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród studentów w roku akademickim 2016/2017 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród nauczycieli w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
Teatr w Afryce, Afryka w t eatrze
Wyniki ankiet oceny nauczycieli akademickich przeprowadzonych w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu Zapewnienia.
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze
STUDIA I PRAKTYKI ZA GRANICĄ
Wyniki ankiety oceny jakości kształcenia przeprowadzonej wśród studentów w roku akademickim 2017/2018 Realizując zadania wynikające z Wewnętrznego Systemu.
NAUKA ADMINISTRACJI mgr Karina Pilarz.
Zapis prezentacji:

Ankieta Oceny Zajęć 2014/2015

Na zakończenie każdego z semestrów w roku akademickim 2014/2015 tj. w terminie 2 lutego marca 2015 oraz 8 czerwca lipca 2015, została przeprowadzona Ankieta Oceny Zajęć Dydaktycznych.

Frekwencja W semestrze zimowym w Ankiecie wzięło udział 3522 studentów, co daje frekwencję na poziomie 16%, natomiast w semestrze letnim frekwencja była niższa, w badaniu wzięło udział 7% studentów.

Udział studentów poszczególnych Wydziałów w ankiecie oceny zajęć

Średnia ocena 2011/ średnia ocen dla UMCS w semestrze zimowym wyniosła 4,37, w semestrze letnim 4,54; 2012/ średnia ocen dla UMCS w semestrze zimowym wyniosła 4,6, w semestrze letnim 4,59; 2013/ średnia ocen w skali UMCS, zarówno dla semestru zimowego, jak letniego wyniosła 4,63 ; 2014/ średnia ocen w skali UMCS, zarówno dla semestru zimowego, jak letniego wyniosła 4,64

Oceny jednostek UMCS z podziałem na semestry

Sylabusy Znajomość sylabusa przedmiotu analizując odpowiedzi dla całego UMCS

Jakość sylabusów w opinii studentów

Zajęcia dydaktyczne Ocena różnych aspektów zajęć w skali UMCS

Ocena poszczególnych aspektów zajęć z podziałem na Wydziały