MUZYKA W KL. 1 – PLAN PRACY Realizacja podstawy programowej: - - Ś piew grupowy - -Poznawanie stylów muzycznych - -Wypowiedzi o muzyce - -Przedstawiciele.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wykonawca ; Monika Bartoś
Advertisements

Wolność.
MUZYKA JAPOŃSKA.
Może na początek przenieśmy się trochę w czasie.
UCZNIOWIE KLAS IV A I IV D DZIĘKUJĄ PANU BOGU ZA STWORZONY ŚWIAT.
Temat: Renesans w muzyce. Złoty wiek muzyki polskiej.
Dla Kochanej Mamusi Wierszyki.
Temat: Muzyka radości życia – renesans. [str ]
Adoracja Eucharystyczna
Dziedzictwo kulturowe
Nasza szkoła xD Zespó ł Szkó ł Rolniczych W Z ł otowie.
Poetka ludowa na sta ł e zwi ą zana z Ziemi ą Ż u ł awsk ą, tworzy i mieszka w Wiercinach w gminie Nowy Dwór Gda ń ski. Pisze nie tylko wiersze, tworzy.
Lukas Thomas Nasza Szkoła na wesoło i poważnie Domminick.
Są w życiu chwile, kiedy tak bardzo odczuwamy brak obecności innych,
 Prezentacja dla uczniów klas 1 realizuj ą cych zaj ę cia artystyczne wg programu „Kraina muzyki”.  Zeszyt ć wicze ń „ Ś wiat d ź wi ę ków”: - Modu.
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 30 im. MARII ZIENTARY-MALEWSKIEJ W OLSZTYNIE ORTOGRAFFITI.
Goście w lesie. Opracowanie: Zespół Szkolno- Przedszkolny w Hołubli
Wiszące ogrody Semiramidy
„ Ś niadanie daje moc” ZDROWY POSI Ł EK KLASY III b.
Budowa grzyba. Podział grzybów na jadalne i niejadalne.
Epoka: Starożytność Początek: wiek Koniec: ……. wiek
Temat: Renesans – złoty wiek muzyki polskiej. Str.26
7 grudnia 2015 klasa 3a w Teatrze Wielkim Uczniowie wraz z pani ą wychowawczyni ą Iwon ą Karbownik uczestniczyli w zaj ę ci tanecznych, wokalno-aktorskich,
„ Spotkania z muzyką ” Każdego miesiąca odbywają się w naszej szkole lekcje muzyki, które mają na celu wyrobienie i utrwalenie umiejętności słuchania i.
SPOTKANIE WIGILIJNE W KLASIE 3A CZ ĘŚĆ DRUGA. Wspólnemu kol ę dowaniu towarzyszy ł a gra na instrumentach perkusyjnych.
MAJOWE Ś WI Ę TA W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ANDRYJANKACH Opracowały: Urszula Parfieniuk Lucyna Rogoza- Naliwajko.
Prezentacja multimedialna dla młodszych dzieci
„Mali konstruktorzy i poligloci”
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
Jak Max i Tutu granic Europy szukali Część pierwsza, czyli wszystko zaczęło się we Wrocławiu na Placu Strzeleckim Opr. Anna Grabowska.
Historia i tradycje Szkoła Podstawowa nr 40 w Lublinie pierwotnie mieściła się w budynku VI Liceum Ogólnokształcącego im. H. Kołłątaja przy ul. Mickiewicza.
„Na lipę” Autor wiersza: Jan Kochanowski Autorzy prezentacji: Łukasz Skierkowski i Witold Danisz.
Krzysztof Penderecki. Krzysztof Eugeniusz Penderecki (ur. 23 listopada 1933 w Dębicy) Współczesny polski kompozytor, dyrygent i pedagog muzyczny, Przedstawiciel.
Filozofia na lata jesieni
MODUŁ 4 TEMAT 2 POZIOM 2 Reagowanie na zmianę. CELE SZKOLENIA: Poznasz różnicę pomiędzy nastawieniem, gdy jesteś „w” lub „poza pudełkiem”, Zrozumiesz,
Moja Patronka. J. Karpińska, P. Ratajczak, A. Zając DROGA DO PATRONA i PIEŚNI MOJEJ SZKOŁY! "...Jam jest Polska, Ojczyzna twoja, ziemia Ojców, z której.
 To ogromne wydarzenie sprawia, że możemy obejrzeć wiele ciekawych, lecz na co dzień nie spotykanych sportów. Każdy znajdzie tu coś dla siebie, nawet.
Grupa 3- latki Ul. Hallera 4a Październik. Pierwszy tydzie ń pa ź dziernika po ś wi ę cili ś my warzywom. 3- lztki rozpoznawały warzywa po zapachu a tak.
Bo jak nie MY, to kto? Czyli – dlaczego to my we wszystkim musimy być najlepsi!?Czyli – dlaczego to my we wszystkim musimy być najlepsi!?
A nawet jeśli by umarł, żyć będzie wiecznie (J 11, 25)
Rożne oblicza miłości w wierszach polskich poetów…
Pewna legenda hinduska opowiada o człowieku, który każdego dnia nosił wodę do swojej wioski w dwóch ogromnych dzbanach przytroczonych do drewnianego.
Najwięksi kompozytorzy i ich dzieła.. Richard Wagner urodził się 22 maja 1813 w Lipsku jako Wilhelm Richard. Zmarł w Wenecji w 1883 roku. Został pochowany.
Cechy podobieństwa trójkątów Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Jak zmieniała się muzyka? Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Mam na imię Michał, chodzę do szkoły podstawowej i mam jedenaście lat. Biegam na orientacje i jestem inteligentny. Powrót do strony głównej.
Przygotowała: Magdalena Bieli ń ska Polskie instrumenty ludowe.
Dlaczego warto uczyć się języka angielskiego?
Muzyka w dobie renesansu Scenariusze lekcji dla liceów
Muzyka w dobie renesansu Scenariusze lekcji dla liceów
Błogosławieństwo Św. Patryka.
Chorwackie Ludowe Instrumenty
Szkoła Podstawowa nr 15, czyli Szkoła z Pasją
Mikołajki w grupie „Sówki”
Informacja o maturze w 2018 roku
39 Księga Psalmów Biblia Tysiąclecia.
Dzień kropki W grupie Słoneczek.
73 Księga Psalmów Biblia Tysiąclecia.
Dodawanie liczb całkowitych
A ty dla kogo żyjesz? Dla kogo są Twoje kroki i zmagania każdego dnia?
GIMNAZJUM NR 55 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W WARSZAWIE
Los biednych, bezbronnych dzieci.
Czego nie lubią książki ?
„Ale weźmiecie moc Ducha Świętego, kiedy zstąpi na was, i będziecie mi świadkami w Jerozolimie i w całej Judei, i w Samarii, i aż po krańce ziemi” (Dzieje.
Z najlepszymi życzeniami 8 MARCA.
Instrumenty muzyczne Zadanie dla harcerzy starszych
O Panie to ty na mnie spojrzałeś twoje usta dziś wyrzekły me imię
Zapis prezentacji:

MUZYKA W KL. 1 – PLAN PRACY Realizacja podstawy programowej: - - Ś piew grupowy - -Poznawanie stylów muzycznych - -Wypowiedzi o muzyce - -Przedstawiciele epok w muzyce

Temat: Amor czy amen? [25-26] Polska kultura w epoce renesansu rozwija ł a si ę dzi ę ki królom: ………………… i …………………………… oraz królowej Bonie. Najwybitniejszymi kompozytorami tych czasów byli: Wac ł aw z …...……. i ……………Gomó ł ka. Zygmuntowi Staremu i Zygmuntowi Augustowi Szamotu ł i Miko ł aj

ROZWIĄŻ KRZYŻÓWKĘ Zespó ł królewskich ś piewaków nazywa ł si ę …. rorantystów. Renesansowy sposób zapisywania muzyki np. na lutni ę. Instrument z grupy d ę tych drewnianych. Sposób ś piewania, w którym kolejne g ł osy rozpoczynaj ą z opó ź nieniem. W j ę zyku muzycznym „cicho”. Instrument d ę ty drewniany, poprzedniczka oboju.

ROZWIĄŻ KRZYŻÓWKĘ. 6kapela 10tabulatura 4flet 5ka non 5piano 9szałamaja Zespó ł królewskich ś piewaków nazywa ł si ę …. roratystów. Renesansowy sposób zapisywania muzyki np. na lutni ę. Instrument z grupy d ę tych drewnianych. Sposób ś piewania, w którym kolejne g ł osy rozpoczynaj ą z opó ź nieniem. W j ę zyku muzycznym „cicho”. Instrument d ę ty drewniany, poprzedniczka oboju.

MAREK GRECHUTA: „BĘDZIESZ MOJĄ PANIĄ...” B ę dziesz zbiera ć kwiaty b ę dziesz si ę u ś miecha ć b ę dziesz liczy ć gwiazdy b ę dziesz na mnie czeka ć I ty w ł a ś nie ty b ę dziesz moj ą dam ą i ty tylko ty b ę dziesz moj ą pani ą B ę d ą ci gra ł y skrzypce lipowe b ę d ą ś piewa ł y jarz ę binowe drzewa, li ś cie, ptaki wszystkie B ę d ę z tob ą ta ń czy ć bajki opowiada ć s ł o ń ce z pomara ń czy w twoje d ł onie sk ł ada ć B ę dziesz zbiera ć kwiaty b ę dziesz si ę u ś miecha ć b ę dziesz liczy ć gwiazdy b ę dziesz na mnie czeka ć I ty w ł a ś nie ty b ę dziesz moj ą dam ą i ty tylko ty b ę dziesz moj ą pani ą B ę d ą ci gra ł y skrzypce lipowe b ę d ą ś piewa ł y jarz ę binowe drzewa, li ś cie, ptaki wszystkie B ę d ę z tob ą ta ń czy ć bajki opowiada ć s ł o ń ce z pomara ń czy w twoje d ł onie sk ł ada ć I ty w ł a ś nie ty b ę dziesz moj ą dam ą i ty tylko ty b ę dziesz moj ą pani ą B ę d ą ci gra ł y noc ą sierpniow ą wiatry strojone barw ą s ł o ń ca b ę d ą ś piewa ł y, ś piewa ł y bez ko ń ca B ę dziesz mia ł a imi ę jak wiosenna ró ż a b ę dziesz mia ł a mi ł o ść jak jesienna burza I ty w ł a ś nie ty b ę dziesz moj ą dam ą i ty tylko ty b ę dziesz moj ą pani ą I ty w ł a ś nie ty b ę dziesz moj ą dam ą i ty tylko ty b ę dziesz moj ą pani ą B ę d ą ci gra ł y noc ą sierpniow ą wiatry strojone barw ą s ł o ń ca b ę d ą ś piewa ł y, ś piewa ł y bez ko ń ca B ę dziesz mia ł a imi ę jak wiosenna ró ż a b ę dziesz mia ł a mi ł o ść jak jesienna burza I ty w ł a ś nie ty b ę dziesz moj ą dam ą i ty tylko ty b ę dziesz moj ą pani ą ch?v=rW0TgYZn_tk ch?v=rW0TgYZn_tk ch?v=rW0TgYZn_tk ch?v=rW0TgYZn_tk