1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Advertisements

Legnica 4 października 2011r. Jelenia Góra 5 października 2011r. Wałbrzych 6 października 2011r. Wrocław 11 października 2011r. Opole 7, 12 października.
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
Wyniki sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego i maturalnego w 2009 r. uczni ó w szk ó ł prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec.
Obowiązkowy Egzamin z Matematyki Obowiązkowy Egzamin z Matematyki 2010.
5 kwietnia 2011 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
Egzamin maturalny w 2008 roku.1 Egzamin maturalny w 2008 roku podstawowe informacje Opracowała: Halina Sitko Warszawa,20 sierpnia 2007 r.
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
MATURA 2010 RAPORT Opracowały: Dorota Gajda i Małgorzata Adamczyk.
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTÓW
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Egzamin maturalny w 2007 roku.1 Egzamin maturalny w 2007 roku Aktualizacja: Halina Sitko Centralna Komisja Egzaminacyjna, wrzesień 2006 r.
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
MATURA Podstawa prawna. 2. Egzamin maturalny – cóż to takiego? 3. Deklaracja maturalna. 4. Zwolnienie z egzaminu. 5. Harmonogram egzaminu maturalnego.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego Skala staninowa średnich wyników szkół (w %) z egzaminu gimnazjalnego w 2012 r. Stanin Język polski Historia.
rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
Maksymalnie za część humanistyczną testu można było uzyskać 20 punktów.
Wyniki Zespołu Szkół w Besku w egzaminach zewnętrznych
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
Sprawozdanie z testu kompetencji klas szóstych październik 2012r.
1 Analiza wyników sprawdzianu ‘2014 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Krowiarkach – XI 2014 – XI 2014 Opracował: J. Pierzchała.
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
MATURA Podstawa prawna Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2014r. uczniów szkó ł w gminie Mas ł ów.
Porównanie z rokiem  Skala staninowa (od ang. standard nine), standardowa dziewiątka – dziewięciostopniowa skala testu psychologicznego znormalizowana.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.
Egzaminy zawodowe, maturalne i gimnazjalne 2014 r.
Obowiązkowa matura z matematyki Co wiadomo o tym egzaminie na dwadzieścia miesięcy przed jego premierą? Piotr Ludwikowski.
Informator dla rodziców
EGZAMIN MATURALNY ’2016 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7.IX r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r.
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
Sprawdzian po klasie szóstej INFORMACJE W PIGUŁCE Do rozwiązania było 26 zadań z języka polskiego i matematyki Maksymalnie można było uzyskać 40.
18, 19, 20 kwietnia 2016 Podstawę prawną przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego stanowią następujące akty prawne: 1. Ustawa z dnia 7 września 1991 r.
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Kwiecień 2015 Opracowanie: Elżbieta Wachnik-Kulpa Agnieszka Piotrowska-Jobda Marta Bąk Małgorzata Domańska.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
MATURA 2006 podstawowe informacje CENTRALNA KOMISJA EGZAMINACYJNA WYDZIAŁ MATUR.
I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika – najlepsza szkoła ponadgimnazjalna w powiecie żywieckim I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Żywcu.
Egzamin gimnazjalny Na podstawie § 32 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
ANALIZA WYNIKÓW MATUR 2014 Liceum Ogólnokształcące w Krościenku n. D.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego w Społecznym Gimnazjum w Rybniku.
Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2015/2016.
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
Egzamin gimnazjalny Informacje dla rodziców uczniów klas trzecich Egzamin * kwiecień * 2016r.
Wyniki egzaminu maturalnego 2006 Maria Krystyna Szmigel OKE Kraków_2006.
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2015/2016.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
1 1 Podsumowanie egzaminu gimnazjalnego przeprowadzonego w 2016 roku w województwie pomorskim Wrzesień 2016 roku.
Egzamin maturalny w 2009 roku.1 Egzamin maturalny w 2009 roku podstawowe informacje Opracowała: Halina Sitko Warszawa, 1 września 2008 r.
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn R.
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Egzamin gimnazjalny z języka obcego nowożytnego
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Uprawnienia laureatów i finalistów olimpiad przedmiotowych oraz laureatów konkursów przedmiotowych Warszawa, 22 kwietnia 2014 r.
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
Wykorzystywanie wyników sprawdzianu w pracy dydaktycznej
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
MATEMATYKA Egzamin ósmoklaisty
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
5 kwietnia 2016 r. Sprawdzian szóstoklasisty w roku szkolnym 2015/16
Zapis prezentacji:

1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na mocy Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz.U. Nr 83, poz. 562, z późn. zm.) Celem sprawdzianu było zbadanie, w jakim stopniu uczniowie klas szóstych szkół podstawowych opanowali umiejętności opisane w formie standardów wymagań egzaminacyjnych. Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów: czytanie, pisanie, rozumowanie, korzystanie z informacji, wykorzystywanie wiedzy w praktyce.

1.Po raz pierwszy w tym roku sprawdzian składał się z dwóch części: a)Pierwszej, trwającej 80 min. (120 min.*) zawierającej zdania z języka polskiego i matematyki b)Drugiej, trwającej 45 min. (70 min.*) zawierającej zadania z języka angielskiego 2.Wyniki sprawdzianu podane zostały w procentach i przedstawione jako średnie arytmetyczne * dane w nawiasach dotyczą uczniów rozwiązujących zadania w arkuszu dostosowanym.

Standardowy zestaw zadań egzaminacyjnych (SP-1-152) w części pierwszej składał się z 27 zadań, w tym z 22 zadań zamkniętych (11 zadań z j. polskiego i 11 zadań z matematyki) i z 5 zadań otwartych (2 zadania z j. polskiego i 3 zadania z matematyki). Za poprawne rozwiązanie zadań z tej części można było uzyskać 41 punktów. W części drugiej (język angielski) zestaw (SA-1-152) składał się z 11 zadań zamkniętych. Za poprawne rozwiązanie zadań można było uzyskać 40 punktów.

ZESTAWIENIE I OPRACOWANIE WYNIKÓW SPRAWDZANIU KOMPETENCJI KLAS 6 W ROKU SZKOLNYM 2014/2015

ZESTAWIENIE WYNIKÓW SPRAWDZIANU Ilość uczniów naszej szkoły biorąca udział w sprawdzianie – 59 Minimalna ilość procent osiągnięta w tym roku – 29% z cz. I i 45% z cz. II Maksymalna ilość procent osiągnięta w tym roku –93% z cz. I i 100% z cz. II Średni wynik w naszej szkole wyniósł 69,31% cz. I i 82,38% cz. II, odpowiednio wyniki te wynosiły: w Bielsku – Białej 71,07% i 82,2%, w powiecie bielskim 66,49% i 79,7%, w województwie śląskim 65,5% i 78%.

W części I najwięcej uczniów – 13 uzyskało stanin 4 W części II najwięcej uczniów – 21 uzyskało stanin 6 Najwyższy stanin 9 uzyskał w części I jeden uczeń, w części II dziewięciu uczniów Najniższy stanin 1 uzyskał w części I jeden uczeń, a w części II zero uczniów

Procentowe porównanie ŚREDNICH WYNIKÓW SPRAWDZIANU

Porównanie wyników z części I w %

Porównanie wyników z j. polskiego w %

Porównanie wyników z matematyki w %

Porównanie wyników z części II - język angielski w %

W tym roku przypisano w CZĘŚCI PIERWSZEJ następujące wartości procentowe poszczególnym staninom: ilość PROCENTstaninnazwa staniny 0 – 291NAJNIŻSZY 32 – 392BARDZO NISKI 41 – 493NISKI 51 – 614NIŻEJ ŚREDNI 63 – 735ŚREDNI 76 – 836WYŻEJ ŚREDNI 85 – 907WYSOKI 93 – 958 BARDZO WYSOKI NAJWYŻSZY

W tym roku przypisano w CZĘŚCI DRUGIEJ (j. ang.) następujące wartości procentowe poszczególnym staninom: ilość procentstaninnazwa staniny 0 – 351NAJNIŻSZY 38 – 482BARDZO NISKI 50 – 603NISKI 63 – 754NIŻEJ ŚREDNI 78 – 885ŚREDNI 90 – 956WYŻEJ ŚREDNI 987WYSOKI 1008 BARDZO WYSOKI 1009 NAJWYŻSZY

Staniny to umowne przedziały (klasy) na jakie dzielimy dużą populację. Wyróżnia się dziewięć stanin: najniższa, bardzo niska, niska, poniżej średniej, średnia, powyżej średniej, wysoka, bardzo wysoka, najwyższa. W pierwszej (najniższej) jest zawsze (około) 4% populacji, a potem kolejno 7%, 12%, 17%, 20%, 17%, 12%, 7%, 4% populacji. Procentowy rozkład w staninach nie zależy więc od wyników populacji. Staniny służą więc do porównywania wyników w ramach konkretnego badania (egzaminu) – nigdy nie można odnosić określonych stanin do danych (wyników) pochodzących z innego badania (egzaminu) /staniny.pdf

DANE POCHODZĄ Z: AUTORZY OPRACOWANIA: Krystyna Penkala Jolanta Sienicka Beata Niklińska - Kantor