Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Paweł Czesak Łukasz Mrowicki Zaspokoić popyt.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
Advertisements

Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
SKUTECZNOŚĆ i EFEKTYWNOŚĆ SYSTEMU
Struktura zatrudnienia w przedsiębiorstwach
Ekonomia społeczna w sektorze NGO omówienie wyników pracy podczas seminarium w Krakowie.
Dr Michał Boni, Mateusz Walewski Wrocław 23 maja 2007 Projekt realizowany przy udziale środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
Dr inż. Bożena Mielczarek
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PL Marketing Sp. z o.o. Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak Władysława.
Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Michał Jędrzejczak
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Jarosław Piszczek
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa Spółdzielnia Usługowo Produkcyjna Kółek Rolniczych „PROAGRO” ul. Polna Chrzypsko Wielkie.
Ul. Gdyńska 31/33 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Ul. Rolna 14 Wronki Zespół konsultantów: Robert Lewicki
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PW NAGLAK
ANALITYCZNE MODELE SYSTEMÓW KOLEJKOWYCH
Definicje operacji.
TEORIA KOLEJEK opracowanie na podstawie :
TEORIA KOLEJEK opracowanie na podstawie :
TEORIA KOLEJEK opracowanie na podstawie :
Zadanie 1.
P O P Y T , P O D A Ż.
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
Projekt przygotowali Norbert Perzak Piotr Wiewiórka
Biznesplan.
Prawo popytu.
SEKTOR IT AKTYWIZATOREM SKUTECZNEJ KONKURENCJI BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH NA RYNKU BANKOWYM Jerzy Różyński Prezes Zarządu Krajowego Związku Banków Spółdzielczych.
Praca Tymczasowa korzyści dla pracowników i dla pracodawców
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.
Quick-School.
Planowanie przepływów materiałów
Zadanie 1.
Symulacja dyskretna Dr inż. Bożena Mielczarek. Model nr 2. (Książka rozdz.8.3, str )  Wyroby napływają w tempie opisanym rozkładem wykładniczym.
Jak nie zabić swojego klienta/programisty? Netday Lublin.
Autor: Franciszek Sobiecki Promotor: Dr inż. Andrzej Szuwarzyński
Literatura Dr Agnieszka Systemy masowej obsługi 7 Koronacki J.,.
WARSZAWA LIPIEC 2015 Mazowiecki Ośrodek Badań Regionalnych URZĄD STATYSTYCZNY W WARSZAWIE DZIEŃ Z ŻYCIA MIESZKAŃCA MAZOWSZA.
Centrum Narciarskie „Lyžařskě Vleky” w Peči pod Chopkěm Przemysław Antoniak Artur Pieniądz.
Cafe D. Pownd. Cafe D. Pownd:  Stołówka studencka  Dla 550 studentów The National Academy of Liberal Arts  Otwarta 7:00-19:00 w dni powszednie, zamknięta.
City Assistance Małgorzata Baranowska Przemysław Zaborowski.
Zarządzanie innowacją. Adaptacja i zastosowanie sprawdzonych rozwiązań hiszpańskich na gruncie polskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
1 REZYGNACJA Z PRODUKTU PRZYNOSZACEGO STRATĘ WEDŁUG TRADYCYJNEGO RACHUNKU KOSZTÓW.
MACHINE REPAIR Symulacja z arkuszem kalkulacyjnym Magdalena Gołowicz Agnieszka Paluch.
California Cooperative Bank Jakub Bielecki. California Cooperative Bank Plan prezentacji  1. Przedstawienie problemu  2. Założenia modelu  3. Wyniki.
1 REZYGNACJA Z PRODUKTU PRZYNOSZACEGO STRATĘ WEDŁUG TRADYCYJNEGO RACHUNKU KOSZTÓW.
ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJI
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
II stopień - Logistyka Specjalność: Zarządzanie Łańcuchem Dostaw.
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
RACHUNKOWOŚĆ I REWIZJA FINANSOWA Katedra Rachunkowości.
Polityka rynku pracy w Polsce
Bezrobocie.
POMIAR PROCESÓW – GWARANCJA SZYBKIEGO PODNIESIENIA EFEKTYWNOŚCI
Prezentacja agencji – nazwa agencji
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji
Ustalenie polityki cenowej - przykład
Średnie narażenie na pył PM 2,5 Miasto Średnie narażenie na pył PM 2,5 Kraków/Górny Śląsk 32/31 Rybnik, Bielsko-Biała, Kalisz 28 Poznań, Legnica 25.
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
Marketing w Firmie.
Model ekonometryczny z dwiema zmiennymi
FACULTY OF ENGINEERING MANAGEMENT
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Zapis prezentacji:

Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Paweł Czesak Łukasz Mrowicki Zaspokoić popyt

Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber 1. Bar-Ber i jego usługi 2. Dotychczasowe wyniki 3. Szanse vs. zagrożenia - nowe rozwiązania 4. Hipotetyczne rozwiązania i ich symulacje 5. Wnioski i decyzje

Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Bar-Ber i jego usługi Lokal Lokal czynny 9h, obsługiwani wszyscy którzy weszli przed zamknięciem Poczekalnia: Krzesło Fotel Stanowisko przy lustrze

Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Dotychczasowe wyniki  Jeden fryzjer-golibroda  Klienci, dla których nie ma miejsca przed lustrem ani w poczekalni idą do konkurencji  Średni czas pomiędzy wejściami klientów 15’ 20’’  Średni czas strzyżenia/golenia 25’  Średnia rotacja klientów 12 osób/dzień 23 osoby/dzień

 Problem rezygnujących klientów – długofalowe skutki  Możliwe rozwiązania: Nakłonienie klientów do pozostania - dostawienie stołka, wyłożenie kolorowych magazynów Zatrudnienie pomocnika – drugiego fryzjera z własną 2 miejscową poczekalnią Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Szanse vs. zagrożenia

Symulacja działalności na 100 najbliższych dni w 3 wariantach: Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Hipotetyczne rozwiązania i ich symulacje Dotychczasowy Drugi fryzjer Dodatkowy stołek

Odsetek klientów obsłużonych: Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Hipotetyczne rozwiązania i ich symulacje

Liczba obsługiwanych klientów na godzinę: Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Hipotetyczne rozwiązania i ich symulacje

Średni czas czekania klienta: Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Hipotetyczne rozwiązania i ich symulacje

Rekomendujemy wybór wariantu: 2 fryzjerów, pod warunkiem, że jego gaża nie przekracza wartości utargu z 10 klientów Odsetek obsłużonych klientów: 99,9% Średni czas czekania klienta: 2’ 51’’ Średnia liczba klientów obsługiwanych na godzinę: 3,8 Skrócenie efektywnego czasu pracy fryzjera (i pomocnika) z blisko 100% do 79% Rezygnacja z krzeseł – pozostawienie po jednym miejscu w każdej z kolejek Fotele zajęte średnio przez 31% dnia Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Wnioski i decyzje

Dziękujemy za uwagę! Zapraszamy codziennie w godz. 8:00 – 17:00 Obsługujemy do ostatniego klienta!