Dr Marta Pawelec. Praca dydaktyczna Pomoc psychologiczna – sytuacje symulacyjne; kontakt pomocowy, rozmowa, terapia, mediacje.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Advertisements

„Sześciolatek w szkole”
SZEŚCIOLATEK W NASZEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa Nr 2 im
Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. TWÓRCÓW LITERATURY DZIECIĘCEJ
Vademecum zawodu - „Nauczyciel”.
Ulotka informacyjna dla rodziców Sześciolatek w szkole.
Wykorzystanie w szkole
Kącik Logopedyczny.
Lucyna Maculewicz - Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 3
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
Rok szkolny 2009 / 2010 PEDAGOG SZKOLNY BOŻENA BOGOJŁO PSYCHOLOG EWA BOGUSZ - DURCZAK.
Szkoła Podstawowa nr 175 w Łodzi
Jestem psychologiem i doradcą zawodowym. Zapraszam wszystkich, którzy chcą z kimś życzliwym porozmawiać o swoich problemach Jako psycholog Diagnozuję
NADPOBUDLIWOŚĆ PSYCHORUCHOWA (dziecko niespokojne, ciągle w ruchu),
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
Sześciolatek w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Rożnowicach.
Sześciolatek idzie do szkoły
Sześciolatek idzie do szkoły. Przepisy prawne dotyczące obniżenia wieku obowiązku szkolnego Ustawa z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (tj.
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna Nr 1 w Kaliszu
Szkoła Przyjazna Uczniom z Dysleksją SPRAWOZDANIE
SZKOŁA PRZYJAZNA SZEŚCIOLATKOM
EFEKTY DZIA Ł ALNO Ś CI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKU Ń CZEJ ORAZ INNEJ DZIA Ł ALNO Ś CI STATUTOWEJ SAMORZ Ą DOWEGO PRZEDSZKOLA W SKARYSZEWIE.
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
Projekt pt. „ZANIM ZOSTANIESZ UCZNIEM”
Informacja dla rodziców Sześciolatek w szkole Informacja dla rodziców Sześciolatek w szkole.
Nasza szkoła znajduje się w Olsztynie, stolicy Warmii i Mazur, krainy tysiąca jezior w samym jej sercu – dorzeczu Łyny i Pasłęki – naszej Małej ojczyzny.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
Wrocławskie Centrum Opieki Wychowania i Adopcji
Szkoła Podstawowa nr 289 Warszawa ul. Broniewskiego 99a
NASZE DZIECI W NASZEJ SZKOLE
Projekt systemowy Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu. Program szkoleń animatorów przedsięwzięć edukacyjnych w szkołach podstawowych.
GIMNAZJUM NR 21 we Wrocławiu
AKCJA SEGREGACJA - fotoreportaż
„Dziecko 6-letnie w szkole”
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
To coś dla mnie! WOLONTARIAT przyłącz się!. CZYM JEST WOLONTARIAT? Wolontariat to:  świetna przygoda  nowe doświadczenia i znajomości  możliwość sprawdzenia.
prezentacja dotychczasowych systemów edukacyjnych oraz praktyk dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych w Wielkiej Brytanii i w Polsce, ocena bazowa sytuacji.
III MAŁOPOLSKIE FORUM PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNYCH IWONA JANEK GIMNAZJUM NR IM. B.GŁOWACKIEGO.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
DIAGNOZA I TERAPIA PSYCHOPEDAGOGICZNA
Działalność Poradni Psychologiczno-pedagogicznej nr 1 w Gdańsku
EUROPOS SĄJUNGA EUROPOS REGIONINĖS PLĖTROS FONDAS VEIKLŪS KAIMYNAI.
ZAPRASZAMY 6-LATKI DO NASZEJ SZKOŁY.
Spotkanie z Rodzicami Zespół Placówek Oświatowych w Bieżuniu
SZEŚCIOLATEK W PRZYJAZNEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Podsarniu.
SPRAWOZDANIE PSYCHOLOGA SZKOLNEGO za rok szkolny 2014/2015
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
AKTUALNE DZIAŁANIA PORADNI Natalia Bismor. AKTUALIZOWANA W KAŻDYM ROKU SZKOLNYM OFERTA WARSZTATÓW: DLA DZIECI / UCZNIÓW „Program profilaktyczno- wychowawczy.
Jak zarządzać szkołą, aby sześciolatek odniósł sukces? Konferencja podsumowująca wyniki sprawowanego nadzoru pedagogicznego w zakresie przygotowania lubuskich.
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Mgr Teresa Żarnowska-Kukuryk Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 im. J. Ciesielskiego Zespół Poradni nr 2 w Lublinie.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 111 w Łodzi ul. Jaracza 44/ Łódź
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 w RADOMIU im. Henryka Sienkiewicza 34 ODDZIAŁY Praca w systemie dwuzmianowym: 866 UCZNIÓW 68 NAUCZYCIELI I zmiana – 8.
Łódź ul. Dąbrówki 1 tel
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 29 z Oddziałami Integracyjnymi im. Władysława Broniewskiego 26 – 600 Radom ul. Ceglana14 psp29radom.edupage.org.
Na podstawie Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 lutego 2013 r. w sprawie szczegółowych zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych,
1  Zamość  ul. Okrzei 24  ;  
Potrzeby rodzin z dzieckiem niepełnosprawnym na terenie Gminy Miejskiej Kraków Analiza w zakresie wsparcia rodzin w ramach polityki społecznej Urzędu Miasta.
DIAGNOZA I TERAPIA PSYCHOPEDAGOGICZNA
Lokalizacja… Osoby prowadzące placówkę… Zbigniew Hołówko Sabina Hołówko-Rusin Uniwersytet Rzeszowski,  kierunek: pedagogika, specjalizacja: resocjalizacja.
Przewodnicząca: Iwona Marcińczak
„Sześciolatek w szkole”
Pomoc bezpośrednia udzielana w naszej placówce
Zadania pedagoga szkolnego
FORUM ŚRODOWISK POMOCOWYCH 18 lutego 2015r.
„Sześciolatek w szkole”
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
ul. Grzybowska Warszawa
ul. Grzybowska Warszawa
Zapis prezentacji:

Dr Marta Pawelec

Praca dydaktyczna Pomoc psychologiczna – sytuacje symulacyjne; kontakt pomocowy, rozmowa, terapia, mediacje

Praca dydaktyczna Diagnozowanie – praktyczna nauka diagnozy psychologicznej

Uniwersytet Przedszkolaka Co dzieci na to?

Akcja „Sześciolatek w szkole?” 2012/2013 Grupy 6-latków na 45 minutowych zajęciach podglądane przez rodziców i nauczycieli Komentarz do zajęć Konsultacje dla rodziców z psychologiem i pedagogiem dotyczące dojrzałości szkolnej 6-latków

Centrum Diagnozy i Terapii Diagnoza dziecka; obserwacja diagnozy przez rodziców; zalety i wady

Centrum Diagnozy i Terapii Przyszłość…. Maluchy pozostawione przez rodziców pod opieką innych osób, ale bacznie obserwowane… „Jak być a nie tylko przetrwać w grupie?” zajęcia dla przedszkolaków obserwowane przez rodziców

DZIĘKUJĘ!!!