Zakochaj się w MPK Autor: Maciej Serweta. Cel: Poprawa wizerunku MPK wśród mieszkańców Wrocławia. Grupa docelowa: kobiety i mężczyźni. Wiek: 17 – 40 lat.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
Advertisements

Nowy model komunikacji z emitentami
Budowa centralnego odcinka II linii metra
Warszawa 2012 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
Rdzenne rozszerzenia Joomla!
Nowy projekt KYB - QR KOD.
Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
Organizacja transportu publicznego w Metropolii Zatoki Gdańskiej – stan istniejący i kierunki rozwoju Hubert Kołodziejski – Metropolitalny Związek Komunikacyjny.
Komunikacja i Turystyka
Generujemy efekty Działania na portalu Facebook produkcja advergames.
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
PROGRAMOWANIE p o w t ó r k a
Czym jest profil osobisty na Facebooku? -Budowa -Funkcje
Rozkład jazdy na telefon komórkowy
Twoje narzędzie do pracy grupowej
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Marketing Maciej Ossowski, Implix.
Systemy prezentacji treści (Digital Signage)
Dla Związku Komunikacyjnego Komunikacja Międzygminna w Chrzanowie Katowice, sierpień 2011 r.
5 nowych autobusów zasilanych paliwem ekologicznym – bioestrem
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
Co to jest R&G ? R&G to wiodący producent:
Elektroniczna Karta Miejska i Publiczne Punkty Dostępu do Internetu w Mieście Rybnik.
Nowe ceny biletów. Nowy system ulg. Nowe zasady przewozowe. Komunikacja miejska w Stalowej Woli od r. KLIKAJ NA SLAJDY, ABY PRZEJŚĆ DO NASTĘPNEGO.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Interactive Marketing Partner marketing
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Czytelność układu linii
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 2 im Natalii Gąsiorowskiej w Łodzi
LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.
SZKOLNY KODEKS 2.0 Zespół Szkół Politechnicznych im. Bohaterów Monte Cassino we Wrześni.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
OFERTA SYSTEMU IDENTYFIKACYJNEGO BOS BEZPIECZNY OBIEKT SPORTOWY Schematy zastosowania Karty Kibica i Micro Biletu.
2/13 Portal Podatkowy e-Deklaracje 2.
Warszawa 2009 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
WNIOSKI Z DEBATY: ‘’ JAK ZWIĘKSZYĆ BEZPIECZEŃSTWO DOJAZDU DO SZKOŁY I ZADBAĆ O EKOROZWÓJ GMINY DOBIEGNIEW?’’
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
To miejsce na tytuł prezentacji Imię i Nazwisko. To miejsce na tytuł prezentacji Imię i Nazwisko.
Zagadnienia  1. Rzeczywistość rozszerzona  2. Kody QR  3.  3. Komunikacja bliskiego zasięgu (NFC)  4. Aplikacje biznesowe CR i CM  5. Web 2.0 i.
Działania Białostockiej Komunikacji Miejskiej w ramach projektu: „Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego miasta Białegostoku- Etap.
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
Zaawansowane technologie Internetowe Hurtownia strumieni GPRS Dominika Grębowiec Marcin Sikoń Przemysław Gałązka Paweł Głogowski.
PROJEKT I IMPLEMENTACJA APLIKACJI MOBILNEJ "INFORMATOR UO”. Autor: Marcin Marcinkowski Promotor: Dr Helena Kiriczenko.
Co to jest e-PUAP  e-PUAP to Elektroniczna Platforma Administracji Publicznej – nowoczesny system komunikacji pomiędzy Obywatelem, Przedsiębiorcą a Urzędem.
Zarządzanie transportem Wybrane elementy
PRZEWODNIK. ODZNAKA JAKOŚCI ETWINNING Odznaka Jakości jest przyznawana najciekawszym, kreatywnym i innowacyjnym projektom eTwinning i wskazuje osiągnięcie.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
My Pasażerowie Manifest pasażerów, przygotowany w ramach kampanii obywatelskiej lepszytransport.pl.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Gorączka Złota PCK „Detektyw Grosik” 2017
Komunikacja ze szkołą i nauczycielami - dziennik elektroniczny
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
ALMADA – dobre praktyki transportowe
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Projekt poprawy jakości transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej narzędziem technicznego wsparcia integracji transportu publicznego w Szczecińskim.
Konkurs na „Najlepszego Kierowcę Nowosądeckiej Komunikacji Miejskiej 2018 roku” odbędzie się w dniach od 15 sierpnia do 30 września 2018 roku i będzie.
UPRZYWILEJOWANIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Podpis elektroniczny – załóż profil zaufany
Włączenie Gminy Łomianki do 1 strefy biletowej warszawskiej komunikacji miejskiej Konsultacje społeczne Łomianki, 16 listopada 2017 r.
Zapis prezentacji:

Zakochaj się w MPK Autor: Maciej Serweta

Cel: Poprawa wizerunku MPK wśród mieszkańców Wrocławia. Grupa docelowa: kobiety i mężczyźni. Wiek: 17 – 40 lat. Status zawodowy: uczniowie, studenci, pracujący, miłośnicy komunikacji miejskie, posiadacze smartfonów i tabletów. Social Media: Facebook, 4square, dowolny czytnik kodów QR - w dalszej perspektywie rozszerzenie kanałów o: Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube. Nośniki wspomagające: Wyświetlacze LCD w pojazdach MPK, nośniki reklam, nośniki reklam na rączkach w autobusach, kody QR. Informacje podstawowe

Działania w ramach kampanii

Narzędzie: 4square Opis: Przy pomocy aplikacji 4square właściciel smartfona lub tabletu „loguje” się na przystanku do podlinkowanego rozkładu jazdy. Tylko na wybranych przystankach zakodowane są serduszka – punkty. Zebranie odpowiedniej ilości serduszek – punktów uprawnia do odbioru drobnego upominku od MPK Wrocław. Przykładowy taryfikator: 15 pkt. - Smycz 30 pkt. - T-shirt 50 pkt. - Kubek 300 pkt dniowy bilet miesięczny Łap serduszka

Co dwa tygodnie lokalizacja serduszek – punktów ulega zmianie, „złapać serduszko” można tylko jeden raz na konkretnym przystanku. Cel: Poprawa dostępności rozkładu jazdy wśród mieszkańców. Zachęta do korzystania z elektronicznej formy rozkładu jazdy. Stworzenie nowej przestrzeni w sieci do celów reklamowych, a więc możliwość sprzedaży nowych powierzchni reklamowych. Cel pośredni: zwiększenie ilości sprzedaży biletów. Czas trwania: 2-3 miesiące, rok szkolny i akademicki. Kanał informacji: Facebook, Twitter, strona www. Łap serduszka – c.d.

Narzędzie: Dowolny czytnik kodów QR w smartfonie lub tablecie. Opis: 14 lutego, a więc w Walentynki ukrywamy w tramwaju i autobusie po jednym kodzie QR z odnośnikiem do formularza uprawniającego do odbioru darmowego, 30 dniowego doładowania UrbanCard dla siebie i partnera, ufundowanego przez Zarząd MPK lub Sponsora. Warunkiem odbioru nagrody są: Wypełniony formularz i skasowany bilet w tym autobusie lub aktualna UrbanCard. Dla ułatwienia można zaznaczyć, że kody kreskowe znajdują się w autobusach Brygady 10, lub podać inną formę ułatwienia zadania. W kampanii obowiązuje zasada: „kto pierwszy ten lepszy”. Cel: Zachęta do korzystania w tym szczególnym dniu z komunikacji zbiorowej. Cel pośredni: zwiększenie ilości sprzedaży biletów. Czas trwania: 14 lutego. Kanał informacji: Facebook, Twitter, strona www. Prezent na walentynki

Narzędzie: Instagram, Pinterest Opis: Działanie opiera się na tradycyjnej zasadzie konkursu na najładniejsze zdjęcie, zawierające jednocześnie motyw miłosny i transportowy - jednoznacznie kojarzący się z transportem miejskim w mieście (np. róża na torach). Z publikowanych przez uczestników konkursu, przy pomocy narzędzi Instagram, Pinterest fotografii zostanie wybrane 12 najładniejszych, a następnie zostanie złożony i wydany kalendarz na następny rok. Cel: Ocieplenie wizerunku przedsiębiorstwa. Czas trwania: 2 miesiące. Kanał informacji: Facebook, Twitter, strona www, Pinterest, Instagram. Przywieź swoje szczęście

Narzędzie: Facebook Opis: Wpis na tablicy profilu Facebook: Podróżujesz tramwajem lub autobusem? Nie wiesz jak zagadać do chłopaka lub dziewczyny? Wyślij do nas , albo wrzuć to na naszego walla. Powodzenia! Cel: Ożywienie kanału informacyjnego Facebook Czas trwania: cały rok Kanał informacji: facebook. Zakochaj się w MPK

Narzędzie: dowolny program graficzny. Opis: Na profilu facebook i stronie www firmy powinny znaleźć się pliki w formatach *.bmp, *.jpeg, *.gif obrazujące tabor autobusowy i tramwajowy MPK Wrocław, jednakże bez barw firmowych (patrz też: Czarno – białe rzuty boczne i czołowe zostaną pobrane na komputer użytkownika a następnie pokolorowane pod dowolnym programem graficznym. Wykonana pracę użytkownik przesyła em, lub wkleja na facebookowego walla przedsiębiorstwa. Najładniejsza praca zostanie nagrodzona atrakcyjnym upominkiem lub projekt zostanie naniesiony na jeden z autobusów/tramwajów. Cel: Ożywienie kanału informacyjnego Facebook. Czas trwania: 1 – 12 lutego Kanał informacji: Facebook, strona www. Zrób zakochany autobus lub tramwaj