Baza kart rozrządowych i wynikowych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Advertisements

Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
Projektowanie urządzeń automatycznego rozrządzania wagonów na górkach rozrządowych Zawiercie, 15 – 16 września 2011r.
Użytkowanie i doświadczenia eksploatacyjne
Janusz Cobala – IZAT Tarnowskie Góry
Zasady określania zdolności przepustowej linii kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. mgr inż. Ricardo Grabowski Biuro Eksploatacji.
Jarosław Wróbel – Biuro Sprzedaży
Możliwości lokalizacji stacji KDP w zachodniej części woj. łódzkiego
Kielce na rynku od 2001 r.. Kolporter Info SA Kielce 2006 Zakres działalności: OPROGRAMOWANIE - produkcja, sprzedaż, instalacja i serwis INSIGNUM.
Bilet na pociąg z komórki Warszawa, 27 września 2011.
Koszty eksploatacji stacji rozrządowej wynikające z procedur związanych z przemieszczaniem wagonów z ograniczeniami w rozrządzie – tzw. wagonów oznaczonych.
Działalność PKP PLK S.A., w tym zarządzanie górkami rozrządowymi
Krajowy Plan Implementacji i Migracji SEPA
Plan działań eEuropa+ - Wspólne działania na rzecz wdrożenia społeczeństwa informacyjnego w Europie Wskaźniki pomiaru stanu wdrażania Grażyna Omarska p.o.
Plan działań eEuropa+ - Wspólne działania na rzecz wdrożenia społeczeństwa informacyjnego w Europie Informacje ogólne Grażyna Omarska p.o. Dyrektor Departamentu.
Elektroniczna baza danych monitoringu projektów indywidualnych Warszawa, 17 kwietnia 2008 r.
Wykrywanie Sytuacji Krytycznych w Komputerowych Systemów Zarządzania
Program budowy linii dużych prędkości
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
Zapotrzebowanie PKP CARGO SA
Inwentaryzacja stanu technicznego stacji rozrządowej Rybnik Towarowy
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Narzędzia Systemów workflow
Koncepcje i rozwiązania praktyczne stosowania e-faktur
E-PUAP, r.Marek Słowikowski 1 e-PUAP czas na wdrożenie Założenia programu Wrota, wstępna koncepcja projektu.
6. MRPII / ERP przeznaczenie i korzyści.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
InfinitERP prezentacja systemu.
Doświadczalna Sieć Trójmiejskiej SKM
Analiza stanu bezpieczeństwa na terenie zarządzanym przez PKP PLK S. A
Analiza bezpieczeństwa osób i mienia na terenie zarządzanym przez PKP PLK S.A. Rok 2010.
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Projekt Kompleksowe wsparcie szkół – sukces edukacji współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Prace nad projektem stawek jednostkowych 2013/2014 uwzględniającym wyrok Trybunału Sprawiedliwości z dnia 30 maja 2013 r. w sprawie C-512/10 Komisja Europejska.
Platforma Usług Elektronicznych
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI

ZBIOROWY SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W GRUPIE PFRN PREZENTACJA PROGRAMU DGA QUALITY SŁUŻĄCEGO DO PREZENTACJI SZJ UŻYTKOWNIKOM ORAZ DO NADZORU NAD SZJ.
Dokumentacja pracy nauczyciela przedszkola
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Ogólnokrajowa karta miejska
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Zastosowanie normatywnego systemu do zarządzania informacją i dokumentacją górniczą ArchiDeMeS DMG Krzysztof Anders, Jerzy Nowicki, Marian Poniewiera.
Pod kierownictwem dr hab. inż. Piotra Zaskórskiego prof. WWSI
„Żadna firma nie posiada ani czasu, ani środków niezbędnych do uczenia się wyłącznie na własnych błędach” James Harrington.
Narzędzia wspomagające procesy zarządzania w gminach wiejskich Ossa, dnia września 2014 roku.
ETAPY WDROŻENIE SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ
KOMPANIA WĘGLOWA S.A..
LEAN MANAGEMENT Jacek WĘGLARCZYK.
Systemy zarządzania przepływem pracy i systemy zarządzania procesami biznesowymi Karolina Muszyńska.
Projekty na rzecz rozwoju świętokrzyskiej kultury i turystyki w kontekście współpracy LGD - ENKOLPION Fundacja Enkolpion Instytut Kultury Regionalnej i.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Zarządzanie wdrożeniem oprogramowania w organizacji w oparciu o metodykę ITIL Michał Majewski s4440 Praca magisterska napisana pod kierunkiem dr inż. Tomasza.
1 Katowice, 24 marca 2010 r. Katowice, 24 marca 2010 r.strona.
Dobór środków gaśniczych do stałych urządzeń gaśniczych w nastawniach kolejowych.
Tytuł …. KOLEJOWE PRZEWOZY TOWAROWE Katowice, 18.X.2007
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
DEBATA TRANSPORTOWA CYFRYZACJA LĄDOWYCH TERMINALI KONTENEROWYCH
Zespół telematyczny ERA Warszawa,
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
NOWOCZESNA INFRASTRUKTURA - KLUCZ DLA ROZWOJU GOSPODARCZEGO ŚLĄSKA
dr Marcin Wołek Katedra Rynku Transportowego Uniwersytet Gdański
Informacja o stanie bezpieczeństwa na obszarze kolejowym za 2016 rok.
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
IV Konferencja Naukowo-Techniczna "Nowoczesne technologie w projektowaniu, budowie.
"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
Wyrok WSA z Kielcach z dnia 16 listopada 2017 r., I SA/Ke 531/17
przejazdów kolejowo-drogowych

LOTOS Kolej sp. z o.o. Prezentacja Spółki 19 kwietnia 2019.
Zapis prezentacji:

Baza kart rozrządowych i wynikowych „BAZKART” Baza kart rozrządowych i wynikowych Zawiercie 15 – 16 września 2011 r.

Stacje wyposażone w zmodernizowane górki rozrządowe

Przeznaczenie systemu „BAZKART" System przeznaczony jest dla wspomagania czynności związanych z rozrządzaniem składów pociągów towarowych

Celem stosowania systemu „BAZKART" jest przekazanie na nastawnie rozrządowe planu rozrządzenia składu pociągu w formie elektronicznej, zautomatyzowanie procesu rozrządzania, przekazanie zwrotnie przewoźnikowi informacji o wynikach zrealizowanej usługi.

Efektem wdrożenia systemu „BAZKART” będzie objęcie stacji zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. jednym spójnym systemem informatycznym, umożliwiającym na bieżąco monitorowanie wykonanej pracy rozrządowej przez poszczególne górki rozrządowe, wyeliminowanie ewentualnych błędów nastawniczego (operatora systemu asr) przy wprowadzaniu karty rozrządowej do systemu asr. zautomatyzowanie czynności związanych z: rozrządzaniem, przekazaniem karty rozrządowej, przekazaniem przewoźnikowi informacji o rozbieżności w deklarowanej masie wagonu, przyspieszenie obiegu informacji o pociągach i wagonach

Efekty dla przewoźnika możliwość wdrożenia systemu śledzenia przesyłek dającego klientom przewoźnika dostęp do informacji o przebiegu procesu transportowego, co pozwoli im na efektywniejsze zarządzanie własnym procesem produkcyjnym

Graficzna prezentacja koncepcji systemu „BAZKART

Architektura fizyczna

Dziękuję za uwagę